Kan ook vlam vatten dan. Fysiek lamslaan met je wapenstok is in dit soort gevallen de enige optie.....quote:
Wat denk je dat een kruitvonk kan doen......quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:02 schreef error_404 het volgende:
Wat een lompe daar in Aurstralie zeg....
Benzine en vonken![]()
Had die man in zijn been geschoten.
Teringquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:57 schreef Stephan1237 het volgende:
Volgens de politie was het terecht dat het stroomstootwapen is ingezet. ''Vroeger zouden we op zo iemand hebben moeten schieten'', aldus een woordvoerder.
Valt mee dat ze niet zeggen 'vroeger hadden we zo iemand in de kerker gegooid'.quote:
Dan overgiet je jezelf ook met benzine!?!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
Kan niet wachten tot de tasers hier worden ingevoerd.
Sowieso idd de benzine afspoelen.... je zal maar als agent hem net lamgeslagen hebben en dan denken zo en nu even een sigaretje....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:01 schreef Captain_Ghost het volgende:
ze hadden gewoon met een peperspray en daarna met stok gebruiken..
En of met brandweer een water op spuiten. lekker koel!!
Nu steken we ze in de fikquote:Volgens de politie was het terecht dat het stroomstootwapen is ingezet. ''Vroeger zouden we op zo iemand hebben moeten schieten'', aldus een woordvoerder.
Ik zou dan schietenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:20 schreef Thy... het volgende:
Terecht! Als er een man, overgoten met benzine en een aansteker in zijn hand op je af komt rennen ga je echt niet wachten tot hij bij je is om hem een klap te kunnen geven. Eigen veiligheid eerst.
Kans is dan aanwezig dat ie door kruitvonken alsnog in de fik vliegt natuurlijk.....quote:
Je kijkt teveel films.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat denk je dat een kruitvonk kan doen......
Niet zo veelquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat denk je dat een kruitvonk kan doen......
Man heeft benzine over zich heen gegoten... druipt er van komt op je afgerend...... druppels.... vonkje .... WOESH!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:26 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Niet zo veel
als je het pistool niet tegen zijn slaap houdt iig
Gebeurt niet zoveel hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sowieso idd de benzine afspoelen.... je zal maar als agent hem net lamgeslagen hebben en dan denken zo en nu even een sigaretje....
Van op hem schieten met een vuurwapen zal die benzine iig zeker niet in de fik gaan, mits idd zoals eerder gemeldt het van 2 cm afstand is (en zelfs dan misschien nog niet eens!).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Man heeft benzine over zich heen gegoten... druipt er van komt op je afgerend...... druppels.... vonkje .... WOESH!
1 ding is zeker, een taser is wel het domste wapen wat hij had kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
Ze hadden toch beter in zn knie kunnen schieten ofzo
De kans dat ie in de fik vliegt door een kogel te vangen is anders vrij klein hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:01 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik kan natuurlijk de situatie niet beoordelen, maar een wapenstok lijkt me toch het meest voor de hand liggende wapen. Tenzij de man bewapend is. En dan nog is het natuurlijk niet zo snugger om op iemand te schieten als hij doordrenkt is met benzine.
Kogels vonken niet bij inslag, dat is echt een filmfabeltje.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:01 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik kan natuurlijk de situatie niet beoordelen, maar een wapenstok lijkt me toch het meest voor de hand liggende wapen. Tenzij de man bewapend is. En dan nog is het natuurlijk niet zo snugger om op iemand te schieten als hij doordrenkt is met benzine.
raaktie net zogoed zwaargewond vanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:56 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Van op hem schieten met een vuurwapen zal die benzine iig zeker niet in de fik gaan, mits idd zoals eerder gemeldt het van 2 cm afstand is (en zelfs dan misschien nog niet eens!).
Wat een waardeloos nieuwsbericht weer van nu.nl.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:57 schreef Stephan1237 het volgende:
Australiėr vat vlam na schok van taser
Uitgegeven: 21 juli 2009 11:23
Laatst gewijzigd: 21 juli 2009 11:22
WARBURTON - Een 36-jarige Australiėr is in brand gevlogen, nadat hij zichzelf had overgoten met benzine en een agent zich genoodzaakt voelde een taser te gebruiken.
Het stroomstootwapen zorgde ervoor dat de man vlam vatte, meldden lokale media dinsdag.
Volgens de politie kan ook de aansteker van de man de oorzaak van de brand zijn geweest. Toen de agent de man probeerde te blussen, werd hij door een vrouw met stenen bekogeld. De man raakte zwaargewond. Ook de agent liep brandwonden op.
Benzine
De politie probeerde de man aan te houden, omdat hij lijm snoof. De man wilde niet mee, overgoot zich met benzine en viel de agent aan.
Volgens de politie was het terecht dat het stroomstootwapen is ingezet. ''Vroeger zouden we op zo iemand hebben moeten schieten'', aldus een woordvoerder.
bron nu.nl
Terecht of onterecht die taser??
Zelfde als met kampers hier in Nederland! Die kun je beter geen belasting laten betalen omdat het ophalen ervan meer kost dan het oplevert!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:26 schreef voyeur het volgende:
De hele actie lijkt mij behoorlijk lomp. Als twee agentjes een Amerikaans ghetto intrekken om iemand te arresteren die mogelijk blowt weet je ook dat je problemen maakt ipv oplost.
Ik kogel is wel loeiheet vanwege de wrijving, niet?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kogel vonken niet bij inslag, dat is echt een filmfabeltje.
Volgens mij ligt de ontbrandingstemperatuur van benzine ergens tussen de 250 - 300 graden, denk niet dat je dat met wrijving gaat reddenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:55 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Ik kogel is wel loeiheet vanwege de wrijving, niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |