Zag 't ook inderdaadquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:36 schreef muisje-eliza het volgende:
moet je op de site van 3fm lezen hoe deze heet
03'45.1 - TF_222A620.MP2
+1quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:11 schreef Cee het volgende:
Iemand anders die nu al dit nummer meer dan beu is? Vierde keer dat ik het op 3fm hoor vandaag en zo bijzonder is het niet.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:13 schreef Cee het volgende:
Gisteren U2 was trouwens briljant.Eerste keer dat ik ze zag. Als het aan mij ligt niet de laatste.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:25 schreef Broekie het volgende:
't ziet er gezellig uit in de studio!
* Broekie zwaait even naar Domien, Tjibbe en Dieuwertje
ik heb het nog nooit gehoord denk ikquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:27 schreef Broekie het volgende:
Ben ik overigens de enige die het origineel veel mooier vindt?
Die nachttreinen van Amsterdam zijn een lachertje. Handig voor mensen die binnen een straal van 10 km wonen maar daarbuiten ben je genoodzaakt omquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heb je nog foto's gemaaktik zag op t nieuws dat veel mensen die met OV waren niet snel naar huis konden...nog wat van meegekregen?
Mjah, zoals ik al eerder zei:quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gelukkig is het gezellie in de studio...hier is het best wel dood.
We moeten een reddingsaktie voor dit topic opzetten of Hans terugbedelen...volgens Michiel is het hier stervende.... en ik haat het maar hij heeft wel n beetje gelijk
Vlaamse Roosbeef vind ik het. Maar dan iets minder erg.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:27 schreef Broekie het volgende:
Ben ik overigens de enige die het origineel veel mooier vindt?
jammaar jammaar jammaar...laten we het daarom gewoon doodbloeien hier?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, zoals ik al eerder zei:Een hoop nieuwe communicatiekanalen (twitter bijvoorbeeld). MetMichiel is door het nieuwe format een stuk minder interactief. De oude groep heeft het tegenwoordig druk.
ik had natuurlijk wat Fokkers kunnen vertellen dat mn pa zn werk om de hoek was, en dat je daar best gratis kan parkerenquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Vlaamse Roosbeef vind ik het. Maar dan iets minder erg.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik had natuurlijk wat Fokkers kunnen vertellen dat mn pa zn werk om de hoek was, en dat je daar best gratis kan parkeren
de kantoorpiemels zijn dan al naar huis, en als ik de beveiliger bel dat er 3-4 oto's staan voor n concert vind ie dat nooit ergquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Schandaal!
Oké het is je vergeven. Je pa z'n werk-adres zou zich anders misschien afvragen wat dat ongewone grote aantal auto's op hun plek doet. Alhoewel ze het waarschijnlijk vaker meemaken tijdens dagen zoals maandag en gisteren.
Ik ben al donateur van de lokale dierenambulance.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nu moet je 5 euro doneren aan de asiel aktie
![]()
Ik vind Matijn sowieso niet echt een stem voor een nieuwslezer hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:00 schreef Broekie het volgende:
En meneer de nieuwslezer heeft last van z'n keel
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:13 schreef Cee het volgende:
Gisteren U2 was trouwens briljant.Eerste keer dat ik ze zag. Als het aan mij ligt niet de laatste.
Als er beeldmateriaal bij is mag het van mij wel hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
ik mag toch hopen dat die nieuwe van Shakira niet de nieuwe MH word
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als er beeldmateriaal bij is mag het van mij wel hoor
GMTA.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:14 schreef Sersjee het volgende:
Eigenlijk vind ik bij een nieuwe plaat van Shakira alleen de clip van belang.
Tnxquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:48 schreef TheZapster het volgende:
Topic voor m_a_w Annemiek hier !!! [3FM]
ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:00 schreef Derek010 het volgende:
Ik krijg echt een enorm ruis door het geluid heen als ik hier 3FM aanzet.
Dan zal Timur nog wel in de studio staan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:00 schreef Derek010 het volgende:
Ik krijg echt een enorm ruis door het geluid heen als ik hier 3FM aanzet.
Haha ik heb mijn buren blij gemaakt met de cd van Adelequote:Op woensdag 22 juli 2009 20:39 schreef Sersjee het volgende:
Zo, even de buren wat minder blij gemaakt. Guano Apes? Radio hard, heul hard.
Of hij heeft nog steeds last van z'n keel, of je hebt enorm gelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind Matijn sowieso niet echt een stem voor een nieuwslezer hebben.
Nou heb ik net niet echt opgelet, maar volgens mij klinkt ie altijd zo.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Of hij heeft nog steeds last van z'n keel, of je hebt enorm gelijk.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:01 schreef June. het volgende:
[..]
Haha ik heb mijn buren blij gemaakt met de cd van Adele. Het viel blijkbaar in goede aarde, want toen ik stopte begonnen ze te schreeuwen: ''we want moooore..''
Dat ze die nog op de ether toelaten is de grootste fout van de opleiding van 3fmquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan zal Timur nog wel in de studio staan.
QFT.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat ze die nog op de ether toelaten is de grootste fout van de opleiding van 3fm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |