Ja en dan uitgebreid een half uur in je eigen stank zittenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:59 schreef Nikmans het volgende:
Sodemieter op man, schijten is het beste wat er isBoekje erbij en genieten maar
Sterker nog, ik ga even lekker poepen.
Nou inderdaad, zolang het een uitgaand verkeer blijft is er niks mis mee!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:59 schreef nattermann het volgende:
Maar even serieus, het is wel altijd lekker om even goed gescheten te hebben.
Dat heb ik nooit begrepen, lekker een boekje lezen in je eigen stank. Ik ben zo snel mogelijk weer uit dat hok weg...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en dan uitgebreid een half uur in je eigen stank zitten.
Plateau-wc alert!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
in je eigen stank.
Goed poepen vereist ontspanning en daar helpt rustig een stukje lezen bijquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen, lekker een boekje lezen in je eigen stank. Ik ben zo snel mogelijk weer uit dat hok weg...
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nou inderdaad, zolang het een uitgaand verkeer blijft is er niks mis mee!
De mannelijke G spot zit daar dus het is niet zo raar dat poepen lekker is.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:58 schreef Sapstengel het volgende:
Zijn eigenlijk gewoon latente homo's.
Soms heb je wel eens gasten, die dan aangeven net even lekker te hebben gepoept. Dan heb ik dus zoiets van: "je vind het lekker om langwerpige voorwerpen door je anus te voelen glijden" dus in feite ben je gewoon homo.
Opvallend is dat het altijd de diehard heteromannen zijn die lekker gaan schijten. Van die bier en tieten voetbalfans. Maar ondertussen...
Kan je na het poepen er even doorheen kijken of je nog wel gezond bent. Even kneden met je vingers om te voelen of er niet harde onverteerde stukken tussen zitten. Verder kan je dan kijken wat je lichaam wel en niet goed verteert.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |