Stiekum hopen? Ik hoop het gewoon oprecht hoor. GO KENNYquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:23 schreef Gitanki het volgende:
Het is hopeloos vrees ik, zelfs zo dat het wellicht beter is dat hij vandaag de tijdslimiet niet haalt.
Maar stiekem hoop ik wel dat hij de tour kan uitrijden
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kenny is mijn inspiratie.
Kenny is God.
Vrees het wel ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:31 schreef Blik het volgende:
Als hij het vandaag red, dan gaat die morgen echt wel voor de bijl
Wat moet ik met artikelen over z'n karakter?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:40 schreef komopzeg het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo scherp? Maar vooruit:
http://tinyurl.com/nvypzn
Kenny van Hummel is één bonk karakter. Hij ziet meer af dan iemand als Contador. Fietst bij bergetappes alleen achter de rest aan. Een held is het!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:44 schreef Ruud het volgende:
[..]
Wat moet ik met artikelen over z'n karakter?
Ik stel gewoon een vraag, ik volg de Tour niet, maar ik zag hem achteraan rijden op TV.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kenny is mijn inspiratie.
Kenny is Jezus.
Volgens mij si hij zelfs een of twee keer in de top 10 geëindigd, toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:31 schreef Ruud het volgende:
Rijdt hij elke dag achteraan?
Als hij morgen aanvaltquote:
Dat is toch voor de renner die de voorgaande etappe het meest strijdlustig was?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:21 schreef Agiath het volgende:
Hoe zit dat met die rode rugnummers?
Meest strijdlustige renner, dus niet voor een sprinter die liever alleen een berg oprijdt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:21 schreef Agiath het volgende:
Hoe zit dat met die rode rugnummers?
En hij kan goed dalen, dus dat moet wel lukkenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:29 schreef ijsbrekertje het volgende:
Radio 1: 37 minuten achterstand op de top van de kleine saint bernard. En 43 minuten tijdslimiet
Helaas gaat hij voor de Oscar op de Mont Ventoux zaterdag, zal hoogswaaarschijnlijk ter aarde vallen daar boven de kale berg, maar wel op tijd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Weer een vinkje er bij.Nu alleen morgen nog.
Jawel joh:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen gaat hij niet redden
Niet zelf gemaaktquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
![]()
Ik wou vanmiddag ook zoiets maken maar mijn paint skils zijn niet zo goed.
In het middenstuk, na de tweede col moet hij vol gas geven. Maar ik heb er een zeer hard hoofd in ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen gaat hij niet redden
Dan is ie nog ingelopenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:53 schreef Masanga het volgende:
Op de Franse TV kon je hem net zien aankomen. Ruim 34 minuten na de winnaar, maar binnen de tijdslimiet.
Contador verwacht dat ze er al vanop de eerste col gaan invliegen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:54 schreef Colplay het volgende:
Het is te hopen dat peloton morgen eerste en tweede col beetje rustig aan wil doen, dan heeft Kenny nog wel een kans, maar anders wordt het lastig. Niet alleen voor onze held, maar kunnen dan wel eens meer renners in de tijdsproblemen komen.
liever meer renners in tijdsproblemen als alleen Kenny... dan is er nog een kans op een pardon aanwezig.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:54 schreef Colplay het volgende:
Het is te hopen dat peloton morgen eerste en tweede col beetje rustig aan wil doen, dan heeft Kenny nog wel een kans, maar anders wordt het lastig. Niet alleen voor onze held, maar kunnen dan wel eens meer renners in de tijdsproblemen komen.
Als ik de tijdsverschillen moet gelovenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:58 schreef Sheepcidus het volgende:
Zal je zien redt hij het morgen en dan wordt ie er in de tijdrit naar huis gereden.
Dan ga je op je plaat (zie de ploegentijdrit)...op die fietsen heb je geen kloot gripquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:11 schreef Sloppy het volgende:
eigelijk moet ie gewoon op de tijdrit fiets met tijdrit outfit moeten starten, want hij rijdt toch altijd solo.
Hij is gewoon cult zoals ie alles alleen rijdt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom dit zo hype is geworden.
Respect dat hij het elke keer haalt. Maar anderen doen het stukken beter. Hij vloekt even voor de camera en hoppa. iedereen weer lyrisch.
Goedkope massahysterie.
Dezelfde reden waarom mensen Melvin Platje een baas vindenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Respect dat hij het elke keer haalt. Maar anderen doen het stukken beter. Hij vloekt even voor de camera en hoppa. iedereen weer lyrisch.
Goedkope massahysterie.
Zo moeilijk is het niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Goedkope massahysterie.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:39 schreef maril het volgende:
De Van Hummel show kan weer beginnen.
Het is iemand die zichzelf overwint. Dat Contador vandaag inmiddels stevig in het geel zou zitten was te voorspellen, dat Cavendish 34 etappes zou winnen was te voorspellen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Goedkope massahysterie.
Of juist andersom.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:11 schreef Sloppy het volgende:
eigelijk moet ie gewoon op de tijdrit fiets met tijdrit outfit moeten starten, want hij rijdt toch altijd solo.
* beertenderrr is het er mee eens. Allemaal leuk en aardig, maar in feite heeft hij niets in de tour te zoeken. Hoop wel voor hem dat hij het haalt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Goedkope massahysterie.
Hoezo heeft hij niks in de tour te zoeken? Van alle Nederlanders in de tour eindigde alleen Maaskant een keer hoger dan de 7e plek in een etappe die Van Hummel betaalde. Van Hummel is een goede sprinter die dit jaar grote progressie doormaakt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:49 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
* beertenderrr is het er mee eens. Allemaal leuk en aardig, maar in feite heeft hij niets in de tour te zoeken. Hoop wel voor hem dat hij het haalt.
Is ook pas na 2 weken relevant om de koers voorin te volgen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:58 schreef pfaf het volgende:
Een hypeje op een forum, okay, maar dat gezeik van de ‘serieuze’ media ben ik zat.Ze zijn nog meer bezig met de vraag of Van Hummel op tijd binnen komt dan de koers voorin te verslaan.
Ik denk dat er uiteindelijk meer kijkers (of luisteraars) geïnteresseerd zijn in de avonturen van van Hummel dan in de andere fetisj-onderwerpen van de reporters in kwestie. Zoveel spanning voor het klassement of zelfs de ritzege is er meestal niet in deze Tour.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:58 schreef pfaf het volgende:
Een hypeje op een forum, okay, maar dat gezeik van de ‘serieuze’ media ben ik zat.Ze zijn nog meer bezig met de vraag of Van Hummel op tijd binnen komt dan de koers voorin te verslaan.
Wat moeten ze dan verslaan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:58 schreef pfaf het volgende:
Veel mensen zijn er in geinteresseerd, dus geven zij er aandacht aan. En terecht.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:58 schreef pfaf het volgende:
Hij was 34 minuten later dan de nummer 1 en hij mocht 43 minuten later zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:03 schreef Montov het volgende:
Wat een held, weer solo de etappe door. Op karakter.
Hoeveel zat hij nog binnen de tijdslimiet vandaag?
Niet iedereen zei het, maar ja, ik dacht afgelopen zondag al dat het hopeloos was en moest al lachen om Ducrot en Dijkstra die Van Hummel nog een kans gaven na het bericht vroeg in de koers dt hij 20 minuten achterstand had en solo reed.quote:
Morgen is andere koek denk ik, vooral als saxo bank vanaf het begin gaat rijden als gekken.quote:
Dan is er ook vroeg een bus gevormd, gunstig voor van Hummel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:39 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Morgen is andere koek denk ik, vooral als saxo bank vanaf het begin gaat rijden als gekken.
http://twitter.com/KennyvanHummel houdt het niet echt bij ...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:28 schreef Rumille het volgende:
Waarom heeft deze held geen twitter eigenlijk?
quote:
quote:
Waarom typt die jongen niet gewoon in het Nederlands, dit slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:45 schreef knnth het volgende:
[..]
http://twitter.com/KennyvanHummel houdt het niet echt bij ...
Er staan 2 berichten op zijn twitter... Lijkt me toch niet dat hij dit zelf typtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:21 schreef Lkw het volgende:
[..]
Waarom typt die jongen niet gewoon in het Nederlands, dit slaat ook nergens op.
Chill ik ga waarschijnlijk ook naar Boxmeer.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:22 schreef Evertjan het volgende:
als hij naar Boxmeer komt ga ik er naar toe
Wat dacht je van drukte met het rijden van een toch redelijk bekend en zwaar wielerrondje om de kerk in Frankrijk? Ik denk dat Twitter dan niet echt een prioriteit is, behalve voor Lance dan...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:45 schreef knnth het volgende:
Het is hem wel, bevestigd door z'n ploegmaat. Typisch geval van enthousiast beginnen en het dan links laten liggen.
Af en toe heb ik hetzelfde ideequote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Volgens mij heeftie vandaag expres gelost, hij leek niet eens moe.
Hij staat eerste in het Continentale circuit, en hij heeft niks te zoeken in de tour?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:49 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
* beertenderrr is het er mee eens. Allemaal leuk en aardig, maar in feite heeft hij niets in de tour te zoeken. Hoop wel voor hem dat hij het haalt.
Dat betekent niet zo veel als je een paar namen ziet die daar al eerste hebben gestaan de voorbije jaren. Dit lijkt een niveau te hoog voor van Hummel. Dat hij maar oppast dat hij hier geen dingen doet waarvan hij de rest van zijn carriere nog last heeft.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:12 schreef jakkop het volgende:
[..]
Hij staat eerste in het Continentale circuit, en hij heeft niks te zoeken in de tour?![]()
Ben het wel deels mee eens dat dit een hype is. Alle respect hoor voor van Hummel geen misverstand. Maar met de rode lantaarndrager gebeurd dit circus vaker. Ik durf er wel een flesje wijn op te zetten dat hij Parijs haalt. Vergis je niet: hij pakt nu deze rol ook graag.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:39 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Morgen is andere koek denk ik, vooral als saxo bank vanaf het begin gaat rijden als gekken.
Leuk media sprookjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:16 schreef Szura het volgende:
Hij is dikke maatjes met de chauffeur van de bezemwagen
Geweldig. Hier nog zo'n mooi interview: http://www.zoomin.tv/videoplayer/index.cfm?id=320407&mode=normal&pid=fcupdate&quality=2&ftvplayer=yes&linktype=web&div=3#quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:41 schreef Jac0bus het volgende:
Hier nog even een interview met van Hummel van vandaag na de finish.
"Misschien ga ik het Contador nog moeilijk maken"
gewoon cult?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is gewoon cult zoals ie alles alleen rijdt.
Het winnen van jezelf vind ik mooi.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:47 schreef knnth het volgende:
[..]
Het is iemand die zichzelf overwint. Dat Contador vandaag inmiddels stevig in het geel zou zitten was te voorspellen, dat Cavendish 34 etappes zou winnen was te voorspellen.
Dat een non-klimmer het langer volhoudt dan menigeen (hijzelf misschien ook) zou denken is bewonderenswaardig op een andere manier dan de prestatie van Contador, Hushovd of Pellizotti. Natuurlijk gaat het om de winnaars maar dit heeft zijn eigen charme, net als de prix de la combativité dat heeft ...
Met dat vloeken en de rode lantaarn heb ik helemaal niets, met het 'winnen van jezelf' des te meer.
Maar is men geïnteresseerd omdat ze echt interesse hebben of omdat iedereen geïnteresseerd is?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:05 schreef Montov het volgende:
[..]
Veel mensen zijn er in geinteresseerd, dus geven zij er aandacht aan. En terecht.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:21 schreef Remzz het volgende:
Van Hummel moet een keer zien de bus te halen, vandaag ook komt die jongen maar 7 minunten na de laatste bus over de streep. Als hij aan het begin ff kan aanhaken scheelt dat zoveel. Zet hem desnoods ff een uurtje op de roller. Het lijkt haast alsof hij in het begin gewoon nooit mee kan omdat ie nog 'koud' is.
De voorgaande zijn niets vergeleken bij vandaag.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:39 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft al 7 dagen van de waarheid gehad, nog 3 te gaan
Gewoon aan de fiets van Cavendish en/of Hushovd gaan hangen en hij red het.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De voorgaande zijn niets vergeleken bij vandaag.
Wat een tenenkrommend slechte interviewerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:41 schreef Jac0bus het volgende:
Hier nog even een interview met van Hummel van vandaag na de finish.
"Misschien ga ik het Contador nog moeilijk maken"
Ja en durf heeft ie, dus wat dat betreft heeft ie kans. Nu maar hopen dat ie ook op zijn fiets blijft zittenquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:44 schreef Spooky4u het volgende:
Voordeel van vandaag is dat ie vaak mag dalen
Ja dan wordt hij nooit een betere renner in de bergen en kan ie in de eneco tour al lossen bij de eerste verkeersdrempel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:55 schreef lammegiraf het volgende:
leuke hype hoor even en ik heb ook diep respect voor zijn geweldige moraal maar vraag me af wat dergelijke renners nou doen in de TDF. Etappes winnen zal ie niet. Cavendish hoeft tegen hem niet eens uit het zadel. De bergen zijn een lijdensweg voor hem.
Kortom...hij komt veel te kort voor dit podium! Dit soort jongens kunnen lekker mee in de Eneco tour.
Is natuurlijk KUL van de bovenste plank.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:55 schreef lammegiraf het volgende:
leuke hype hoor even en ik heb ook diep respect voor zijn geweldige moraal maar vraag me af wat dergelijke renners nou doen in de TDF. Etappes winnen zal ie niet. Cavendish hoeft tegen hem niet eens uit het zadel. De bergen zijn een lijdensweg voor hem.
Kortom...hij komt veel te kort voor dit podium! Dit soort jongens kunnen lekker mee in de Eneco tour.
Je snapt dat maar een heel klein gedeelte van alle renners een etappe winnen? En Cavendish is op dit moment door niemand te verslaan in de sprint. Zoals hierboven al aangegeven, moet de rest dan ook maar naar huis?quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:55 schreef lammegiraf het volgende:
http://tvnz.co.nz/othersp(...)ake-stage-16-2863040quote:Man of Steel
One man who is getting his money's worth out of this year's Tour is Lanterne Rouge Van Hummel.
Instead of speeding along missing out on all the scenery, Van Hummel cruised in last in 161st place, whiskers within the time limit, and off the back of the last of the laughing groups. The thing is, you know he's riding just as hard as everyone else - dig deep fella, the thoughts of everyone who's ever seen the bunch ride away from them are with you! Chapeaux Van Hummel!
http://www.gazzetta.it/Ci(...)te-50824762719.shtmlquote:l’ormai mitico Van Hummel
en niet te vergeten dat v. Hummel kan gaan cashen in de criteriums...als ie Parijs haalt helemaal!quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://tvnz.co.nz/othersp(...)ake-stage-16-2863040
Nieuw Zeeland
http://www.lavoixdessport(...)e-ghislain-lam.shtml
Frans artikel
[..]
http://www.gazzetta.it/Ci(...)te-50824762719.shtml
Gazetta dello Sport die van Hummel de inmiddels legendarische van Hummel noemt.
Dan doe je het toch wel goed.
Waarom? media-aandacht?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
dan vraag je er gewoon om.
zeker als die die sprint daar nog wint ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:50 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
en niet te vergeten dat v. Hummel kan gaan cashen in de criteriums...als ie Parijs haalt helemaal!
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Waarom? media-aandacht?
He wat vervelend, dat is nu wat de Skil-Shimano ploeg he-le-maal niet wilde...
Mee eens. Van wikipedia:quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:16 schreef crv het volgende:
[..]
Is natuurlijk KUL van de bovenste plank.
Der is niemand die Contador kan verslaan deze tour du waarom nog verder rijden.
Van Hummel is jong, dit is zijn eerste tour, hij weet dat ie nog veel moet leren en dat doet ie nu
Fysiek is ie nog zeker niet sterk genoeg voor cav. maar dit soort wedstrijden zijn nodig om te groeien en hij heeft de spirit om het in de tekomst mensen als cav het vuur behoorlijk aan de schenen te leggen denk ik. misschien wel meer dan Hushovd, Freire Farrar.
Van Hummel is ook realist. Hij weet dat ie nog moet groeien en dat ie daar veel voor moet doen.
Ik heb veel respect voor hem, meer dan voor jongens als Posthuma die kleurloos meerijden
Dat is zoiets als de nederlands kampioen wegrijden thuis laten...quote:Op 25 juni 2009 stond hij hierin nog steeds bovenaan, voor renners als Alessandro Petacchi, Jimmy Casper en Heinrich Haussler.
Tenzij er niet dingen grondig veranderen bij Rabobank zou ik daar niet naar toe gaan als ik Kenny was.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:48 schreef 456 het volgende:
Zou Kenny naar de Rabo's kunnen als Oscar er mee stopt?
ik denk dat deze topper volgend jaar bij Armstrong in de ploeg zit.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:48 schreef 456 het volgende:
Heel leuk dattie boven Petacchi en anderen staat, maar dat komt gewoon doordat die weinig Continentale wedstrijden rijden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:51 schreef 456 het volgende:
[..]
Mee eens. Van wikipedia:
[..]
Dat is zoiets als de nederlands kampioen wegrijden thuis laten...
Kenny is nog jong, een opkomend talentquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:02 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
ik denk dat deze topper volgend jaar bij Armstrong in de ploeg zit.
Freire is wel van een iets andere orde! wat die allemaal wel niet heeft gewonnen!
Klopt, hij is op tijd weggegaanquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:05 schreef 456 het volgende:
[..]
Kenny is nog jong, een opkomend talent
(Kzag trouwens net dat ie al eens voor de Rabo's gereden heeft)
Hij rijdt momenteel virtueel in het geelquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:11 schreef Szura het volgende:
En is Kenny al vertrokken? Heeft ie tenminste wat speling
Ik heb begrepen dat ie achter de recame Karavaan gestart is. Dat geeft hem net voldoende speling om op tijd binnen te zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:11 schreef Szura het volgende:
En is Kenny al vertrokken? Heeft ie tenminste wat speling
hij is van 1982...valt niet echt onder de categorie talenten meer lijkt me!quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:05 schreef 456 het volgende:
[..]
Kenny is nog jong, een opkomend talent
(Kzag trouwens net dat ie al eens voor de Rabo's gereden heeft)
True that. Wat ik bedoel is dat hij nog wel progressie boekt (talent is aangeboren, dat raak je niet kwijt)quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:13 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
hij is van 1982...valt niet echt onder de categorie talenten meer lijkt me!
Dan is ie vroeg vertrokkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:12 schreef 456 het volgende:
[..]
Hij rijdt momenteel virtueel in het geel
Hij is gisteren na aankomst maar meteen aan de volgende etappe begonnen:quote:
LOL. Nu naar rabo gaan, voor welke renner dan ook, is gewoon dom. Waarom zou hij ook? Volgend jaar staat Skil toch gewoon weer aan de start van de tour.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:48 schreef 456 het volgende:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:19 schreef 456 het volgende:
[..]
Hij is gisteren na aankomst maar meteen aan de volgende etappe begonnen:
"Ik zit verdomme net in mijn ritme", zei hij na aankomst
Allemaal 20 meter duwen. Met de 55 klimkilometers van vandaag hebben we dan dus 2790 FOK!kers nodig.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:34 schreef Jac0bus het volgende:
Of nog snel een FOK!-meet op al die bergen houden om een voor een Kenny alle bergen helemaal omhoog te duwen
De ticker zei dat gisteren ook, die zit er echt niet meer hoor. En Evans is ook allang weer terugquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:54 schreef Szura het volgende:
Zit nog steeds in het peloton volgens de ticker.
Hij fietst Evans naar huis man
count me inquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Allemaal 20 meter duwen. Met de 55 klimkilometers van vandaag hebben we dan dus 2790 FOK!kers nodig.
Ik vrees het ook, en in dit weer kun je ook niet echt vol dalen, voorzichtig Kenny!quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:58 schreef Blik het volgende:
[..]
De ticker zei dat gisteren ook, die zit er echt niet meer hoor.
De etappe van de Ventoux moet geen probleem zijn, moet tot de voet van de Ventoux in het peloton kunnen blijven zittenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:32 schreef knnth het volgende:
Zou mooi zijn. En dat nog vijf keer en hij heeft de Alpen zo goed als overleefd. 'Rustdag', tijdrit en diep ademhalen voor de klim aller klimmen.
Hij heeft wel de beste voorbereiding van het hele peloton op de tijdrit gehad, rijdt al dagen alleenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:43 schreef knnth het volgende:
Ja inderdaad, maak me eigenlijk meer zorgen over de tijdrit eigenlijk omdat de top van het klassement ook goede tijdrijders zijn en er dus hard gefietst zal worden ... maarja 25% tov de winnaar (iets van 12 minuten zal dat zijn?) moet dan nog wel haalbaar zijn, zelfs voor een vermoeide Van Hummel.
Na vandaag heeft ie 3 dagen training in alleen rijden gedaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:43 schreef knnth het volgende:
Ja inderdaad, maak me eigenlijk meer zorgen over de tijdrit eigenlijk omdat de top van het klassement ook goede tijdrijders zijn en er dus hard gefietst zal worden ... maarja 25% tov de winnaar (iets van 12 minuten zal dat zijn?) moet dan nog wel haalbaar zijn, zelfs voor een vermoeide Van Hummel.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Hij heeft wel de beste voorbereiding van het hele peloton op de tijdrit gehad, rijdt al dagen alleen
Als je al zo vroeg alleen zit en toch op tijd aankomt, rijd je daarna (op het einde) niet veel langzamer lijkt me.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:00 schreef sander89 het volgende:
Ik hoop dat hij het haalt met dit bagger weer, zal wel erg knap zijn weer helemaal alleen.
Daar klopt geen zak van.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:19 schreef starbeach het volgende:
Op http://gaps.letour.fr/us.html zit ie in de groep van de gele trui.... Geloof er niks van, hoop het natuurlijk wel
Ik wil real-time kunnen zien waar Hummeltje zit, inclusief het tijdsverschil met de koploperquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:23 schreef Evertjan het volgende:
Eigelijk zouden Ducrot en Dijkstra om het half uur een Hummel update moeten doen.
Kenny zit toch nog in de klim? Hij moet nog gaan dalenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:28 schreef Veerboot het volgende:
Update van Herbert: 25 minuten achterstand en geen renners bij zich...
Dat dus.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:30 schreef _Administr8or_ het volgende:
ik ben bang dat het deze keer niet gaat lukken..
Wordt de Ventoux zaterdag a.s. geen moeilijke dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:33 schreef Borizzz het volgende:
Wordt dus billenknijpen vandaag. Als ie vandaag overleeft haalt ie Parijs.
En dat verdient hij ook.
bel Merij Zeeman anders ffquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:27 schreef starbeach het volgende:
[..]
Ik wil real-time kunnen zien waar Hummeltje zit, inclusief het tijdsverschil met de koploper
De man op de motor van Sporza radio zag hem opgeven, zegt hij ...quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:35 schreef Borizzz het volgende:
op de tour ned1 deze info nog niet..
alleen dat ie 25 min achterstand heeft
Ff kamikaze in de afdaling.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:32 schreef ItaloDancer het volgende:
Ach, het tweede deel doet ie wonderbaarlijk altijd sneller dan het eerste
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De man op de motor van Sporza radio zag hem opgeven, zegt hij ...
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:38 schreef Wilskracht het volgende:
Wuyts meld dat Van Hummel gevallen in de afdaling waar ook hushovd bijna is gevallen.
Wegens blessure knie moest hij opgeven.
Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:44 schreef Wooldoor het volgende:
Ik snap al de ophef over die van Hummel niet, hij komt niet sympathiek of grappig over, heeft nog niets gepresteerd, kan iemand het me vertellen?
Verwierf een heldenstatus door af te zien en niet op te geven.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:44 schreef Wooldoor het volgende:
Ik snap al de ophef over die van Hummel niet, hij komt niet sympathiek of grappig over, heeft nog niets gepresteerd, kan iemand het me vertellen?
Alleen Maaskant is een keer hoger geeindigd in een etappe.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:44 schreef Wooldoor het volgende:
Het publiek houdt van heldhaftige losers ...quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:44 schreef Wooldoor het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |