Ja en dan uitgebreid een half uur in je eigen stank zittenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:59 schreef Nikmans het volgende:
Sodemieter op man, schijten is het beste wat er isBoekje erbij en genieten maar
Sterker nog, ik ga even lekker poepen.
Nou inderdaad, zolang het een uitgaand verkeer blijft is er niks mis mee!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:59 schreef nattermann het volgende:
Maar even serieus, het is wel altijd lekker om even goed gescheten te hebben.
Dat heb ik nooit begrepen, lekker een boekje lezen in je eigen stank. Ik ben zo snel mogelijk weer uit dat hok weg...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en dan uitgebreid een half uur in je eigen stank zitten.
Plateau-wc alert!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
in je eigen stank.
Goed poepen vereist ontspanning en daar helpt rustig een stukje lezen bijquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen, lekker een boekje lezen in je eigen stank. Ik ben zo snel mogelijk weer uit dat hok weg...
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nou inderdaad, zolang het een uitgaand verkeer blijft is er niks mis mee!
De mannelijke G spot zit daar dus het is niet zo raar dat poepen lekker is.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:58 schreef Sapstengel het volgende:
Zijn eigenlijk gewoon latente homo's.
Soms heb je wel eens gasten, die dan aangeven net even lekker te hebben gepoept. Dan heb ik dus zoiets van: "je vind het lekker om langwerpige voorwerpen door je anus te voelen glijden" dus in feite ben je gewoon homo.
Opvallend is dat het altijd de diehard heteromannen zijn die lekker gaan schijten. Van die bier en tieten voetbalfans. Maar ondertussen...
Kan je na het poepen er even doorheen kijken of je nog wel gezond bent. Even kneden met je vingers om te voelen of er niet harde onverteerde stukken tussen zitten. Verder kan je dan kijken wat je lichaam wel en niet goed verteert.quote:
wacht ik post ff een linkje: -edit-quote:
Google is je vrindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
Damnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:08 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
Wie dit leest is homo
Browserverneukende rickroll. Veel plezier met je ban.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wacht ik post ff een linkje: http://smouch.net/lol/
oh ja kut.. die ook jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Browserverneukende rickroll. Veel plezier met je ban.
Arschlochquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wacht ik post ff een linkje: http://smouch.net/lol/
Neuh....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:14 schreef Feitosa het volgende:
Ff lekker schijten als je net wakker bent , lucht op.
Nope, ik heb een toiletpapier verslindende plonspotquote:
Haha ik klik niet!!!112!@!2!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sorry
was alleen voor pieter bedoeld
Chicks poepen toch niet, dus ze weten ook niet waar ze over praten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:19 schreef Saaaaab het volgende:
Dat soort opmerkingen doen het nooit goed bij de chicks, heren.
Poepen, direct doortrekken, lekker lezen, afvegen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen, lekker een boekje lezen in je eigen stank. Ik ben zo snel mogelijk weer uit dat hok weg...
Dus jij zegt dat in je oneindige coolheid ook altijd tegen chicks?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Chicks poepen toch niet, dus ze weten ook niet waar ze over praten.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:24 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh!![]()
Ons kleine geheimpje![]()
![]()
Dagelijksquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:24 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat in je oneindige coolheid ook altijd tegen chicks?
Heck jeahquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:24 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat in je oneindige coolheid ook altijd tegen chicks?
TS zit huilend te poepenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
TS zit bij elke schijtbeurt zo van "ik mag dit niet fijn vinden anders ben ik homo"
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:31 schreef Peter-Andre het volgende:
S'ochtends is het echt het chillst, ik wordt wakker en moet al onnodig hard schijtten, maar ik stel het uit en drink eerst nog een bakje koffie (laxerend jeweetz) en dan op het laatste moment als je voelt dat je moet rennen, een sprintje naar de pot, in een beweging je broek uit en timend beginnen aan de grote klus. Wat een climax!
En dan als je al zo nodig moet, proberen die drol heeeeeel langzaam te laten zakken. Niet alles in 1x naar beneden storten!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:31 schreef Peter-Andre het volgende:
S'ochtends is het echt het chillst, ik wordt wakker en moet al onnodig hard schijtten, maar ik stel het uit en drink eerst nog een bakje koffie (laxerend jeweetz) en dan op het laatste moment als je voelt dat je moet rennen, een sprintje naar de pot, in een beweging je broek uit en timend beginnen aan de grote klus. Wat een climax!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:15 schreef DemonRage het volgende:
ff Barack Obama uit in het Witte Huis duwen.
yay nu heb ik voor de rest van de vakantie elke dag een nieuwe manier om aan te kondigen dat ik ff ga kleien!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:44 schreef Cybey het volgende:
1. Een loer draaien
2. Nelson Mandela verzuipen
3. Een bruine trui breien
4. De wc eend voeren
5. Sanitair relaxen
6. Een (bruine) heer verzuipen
7. Bielsen leggen
8. Bruintje uitlaten
9. Een bruine stropdas punniken
10. Een dino kleien
11. Een bruine splinter uit je rug drukken
12. De ruggengraat verlengen