Ik vind geen enkele rok mannelijk hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk!En vrouwelijk
Kan je er ook enigzins mee zitten? Bij mij kruipt zo'n soortgelijke rok altijd weer erg omhoog
een kilt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:41 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik vind geen enkele rok mannelijk hoor![]()
Uhhh dan zal het wel zijde zijn?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:24 schreef P.F het volgende:
[..]
katoen is een stof
en satijn een manier van weven
of bedoel je katoen met zijde?
De gehele outfit is echt vrouwelijk, smartass, niet de rokquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:41 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik vind geen enkele rok mannelijk hoor![]()
niet mijn stylequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:02 schreef Aotearoa het volgende:
Gister gepast in de winkel en na twijfelen of ik het me kon veroorloven toch allebei gekocht.
Hmm vind deze combinatie ook niet zoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:02 schreef Aotearoa het volgende:
Gister gepast in de winkel en na twijfelen of ik het me kon veroorloven toch allebei gekocht.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:02 schreef Aotearoa het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:47 schreef Sundancing23 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik vandaag trouwens aan!![]()
Dat staat je erg goed!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:03 schreef Aotearoa het volgende:
Het is warm![]()
[ afbeelding ]
@pumpkinsoup: moooie top!
dat was ook beter geweest.. nu ziet het er een beetje uit alsof je van alles gewoon maar bij elkaar hebt aangetrokkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
eigenlijk had ik een panty aan..
Haha nee ik had de hele dag een panty aan hoor, alleen na het douchen had ik geen zin meer om m'n panty aan te trekken, dus deze snel aangetrokken, is sneller aan en uit te trekken haha.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:11 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
dat was ook beter geweest.. nu ziet het er een beetje uit alsof je van alles gewoon maar bij elkaar hebt aangetrokken.
no offence... maar meestal vind ik je er een stuk leuker uitzien!
ik vind hetwel leuk! behalve die LV tas, daar hoort meer een city bag bij. en een paar witte tennisgympjesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
eigenlijk had ik een panty aan..
Komt doordat mijn photobucket vol zitquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:16 schreef karoltje het volgende:
Behalve de laatste foto kan ik geeneen foto van Pumkinsoup zien.
Oh okee, dat wist ik niet!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:45 schreef nout72 het volgende:
Als je het plaatje van photobucket (dat bandwidth exceeded is) opent in een nieuw tabblad of nieuw venster krijg je wel de foto te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |