Ja en dan uitgebreid een half uur in je eigen stank zittenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:59 schreef Nikmans het volgende:
Sodemieter op man, schijten is het beste wat er isBoekje erbij en genieten maar
Sterker nog, ik ga even lekker poepen.
Nou inderdaad, zolang het een uitgaand verkeer blijft is er niks mis mee!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:59 schreef nattermann het volgende:
Maar even serieus, het is wel altijd lekker om even goed gescheten te hebben.
Dat heb ik nooit begrepen, lekker een boekje lezen in je eigen stank. Ik ben zo snel mogelijk weer uit dat hok weg...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en dan uitgebreid een half uur in je eigen stank zitten.
Plateau-wc alert!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
in je eigen stank.
Goed poepen vereist ontspanning en daar helpt rustig een stukje lezen bijquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen, lekker een boekje lezen in je eigen stank. Ik ben zo snel mogelijk weer uit dat hok weg...
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nou inderdaad, zolang het een uitgaand verkeer blijft is er niks mis mee!
De mannelijke G spot zit daar dus het is niet zo raar dat poepen lekker is.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:58 schreef Sapstengel het volgende:
Zijn eigenlijk gewoon latente homo's.
Soms heb je wel eens gasten, die dan aangeven net even lekker te hebben gepoept. Dan heb ik dus zoiets van: "je vind het lekker om langwerpige voorwerpen door je anus te voelen glijden" dus in feite ben je gewoon homo.
Opvallend is dat het altijd de diehard heteromannen zijn die lekker gaan schijten. Van die bier en tieten voetbalfans. Maar ondertussen...
Kan je na het poepen er even doorheen kijken of je nog wel gezond bent. Even kneden met je vingers om te voelen of er niet harde onverteerde stukken tussen zitten. Verder kan je dan kijken wat je lichaam wel en niet goed verteert.quote:
wacht ik post ff een linkje: -edit-quote:
Google is je vrindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
Damnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:08 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
Wie dit leest is homo
Browserverneukende rickroll. Veel plezier met je ban.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wacht ik post ff een linkje: http://smouch.net/lol/
oh ja kut.. die ook jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Browserverneukende rickroll. Veel plezier met je ban.
Arschlochquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wacht ik post ff een linkje: http://smouch.net/lol/
Neuh....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:14 schreef Feitosa het volgende:
Ff lekker schijten als je net wakker bent , lucht op.
Nope, ik heb een toiletpapier verslindende plonspotquote:
Haha ik klik niet!!!112!@!2!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sorry
was alleen voor pieter bedoeld
Chicks poepen toch niet, dus ze weten ook niet waar ze over praten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:19 schreef Saaaaab het volgende:
Dat soort opmerkingen doen het nooit goed bij de chicks, heren.
Poepen, direct doortrekken, lekker lezen, afvegen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen, lekker een boekje lezen in je eigen stank. Ik ben zo snel mogelijk weer uit dat hok weg...
Dus jij zegt dat in je oneindige coolheid ook altijd tegen chicks?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Chicks poepen toch niet, dus ze weten ook niet waar ze over praten.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:24 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh!![]()
Ons kleine geheimpje![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |