quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:56 schreef Derek010 het volgende:
Haha, kwist niet dat Coen een zoontje had.Of was het gewoon een grapje?
Was Coen niet gescheiden ?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:56 schreef Derek010 het volgende:
Haha, kwist niet dat Coen een zoontje had.Of was het gewoon een grapje?
Hij's nooit getrouwd geweest.quote:
Ik mis het requestenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:47 schreef Broekie het volgende:
Ik kan me nog een tijd herinneren dat we hier met z'n allen aan strijden waren om het gedraait krijgen van een requestje.
"Goh, wiens request zal er vandaag gedraait worden?"
Die tijd is wel flink voorbij geloof ik...
Requesten kan nog steeds, je hebt alleen een kleinere kans dat jouw request gedraait wordt omdat er minder request-ruimtes zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik mis het requesten
dacht dat michiel nog zou evalueren
Sersjee onderbrak jequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:50 schreef Broekie het volgende:
Vroeger was het onmogelijk om tijdens MetMichiel een kwartetje te posten en daar dan ook nog eens 10+ minuten over gedaan te hebben...
Edit: Oh, dat is kennelijk nog steeds zo
Heeft 'ie uitgebreid gedaan, hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dacht dat michiel nog zou evalueren
Mjah, wij missen het in ieder geval enorm.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Heeft 'ie uitgebreid gedaan, hoor
Hopelijk per september dan weer terugquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Heeft 'ie uitgebreid gedaan, hoor
En nou maar hopen voor de bewoners van het huis dat de brandweer het huis niet onbewoonbaar verklaard. Een blikseminslag kan best veel schade aanrichten aan een bouwwerk zonder dat daar echt brand bij hoeft te komen kijken...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
dit zie ik uit de tuin
ik denk dat ze mazzel hebben. De overburen hebben een oto die volgeregend is met puin en putten van de schoorsteen van hun overburen. Die mogen hun huis wel weer in. De brandweer is nu het gat waar eerst een schoorsteen zat aan het afdekken met plastik. Ik denk dat ze er weer in mogen, anders gaat er geen plastikje overheenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
En nou maar hopen voor de bewoners van het huis dat de brandweer het huis niet onbewoonbaar verklaard. Een blikseminslag kan best veel schade aanrichten aan een bouwwerk zonder dat daar echt brand bij hoeft te komen kijken...
Ik vond Snow Patrol tof. Die zanger lijkt me een aardige gozer.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gisteren toch maar mooi Shut Your Eyes, Crack The Shutters en Chasing Cars overleefd.
stonden ze in het voorprogrammaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gisteren toch maar mooi Shut Your Eyes, Crack The Shutters en Chasing Cars overleefd.
neeh hoor...ik vind die nieuwe van Mika ook wel n beetje in die categorie vallenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:38 schreef Sersjee het volgende:
Is het heel raar als ik zeg dat dat Sun, sun, sun een nummer van Take That had kunnen zijn?
fijn dat je overburen nu een cabrio hebbenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik denk dat ze mazzel hebben. De overburen hebben een oto die volgeregend is met puin en putten van de schoorsteen van hun overburen. Die mogen hun huis wel weer in. De brandweer is nu het gat waar eerst een schoorsteen zat aan het afdekken met plastik. Ik denk dat ze er weer in mogen, anders gaat er geen plastikje overheen
Aha. Die he'k nog niet gehoord, dus dat neem ik dan maar even van je aan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh hoor...ik vind die nieuwe van Mika ook wel n beetje in die categorie vallen
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
stonden ze in het voorprogramma
Ow, ongetwijfeld. Maar hun muziek is niet echt m'n ding.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vond Snow Patrol tof. Die zanger lijkt me een aardige gozer.
je mocht zeker je goede camera niet meenemen (helaas)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ach, op zich was 't te doen. We wisten wat erna kwam, dus dan vergeet je het voorprogramma snel![]()
.
Wát een show was 't van U2. Een gi-gan-tisch podium
. Zal dadelijk wat foto's online zetten.
al is een zangeres of zanger nog zo lief, als de muziek je smaak niet is , doe je er bar weinig aanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, ongetwijfeld. Maar hun muziek is niet echt m'n ding.
Account aanmaken op www.mobypicture.com, daar instellen naar welke site je een foto wil laten doorplaatsen (twitter, flickr, hyves etc.) en klaar. Dan mail je dus je foto naar een mobypicture-adres en dat doet de restquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil foto's meteen van mn foon op twitter zetten maar ik snap t niet
Heb wel wat betere cams gezien. Natuurlijk geen dikke lenzen etc, maar ik denk dat op Flickr wel wat goede foto's te vinden zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je mocht zeker je goede camera niet meenemen (helaas)
de fotos die ik gezien heb zagen er wel indrukwekkend uit, moest ook wel voor alexander en maxima
Las 't ja. Van 't Spoorwegmuseum. Dat mensen überhaupt op het idee komenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
1500 meter kabel gestolen van een dak, dat doe je ook niet even
Mja.. 't Levert (veel) geld op, en voor geld doen sommigen (bijna) een moord.. Maar best sneu dat 't bij 't spoorwegmuseum gebeurdquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Las 't ja. Van 't Spoorwegmuseum. Dat mensen überhaupt op het idee komen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Account aanmaken op www.mobypicture.com, daar instellen naar welke site je een foto wil laten doorplaatsen (twitter, flickr, hyves etc.) en klaar. Dan mail je dus je foto naar een mobypicture-adres en dat doet de rest.
wa voorn foonquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb n account maar ik raakl in de knoei op mn foon, moet dingen namen geven, of hij heeft verbindingsfouten enzo
Ik zelf kan, hoewel dat totaal onlogisch is, alleen naar mobypicture uploaden via de Vodafone live stream connectie.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
die verbindingfout zal wel door t slechte weer komen hier....wat kiezen jullie hier eigenlijk om online te gaan, ik kan uit zoveel dingen kiezen
-zoeken naar WLAN
-vodafone GPRS
-Vodafone live!
-Vodafone live stream
-Vodafone MMS
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:34 schreef Maricha het volgende:
sorry! Had nog helemaal geen gedag hier gezegd.... bij deze!
Mariesjquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:34 schreef Maricha het volgende:
Je hebt het enorm naar je zin gehad gisteren bij U2 begreep ik? [/stomme-vraag]quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:34 schreef Maricha het volgende:
vond dr niets aan!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Je hebt het enorm naar je zin gehad gisteren bij U2 begreep ik? [/stomme-vraag]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik zelf kan, hoewel dat totaal onlogisch is, alleen naar mobypicture uploaden via de Vodafone live stream connectie.
en wat nog gemener is, mijn vader is gewoon nu voor de 2e keer! Zonder mij!quote:
Hé, op die ene sta ik ook. Ik ben die gozer met dat hoofd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een willekeurige selectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna 70 foto's van gisteravond staan hier.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé, op die ene sta ik ook. Ik ben die gozer met dat hoofd.
Iemand die bij u2 met zijn hand een heavy metal teken (quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een willekeurige selectie:
[ afbeelding ]
Bijna 70 foto's van gisteravond staan hier.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Iemand die bij u2 met zijn hand een heavy metal teken ([ afbeelding ]) maakt is dan wel weer treurig.Rechtsonder op de onderste foto dus
.
Wil je ook groen? Moet je hier geld storten voor zielige diertjesquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wil je ook groen? Moet je hier geld storten voor zielige diertjes
Asielactie 2009 Dierenthuis - Pensioen voor Piet Pootje #9
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé, op die ene sta ik ook. Ik ben die gozer met dat hoofd.
Toch lief dat zapster ook geld geeft voor ratjesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
was ik idd ook van plan...eind vd week krijgen ze 20 euri van me. Mn oma maakt geld over voor mn verjaardag
Absoluutquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hometown Glory![]()
![]()
.
Mooie afsluiter van de dag.
Ah, we beginnen ook de dag ermeequote:Op woensdag 22 juli 2009 00:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hometown Glory![]()
![]()
.
Mooie afsluiter van de dag.
Mogguhquote:Op woensdag 22 juli 2009 07:06 schreef radio3fmfan het volgende:
goedemorgen [ afbeelding ]![]()
dag 2 Nijmeegse Vierdaagse - hoe gaat het met Bert van Lent [ afbeelding ]
en Kristel & marlies met de kranten
Bekijk deze YouTube-video
Ahquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Present!
Even uitgeslapen en vervolgens een uur met een opdrachtgever aan de lijn gehangen.
Is gewoon een andere Sunny kopen niet goedkoper en makkelijker?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vanavond de 2e Nissan slopenen van't weekend daarmee verder
Vanmiddag huis kijken
ik heb mijn eerste auto ook van de grond af opgebouwd , kaal chassis en opbouwen maar, dat is gewoon leuk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is gewoon een andere Sunny kopen niet goedkoper en makkelijker?
Pardon!?quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Alles Neu, lijkt weer veel op Haus am See
Je vindt ze niet meer in mijn staatquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is gewoon een andere Sunny kopen niet goedkoper en makkelijker?
Ook dat jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik heb mijn eerste auto ook van de grond af opgebouwd , kaal chassis en opbouwen maar, dat is gewoon leuk.
Maar dan heb je het toch over die Eend (kit)?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik heb mijn eerste auto ook van de grond af opgebouwd , kaal chassis en opbouwen maar, dat is gewoon leuk.
Aha. Nou, als je er tijd en ruimte voor hebt..quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je vindt ze niet meer in mijn staat
- een hele boel extra onderdelen -
ombouw 2cvquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar dan heb je het toch over die Eend (kit)?
het is alweer bijjna tijd voor wijnquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel je moet nu melk halen, de witte motor
denk ik ook nog altijd aan als ik dit hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel je moet nu melk halen, de witte motor
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is alweer bijjna tijd voor wijn
idd. heb een keer in Brussel gelunched: liters wijn!quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Wrijf 't er maar in!
Hoewel... ik zit hier natuurlijk ook in een land waar dat soort dingen rond lunchtijd heel gewoon is
.
Liquid Lunch.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Wrijf 't er maar in!
Hoewel... ik zit hier natuurlijk ook in een land waar dat soort dingen rond lunchtijd heel gewoon is
.
De mijne is een 1987 Nissan Sunny N13 sedan. Deze is een 1989 Nissan Sunny N13 sedanquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aha. Nou, als je er tijd en ruimte voor hebt...
Wat voor een type Sunny is het?
Psies! Toch ook zelf maar es ervarenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
idd. heb een keer in Brussel gelunched: liters wijn!
Aha. Ken ik. Mijn vader is ook Nissan-minded. Heeft ook Sunny's gehad (model '84, '88 en '90), twee Almera's en nu een Note. Daardoor heb ik zelf ooit een Sunny 2.0 dLX gehad (model 1992). Geen Turbodiesel, maar heel fijn motortje!quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De mijne is een 1987 Nissan Sunny N13 sedan. Deze is een 1989 Nissan Sunny N13 sedanIetsje jonger dus maar aan de bodem is flink gelast zag ik al
![]()
De achterkant is wel anders van die wagen, de achterlichtunits zijn anders, maar wel overzetbaar. Maar zolang de mijne nog goed/mooi zijn laat ik mijne erop zitten![]()
En het dashboard is anders, maar de behuizing etc. kan ik wel overnemen, het enige wat'ie namelijk mist is een toerenteller
kansloos gejammerquote:
laat ik het zo stellen: Blof maakt het nog erger.quote:
Aha.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
Lekker afgekapt
Zie hier het verschil in achterkant:
geen last van, of wordt het al drie weken gedraaid?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:14 schreef cosmick het volgende:
Sja. Nummer begint een beetje vervelend te worden wat mij betreft.
10 jaar ofzo, wekelijksquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen last van, of wordt het al drie weken gedraaid?
Duurde bij mij vrij lang hoor...Ik zag dat het anders was, maar toen iemand me er op wees (ook een Sunny N13 bezitter) dat het de achteruitrijlichten waren zag ik pas dat dat het wasquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aha.
Van die verschillen die alleen bezitters zien.
Dit ook die Lowlands-actie dusquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:14 schreef cosmick het volgende:
Sja. Nummer begint een beetje vervelend te worden wat mij betreft.
ik luister niet zoveel radio, kennelijk gemistquote:
Ik neem nog maar een biertjequote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Hey hoe wisten jullie dat ik dat aan't doen was
quote:
quote:
Hier ook geloof ik. Aan de overkant hebben ze vanochtend een gat gegraven in de weg omdat er een waterafvoer lek is. Zit nu een enorm gat in de weg, maar ja, het is tijd voor het middageten, dus zet je er twee kegeltjes bij, en neem je bulldozer en graafmachine mee naar de lunch, zodat het gat nu dus echt alleen maar te zien is door die twee lullige kegeltjesquote:
[ekdom mode]quote:
typisch gevalletje komkommertijd!quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:48 schreef muisje-eliza het volgende:
wat hebben wij (de luisteraars) eigenlijk aan die aktie van deze week "lowlands for live" we kunnen er geen kaartjes of leuke dingetjes mee winnen, laat staan meestemmen wie er door moet. Het gaat echt volkomen aan me voorbij, en lekker boeiend dat ze vandaag met pleerollen moeten zwemmen
Hier ook. Al heeeeel lang niet meer gebruikt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou idd....dat staat al zo lang uit hier
Slaat ook he-le-maal nergens op. Heb 't idee dat het vooral leuk is voor de mensen bij 3FM zelf ofzo. Alsof dit het hele land bezighoudtquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:48 schreef muisje-eliza het volgende:
wat hebben wij (de luisteraars) eigenlijk aan die aktie van deze week "lowlands for live" we kunnen er geen kaartjes of leuke dingetjes mee winnen, laat staan meestemmen wie er door moet. Het gaat echt volkomen aan me voorbij, en lekker boeiend dat ze vandaag met pleerollen moeten zwemmen
huh?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:06 schreef Paul-89 het volgende:
Middag allemaal,
Weet iemand of er ergens die John Bakker jingles te downloaden zijn ?
Die ja.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die ja.
Ben al een tijdje aan het zoeken maar ze staan jammer genoeg tot nu toe nergens volgens mij. Denk dat het toch knippen en plakken van de Ekstra-weekend filmpjes wordt.
jah de site is echt superonoverzichtelijk. Ze hadden beter een lekker grote banner kunnen maken ervoor. En de rest gewoon normaal laten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Slaat ook he-le-maal nergens op. Heb 't idee dat het vooral leuk is voor de mensen bij 3FM zelf ofzo. Alsof dit het hele land bezighoudt. Er zijn meer dan genoeg luisteraars die niets met Lowlands hebben. Die maak je echt niet blij dat je er zóveel aandacht aan besteedt. Wat kaartje weggeven, achja, maar op deze manier...
. En de 3FM-site vind ik echt een zooitje met weinig info.
Zonde, moet ik die gast met dat soundboard die regelmatig naar 3FM belt eens traceren.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee eigenlijk...ik heb ze iig niet.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zonde, moet ik die gast met dat soundboard die regelmatig naar 3FM belt eens traceren.
Inderdaad morgen maar eens proberen, zometeen Kermis Düsseldorp (B)quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik denk dat zelf knippen en plakken sneller gaat
veel plezierquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad morgen maar eens proberen, zometeen Kermis Düsseldorp (B)
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dankje, Moet lukken met pullen Warsteiner.
Onze jongste (binnenkort wordt hij twee) heeft als favoriete liedje 'visje visje in het water' . Dus toen ik hem Vicious liet horen van Lou Reed maakte hij er gelijk Visjes vanquote:
Proostquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dankje, Moet lukken met pullen Warsteiner.
Volgens mij was het een andere Belgquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is dit die Milow-josti weer die een nummer van iemand anders VERKRACHT
adams tochquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mij was het een andere Belg
Ja. Ryan, niet Brian.quote:
Ow, nou, het klonk niet goed iig...quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mij was het een andere Belg
ook al niet al te best. Vind het laatste album van Novastar niet bestquote:
En volgens mij is Paul Weller ookquote:
ze hebben echt alleen maar Jagged little pill in de kast staan bij 3FM volgens mij....quote:
Dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze hebben echt alleen maar Jagged little pill in de kast staan bij 3FM volgens mij....
Dat was wel een grapje trouwens hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:32 schreef cosmick het volgende:
"Ik doe het met mate".
"Hoe heten je maten?"..
Coldplay is zwaar overgewaardeerd iddquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja![]()
Maar het is beter dan de gemiddelde andere crap die gedraaid wordt![]()
Coldplay bijvoorbeeld
Kijk dit is wel leuk
Massive Attack wordt te weinig gedraaidquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:10 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
teardrop draaien maakt mij altijd fan van welke DJ dan ook *hup Bart*
![]()
![]()
![]()
Zag 't ook inderdaadquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:36 schreef muisje-eliza het volgende:
moet je op de site van 3fm lezen hoe deze heet
03'45.1 - TF_222A620.MP2
+1quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:11 schreef Cee het volgende:
Iemand anders die nu al dit nummer meer dan beu is? Vierde keer dat ik het op 3fm hoor vandaag en zo bijzonder is het niet.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:13 schreef Cee het volgende:
Gisteren U2 was trouwens briljant.Eerste keer dat ik ze zag. Als het aan mij ligt niet de laatste.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:25 schreef Broekie het volgende:
't ziet er gezellig uit in de studio!
* Broekie zwaait even naar Domien, Tjibbe en Dieuwertje
ik heb het nog nooit gehoord denk ikquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:27 schreef Broekie het volgende:
Ben ik overigens de enige die het origineel veel mooier vindt?
Die nachttreinen van Amsterdam zijn een lachertje. Handig voor mensen die binnen een straal van 10 km wonen maar daarbuiten ben je genoodzaakt omquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heb je nog foto's gemaaktik zag op t nieuws dat veel mensen die met OV waren niet snel naar huis konden...nog wat van meegekregen?
Mjah, zoals ik al eerder zei:quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gelukkig is het gezellie in de studio...hier is het best wel dood.
We moeten een reddingsaktie voor dit topic opzetten of Hans terugbedelen...volgens Michiel is het hier stervende.... en ik haat het maar hij heeft wel n beetje gelijk
Vlaamse Roosbeef vind ik het. Maar dan iets minder erg.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:27 schreef Broekie het volgende:
Ben ik overigens de enige die het origineel veel mooier vindt?
jammaar jammaar jammaar...laten we het daarom gewoon doodbloeien hier?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, zoals ik al eerder zei:Een hoop nieuwe communicatiekanalen (twitter bijvoorbeeld). MetMichiel is door het nieuwe format een stuk minder interactief. De oude groep heeft het tegenwoordig druk.
ik had natuurlijk wat Fokkers kunnen vertellen dat mn pa zn werk om de hoek was, en dat je daar best gratis kan parkerenquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Vlaamse Roosbeef vind ik het. Maar dan iets minder erg.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik had natuurlijk wat Fokkers kunnen vertellen dat mn pa zn werk om de hoek was, en dat je daar best gratis kan parkeren
de kantoorpiemels zijn dan al naar huis, en als ik de beveiliger bel dat er 3-4 oto's staan voor n concert vind ie dat nooit ergquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Schandaal!
Oké het is je vergeven. Je pa z'n werk-adres zou zich anders misschien afvragen wat dat ongewone grote aantal auto's op hun plek doet. Alhoewel ze het waarschijnlijk vaker meemaken tijdens dagen zoals maandag en gisteren.
Ik ben al donateur van de lokale dierenambulance.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nu moet je 5 euro doneren aan de asiel aktie
![]()
Ik vind Matijn sowieso niet echt een stem voor een nieuwslezer hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:00 schreef Broekie het volgende:
En meneer de nieuwslezer heeft last van z'n keel
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:13 schreef Cee het volgende:
Gisteren U2 was trouwens briljant.Eerste keer dat ik ze zag. Als het aan mij ligt niet de laatste.
Als er beeldmateriaal bij is mag het van mij wel hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
ik mag toch hopen dat die nieuwe van Shakira niet de nieuwe MH word
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als er beeldmateriaal bij is mag het van mij wel hoor
GMTA.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:14 schreef Sersjee het volgende:
Eigenlijk vind ik bij een nieuwe plaat van Shakira alleen de clip van belang.
Tnxquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:48 schreef TheZapster het volgende:
Topic voor m_a_w Annemiek hier !!! [3FM]
ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:00 schreef Derek010 het volgende:
Ik krijg echt een enorm ruis door het geluid heen als ik hier 3FM aanzet.
Dan zal Timur nog wel in de studio staan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:00 schreef Derek010 het volgende:
Ik krijg echt een enorm ruis door het geluid heen als ik hier 3FM aanzet.
Haha ik heb mijn buren blij gemaakt met de cd van Adelequote:Op woensdag 22 juli 2009 20:39 schreef Sersjee het volgende:
Zo, even de buren wat minder blij gemaakt. Guano Apes? Radio hard, heul hard.
Of hij heeft nog steeds last van z'n keel, of je hebt enorm gelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind Matijn sowieso niet echt een stem voor een nieuwslezer hebben.
Nou heb ik net niet echt opgelet, maar volgens mij klinkt ie altijd zo.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Of hij heeft nog steeds last van z'n keel, of je hebt enorm gelijk.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:01 schreef June. het volgende:
[..]
Haha ik heb mijn buren blij gemaakt met de cd van Adele. Het viel blijkbaar in goede aarde, want toen ik stopte begonnen ze te schreeuwen: ''we want moooore..''
Dat ze die nog op de ether toelaten is de grootste fout van de opleiding van 3fmquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan zal Timur nog wel in de studio staan.
QFT.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat ze die nog op de ether toelaten is de grootste fout van de opleiding van 3fm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |