Dankje! Zijn inderdaad van de H&Mquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leeuuuk. Blazers ftw!
Zijn dat die schoenen van de H&M?
Aah oke! Eens eventjes langs crossen als ik in de buurt ben. Heb het niet zo op die webshops, aangezien polo's nogal verschillend kunnen zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[..]
Thanks
en @ nashje, ze hebben een eigen winkel in amsterdam, hartenstraat geloof ik.. zit in de negen straatjes. en anders kan je ook via hun eigen online site bestellen.
Raaawrrrquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
omdat ik toch nergens heen ga..
Oh menn..quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:40 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oh menn..![]()
(nee, niet enkel over je kleding..)
[ afbeelding ]
blousje (katoen met satijn, dus glans heeel lichtjes in de zon) & hemdje, uit Italië.
laarsjes komen van Tango
Dat vind ik onzin, bruin en zwart kan best en niet alles hoeft precies op elkaar afgestemd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:43 schreef Sundancing23 het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit Pumpkinsoup! Zou alleen zelf die bruine tas er niet zo snel bij kiezen, aangezien je verder alles zwart/wit hebt! Die tas kan wel als je bijv. dezelfde kleur slippers in de kleur van de tas er weer bij doet!
Thanks! Ja, ik wissel ook af tussen laarzen en slippers hoor. Laarzen zijn eigenlijk wayyy too hot.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:44 schreef Sundancing23 het volgende:
[..]
Leuke stijl! Zou zo die van mij kunnen zijn haha! Zou alleen geen laarzen eronder doen, maar gewoon slippers of ballerina's.. zo hou je het lekker zomers!!! Maar erg leuk!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
omdat ik toch nergens heen ga..
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:40 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oh menn..![]()
I like!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:40 schreef maartjeh het volgende:
[ afbeelding ]
blousje (katoen met satijn, dus glans heeel lichtjes in de zon) & hemdje, uit Italië.
laarsjes komen van Tango
Zomer.quote:
katoen is een stofquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:40 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oh menn..![]()
[ afbeelding ]
laarsjes komen van Tango
Leuk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |