Nee het stond los van Vlemmix.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat was het enige gesprek met mogelijke 'sponsors'?
sorry dat ik belangstelling toonde!quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee het stond los van Vlemmix.
En meer weet ik ook nog niet.
Als er meer bekend is, wordt dat echt wel gemeld hier!
sorry dat je je zo onbegrepen voelt!quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
sorry dat ik belangstelling toonde!
nee hoor, want als er meer bekend is wordt dat echt wel hier gemeld!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:47 schreef Maanvis het volgende:
ik geloof er niet meer in.
de aandacht ebt weg!
Zo is dat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee hoor, want als er meer bekend is wordt dat echt wel hier gemeld!
Nee, alleen bij goed nieuws.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:17 schreef Maanvis het volgende:
Ook als het helemaal niet meer doorgaat? Of als ze er de schijt in hebben?
Ook danquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:17 schreef Maanvis het volgende:
Als het de ijskast in gaat, horen we dat ook. Maar er zijn simpelweg nog wat 'leads' momenteel, dus het is nog even afwachten. En ja het is jammer dat het niet alweer begonnen is en dat het zo lang duurt allemaal. Maar als de sponsors in de rij hadden gestaan, zaten we nu halverwege TBO2.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:17 schreef Maanvis het volgende:
het zou inderdaad niet het eerste topic zijn waar men de schone schijn ophoudtquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, alleen bij goed nieuws.
Vandaar ook de stilte, vrees ik.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
het zou inderdaad niet het eerste topic zijn waar men de schone schijn ophoudt
En? Al antwoord gekregen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
tis of de duvel ermee speelt, vanavond betrapte ik schilder Roel die op mn hyves aan het snuffelen was![]()
heb em gelijk zelf maar even gekrabbeld of hij wat weet van zijn schilderij
Nee, geen idee of hij iemand is die op krabbeltjes van het gepeupel reageert ook eigenlijk, we zullen zienquote:
We wachten gewoon rustig af Meraquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, geen idee of hij iemand is die op krabbeltjes van het gepeupel reageert ook eigenlijk, we zullen zien
Ja, gespiegeld en ander kleedje... maar vond t opvallend dat hij dus eigenlijk gewoon een oud schilderij nog een keer geschilderd heeftquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We wachten gewoon rustig af Mera
Edit: dit schilderij is toch echt anders dan het schilderij in de Bunker.
Is het ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, gespiegeld en ander kleedje... maar vond t opvallend dat hij dus eigenlijk gewoon een oud schilderij nog een keer geschilderd heeft![]()
Al is het wel in spiegelbeeld en dat vind ik dan toch wel weer knap
Ojee al die Mondriaans dalen direct in waarde.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:17 schreef Maanvis het volgende:
lekker orgineel schilderij heb je dan. het zou wel zo eerlijk zijn om hem dan voor de helft van 4000 te verkopen!
Die mondriaans werden niet verkocht met de mededeling dat je een uniek schilderij kreeg!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ojee al die Mondriaans dalen direct in waarde.
whehequote:Op woensdag 16 september 2009 17:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ojee al die Mondriaans dalen direct in waarde.
Het schilderij in kwestie is uniek.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die mondriaans werden niet verkocht met de mededeling dat je een uniek schilderij kreeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |