Ik vind Matijn sowieso niet echt een stem voor een nieuwslezer hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:00 schreef Broekie het volgende:
En meneer de nieuwslezer heeft last van z'n keel
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:13 schreef Cee het volgende:
Gisteren U2 was trouwens briljant.Eerste keer dat ik ze zag. Als het aan mij ligt niet de laatste.
Als er beeldmateriaal bij is mag het van mij wel hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
ik mag toch hopen dat die nieuwe van Shakira niet de nieuwe MH word
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als er beeldmateriaal bij is mag het van mij wel hoor
GMTA.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:14 schreef Sersjee het volgende:
Eigenlijk vind ik bij een nieuwe plaat van Shakira alleen de clip van belang.
Tnxquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:48 schreef TheZapster het volgende:
Topic voor m_a_w Annemiek hier !!! [3FM]
ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:00 schreef Derek010 het volgende:
Ik krijg echt een enorm ruis door het geluid heen als ik hier 3FM aanzet.
Dan zal Timur nog wel in de studio staan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:00 schreef Derek010 het volgende:
Ik krijg echt een enorm ruis door het geluid heen als ik hier 3FM aanzet.
Haha ik heb mijn buren blij gemaakt met de cd van Adelequote:Op woensdag 22 juli 2009 20:39 schreef Sersjee het volgende:
Zo, even de buren wat minder blij gemaakt. Guano Apes? Radio hard, heul hard.
Of hij heeft nog steeds last van z'n keel, of je hebt enorm gelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind Matijn sowieso niet echt een stem voor een nieuwslezer hebben.
Nou heb ik net niet echt opgelet, maar volgens mij klinkt ie altijd zo.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Of hij heeft nog steeds last van z'n keel, of je hebt enorm gelijk.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:01 schreef June. het volgende:
[..]
Haha ik heb mijn buren blij gemaakt met de cd van Adele. Het viel blijkbaar in goede aarde, want toen ik stopte begonnen ze te schreeuwen: ''we want moooore..''
Dat ze die nog op de ether toelaten is de grootste fout van de opleiding van 3fmquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan zal Timur nog wel in de studio staan.
QFT.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat ze die nog op de ether toelaten is de grootste fout van de opleiding van 3fm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |