Die ja.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die ja.
Ben al een tijdje aan het zoeken maar ze staan jammer genoeg tot nu toe nergens volgens mij. Denk dat het toch knippen en plakken van de Ekstra-weekend filmpjes wordt.
jah de site is echt superonoverzichtelijk. Ze hadden beter een lekker grote banner kunnen maken ervoor. En de rest gewoon normaal laten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Slaat ook he-le-maal nergens op. Heb 't idee dat het vooral leuk is voor de mensen bij 3FM zelf ofzo. Alsof dit het hele land bezighoudt. Er zijn meer dan genoeg luisteraars die niets met Lowlands hebben. Die maak je echt niet blij dat je er zóveel aandacht aan besteedt. Wat kaartje weggeven, achja, maar op deze manier...
. En de 3FM-site vind ik echt een zooitje met weinig info.
Zonde, moet ik die gast met dat soundboard die regelmatig naar 3FM belt eens traceren.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee eigenlijk...ik heb ze iig niet.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zonde, moet ik die gast met dat soundboard die regelmatig naar 3FM belt eens traceren.
Inderdaad morgen maar eens proberen, zometeen Kermis Düsseldorp (B)quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik denk dat zelf knippen en plakken sneller gaat
veel plezierquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad morgen maar eens proberen, zometeen Kermis Düsseldorp (B)
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dankje, Moet lukken met pullen Warsteiner.
Onze jongste (binnenkort wordt hij twee) heeft als favoriete liedje 'visje visje in het water' . Dus toen ik hem Vicious liet horen van Lou Reed maakte hij er gelijk Visjes vanquote:
Proostquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dankje, Moet lukken met pullen Warsteiner.
Volgens mij was het een andere Belgquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is dit die Milow-josti weer die een nummer van iemand anders VERKRACHT
adams tochquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mij was het een andere Belg
Ja. Ryan, niet Brian.quote:
Ow, nou, het klonk niet goed iig...quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mij was het een andere Belg
ook al niet al te best. Vind het laatste album van Novastar niet bestquote:
En volgens mij is Paul Weller ookquote:
ze hebben echt alleen maar Jagged little pill in de kast staan bij 3FM volgens mij....quote:
Dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze hebben echt alleen maar Jagged little pill in de kast staan bij 3FM volgens mij....
Dat was wel een grapje trouwens hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:32 schreef cosmick het volgende:
"Ik doe het met mate".
"Hoe heten je maten?"..
Coldplay is zwaar overgewaardeerd iddquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja![]()
Maar het is beter dan de gemiddelde andere crap die gedraaid wordt![]()
Coldplay bijvoorbeeld
Kijk dit is wel leuk
Massive Attack wordt te weinig gedraaidquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:10 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
teardrop draaien maakt mij altijd fan van welke DJ dan ook *hup Bart*
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |