Dus mijn gitaar moet nog mee ook?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo blijven we natuurlijk bezig, ik stel voor een dropping die rond 23:00 begint, dan maximaal daar 3 tot 4 uur voor uittrekken. Bier drinken, liederen zingen en gezellig het bed in in de vroege ochtend.
- 21:00 Afspreken bij verzamel punt. Café ergens? Even wat drinken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo blijven we natuurlijk bezig, ik stel voor een dropping die rond 23:00 begint, dan maximaal daar 3 tot 4 uur voor uittrekken. Bier drinken, liederen zingen en gezellig het bed in in de vroege ochtend.
Dan zou het in de herfstvakantie moeten zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:13 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maar kan je geen vrij vragen als je het van te voren weet?
[..]
Klopt. Dus wordt het 's avonds.
Hoezo? Je kan toch een briefing maken, en dan vanaf 3 (of 4, 5,..) verschillende punten een groep sturen (met dezelfde afstand uiteraard). Of gewoon 2 huge groepenquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik dacht aan meerdere kleine groepen, allemaal even ver van het punt af maar verschillende locaties idd.
Waarom ben jij niet meer blauw dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja en verander de TT ook even in: PUB dropping, geef je nu op en doe mee!
quote:
Eens.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:00 schreef Blaxje het volgende:
Ik meld me bij dezen aanGoeie PM, over een evt bijdrage kunnen we inderdaad nog praten.
Dat kampvuur idee is geweldig
Ik wilde eerst even peilen wie er daadwerkelijk geïnteresseerd is, daarna krijg je een PM over de datum.quote:
primaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wilde eerst even peilen wie er daadwerkelijk geïnteresseerd is, daarna krijg je een PM over de datum.
Deal?
Jezus. Kan jij niet even naar een gesticht gaan ofzo?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:10 schreef blckbb het volgende:
Ja. want ik moet nog... werken... en ik ga naar... texel...
En wat kunnen we verstaan onder een kleine van?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:56 schreef Brocco het volgende:
Ik heb een kleine van en het vervoer is gratis dusja![]()
<:o)(})
Op grijs kenteken? Dus dan gaan we nog illegaal doen ookquote:
Het is altijd mooi! Als je het zou willen doen zou het fijn zijn, wat ik ermee probeerde te vragen was: Hoeveel personen kan je vervoeren?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:32 schreef Brocco het volgende:
Ik rij met deze wagen het is een showroom wagen die hier staat.
Moet ik nu vervoeren of niet? Me vriendin heeft een land rover duss...
Mooi, staat genoteerdquote:
Qua datum bedoel je, als het past? Of...?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:16 schreef Brocco het volgende:
Even een comment;
Alleen als het past kan ik rijden, .. Graag zo snel mogenlijk een datum!
Ga je gang, het was jouw ideequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:18 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik wil ook binnenkort wel eens een datum weten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |