quote:
Hier ook geloof ik. Aan de overkant hebben ze vanochtend een gat gegraven in de weg omdat er een waterafvoer lek is. Zit nu een enorm gat in de weg, maar ja, het is tijd voor het middageten, dus zet je er twee kegeltjes bij, en neem je bulldozer en graafmachine mee naar de lunch, zodat het gat nu dus echt alleen maar te zien is door die twee lullige kegeltjesquote:
[ekdom mode]quote:
typisch gevalletje komkommertijd!quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:48 schreef muisje-eliza het volgende:
wat hebben wij (de luisteraars) eigenlijk aan die aktie van deze week "lowlands for live" we kunnen er geen kaartjes of leuke dingetjes mee winnen, laat staan meestemmen wie er door moet. Het gaat echt volkomen aan me voorbij, en lekker boeiend dat ze vandaag met pleerollen moeten zwemmen
Hier ook. Al heeeeel lang niet meer gebruikt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou idd....dat staat al zo lang uit hier
Slaat ook he-le-maal nergens op. Heb 't idee dat het vooral leuk is voor de mensen bij 3FM zelf ofzo. Alsof dit het hele land bezighoudtquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:48 schreef muisje-eliza het volgende:
wat hebben wij (de luisteraars) eigenlijk aan die aktie van deze week "lowlands for live" we kunnen er geen kaartjes of leuke dingetjes mee winnen, laat staan meestemmen wie er door moet. Het gaat echt volkomen aan me voorbij, en lekker boeiend dat ze vandaag met pleerollen moeten zwemmen
huh?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:06 schreef Paul-89 het volgende:
Middag allemaal,
Weet iemand of er ergens die John Bakker jingles te downloaden zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |