quote:
Ja. Zolang ze dr bek houdt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou haar wel geven.
Jij wel, dan neuk jij tenminste ook nog eens 1 keer in jouw leven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:38 schreef RickoKun het volgende:
Iedereen wil haar juist dood hebben, onterechte klacht.
Ik niet, ik zou haar kankerhard geven.
Dat is een kut afleveringquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:44 schreef Daniel1976 het volgende:
Kijk deze aflevering van southpark eens:
http://mrtwig.net/ep/1202.html
Dan weet je waarom!
Bespeelt ze daar de toverfluit?quote:
Ze kan anders ook behoorlijk pijpen. Deapthroat zonder problemen, check "one night in Paris"quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:36 schreef galgebroed het volgende:
het enige waar ze in uitblinkt is zuipen.
quote:
As in: wanneer ze dood gaat.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:13 schreef Daniel1976 het volgende:
Kom op. Bijzonder is ze niet. Wij zitten gewoon te wachten op sensatie en misstappen van haar kant.
Zo zitten mensen nu eenmaal in elkaar.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:41 schreef Biels het volgende:
Alsof zij zoveel kan zuipen. Ik trek 4 kratjes op een avond weg voordat ik ga slapen, 6 als ik daarna nog ga stappen. Dat zie ik haar niet doen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:58 schreef MacorgaZ het volgende:
Iedereen zit op haar te zeiken, maar 90% zou haar doen als ze de kans zouden krijgen.
Zo jammer dit, dat je op internet een grote jongen wilt zijn prima, maar om het je maar even duidelijk te maken met de woorden van Ali G: "Keep it real"quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:41 schreef Biels het volgende:
Alsof zij zoveel kan zuipen. Ik trek 4 kratjes op een avond weg voordat ik ga slapen, 6 als ik daarna nog ga stappen. Dat zie ik haar niet doen.
Hmmm? Ik snap je niet. Wat bedoel je met "keep it real"?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:10 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Zo jammer dit, dat je op internet een grote jongen wilt zijn prima, maar om het je maar even duidelijk te maken met de woorden van Ali G: "Keep it real"
OT: Ik zou Paris absoluut doen, ondanks dat ze niet bijster slim is
Like wtf, vier kratjes op een avond, ik denk dat je eerder 4 flesjes bedoeld?! Kijk als je nu een beetje internetheld wilt spelen en je zegt 1, hooguit 1,5 kist(en) bier dan zou het nog kunnen, maar 4 kistjes bier...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Hmmm? Ik snap je niet. Wat bedoel je met "keep it real"?
Maat van mij heeft dat mokkel nog een keer in Praag ingecheckt.quote:
Het is maar 96 bier joh, aansteller. Als je een tempo van een biertje per 5 minuten aanhoudt en je begint net als ik om een uur of 1 met drinken is dat geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:17 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Like wtf, vier kratjes op een avond, ik denk dat je eerder 4 flesjes bedoeld?! Kijk als je nu een beetje internetheld wilt spelen en je zegt 1, hooguit 1,5 kist(en) bier dan zou het nog kunnen, maar 4 kistjes bier...
Laat maar joh, MBO/HBO`ers (quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Het is maar 96 bier joh, aansteller. Als je een tempo van een biertje per 5 minuten aanhoudt en je begint net als ik om een uur of 1 met drinken is dat geen enkel probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |