Stiekum hopen? Ik hoop het gewoon oprecht hoor. GO KENNYquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:23 schreef Gitanki het volgende:
Het is hopeloos vrees ik, zelfs zo dat het wellicht beter is dat hij vandaag de tijdslimiet niet haalt.
Maar stiekem hoop ik wel dat hij de tour kan uitrijden
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kenny is mijn inspiratie.
Kenny is God.
Vrees het wel ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:31 schreef Blik het volgende:
Als hij het vandaag red, dan gaat die morgen echt wel voor de bijl
Wat moet ik met artikelen over z'n karakter?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:40 schreef komopzeg het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo scherp? Maar vooruit:
http://tinyurl.com/nvypzn
Kenny van Hummel is één bonk karakter. Hij ziet meer af dan iemand als Contador. Fietst bij bergetappes alleen achter de rest aan. Een held is het!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:44 schreef Ruud het volgende:
[..]
Wat moet ik met artikelen over z'n karakter?
Ik stel gewoon een vraag, ik volg de Tour niet, maar ik zag hem achteraan rijden op TV.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kenny is mijn inspiratie.
Kenny is Jezus.
Volgens mij si hij zelfs een of twee keer in de top 10 geëindigd, toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:31 schreef Ruud het volgende:
Rijdt hij elke dag achteraan?
Als hij morgen aanvaltquote:
Dat is toch voor de renner die de voorgaande etappe het meest strijdlustig was?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:21 schreef Agiath het volgende:
Hoe zit dat met die rode rugnummers?
Meest strijdlustige renner, dus niet voor een sprinter die liever alleen een berg oprijdt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:21 schreef Agiath het volgende:
Hoe zit dat met die rode rugnummers?
En hij kan goed dalen, dus dat moet wel lukkenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:29 schreef ijsbrekertje het volgende:
Radio 1: 37 minuten achterstand op de top van de kleine saint bernard. En 43 minuten tijdslimiet
Helaas gaat hij voor de Oscar op de Mont Ventoux zaterdag, zal hoogswaaarschijnlijk ter aarde vallen daar boven de kale berg, maar wel op tijd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Weer een vinkje er bij.Nu alleen morgen nog.
Jawel joh:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen gaat hij niet redden
Niet zelf gemaaktquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
![]()
Ik wou vanmiddag ook zoiets maken maar mijn paint skils zijn niet zo goed.
In het middenstuk, na de tweede col moet hij vol gas geven. Maar ik heb er een zeer hard hoofd in ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen gaat hij niet redden
Dan is ie nog ingelopenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:53 schreef Masanga het volgende:
Op de Franse TV kon je hem net zien aankomen. Ruim 34 minuten na de winnaar, maar binnen de tijdslimiet.
Contador verwacht dat ze er al vanop de eerste col gaan invliegen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:54 schreef Colplay het volgende:
Het is te hopen dat peloton morgen eerste en tweede col beetje rustig aan wil doen, dan heeft Kenny nog wel een kans, maar anders wordt het lastig. Niet alleen voor onze held, maar kunnen dan wel eens meer renners in de tijdsproblemen komen.
liever meer renners in tijdsproblemen als alleen Kenny... dan is er nog een kans op een pardon aanwezig.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:54 schreef Colplay het volgende:
Het is te hopen dat peloton morgen eerste en tweede col beetje rustig aan wil doen, dan heeft Kenny nog wel een kans, maar anders wordt het lastig. Niet alleen voor onze held, maar kunnen dan wel eens meer renners in de tijdsproblemen komen.
Als ik de tijdsverschillen moet gelovenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:58 schreef Sheepcidus het volgende:
Zal je zien redt hij het morgen en dan wordt ie er in de tijdrit naar huis gereden.
Dan ga je op je plaat (zie de ploegentijdrit)...op die fietsen heb je geen kloot gripquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:11 schreef Sloppy het volgende:
eigelijk moet ie gewoon op de tijdrit fiets met tijdrit outfit moeten starten, want hij rijdt toch altijd solo.
Hij is gewoon cult zoals ie alles alleen rijdt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom dit zo hype is geworden.
Respect dat hij het elke keer haalt. Maar anderen doen het stukken beter. Hij vloekt even voor de camera en hoppa. iedereen weer lyrisch.
Goedkope massahysterie.
Dezelfde reden waarom mensen Melvin Platje een baas vindenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Respect dat hij het elke keer haalt. Maar anderen doen het stukken beter. Hij vloekt even voor de camera en hoppa. iedereen weer lyrisch.
Goedkope massahysterie.
Zo moeilijk is het niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Goedkope massahysterie.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:39 schreef maril het volgende:
De Van Hummel show kan weer beginnen.
Het is iemand die zichzelf overwint. Dat Contador vandaag inmiddels stevig in het geel zou zitten was te voorspellen, dat Cavendish 34 etappes zou winnen was te voorspellen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Goedkope massahysterie.
Of juist andersom.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:11 schreef Sloppy het volgende:
eigelijk moet ie gewoon op de tijdrit fiets met tijdrit outfit moeten starten, want hij rijdt toch altijd solo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |