Dat komt af en toe even zo uit, want sommigen van de organisatieladies (waaronder ik) zitten op hun werk en met dat gepiel met lijstjes kopiėren enzo... nahja, je snapt het welquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:08 schreef getl0st het volgende:
[..]
en je bent te vroeg met het nieuwe topic
Fok op werkquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt af en toe even zo uit, want sommigen van de organisatieladies (waaronder ik) zitten op hun werk en met dat gepiel met lijstjes kopiėren enzo... nahja, je snapt het wel![]()
Het is hier rustig ivm vakantietijd dus kan het best op de achtergrond en tussendoorquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is hier rustig ivm vakantietijd dus kan het best op de achtergrond en tussendoorWe gaan vandaag over de 1000 euro! Op dag 4 al! Nog niet eerder vertoond dit met de Asielactie!
Raboquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nog niet, vanaf welke bank komt het?
Misschien zometeen wel hoor!
Wooooooooowww!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:16 schreef Greys het volgende:
Ho! Ho! Ho!
Nieuwe stand: 1.190,-- op de rekening en 62,-- op Paypal =1.252,--
1.252,--
1.252,--
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Ik kan nog niet zien (wordt nog verwerkt zie ik) van wie de centjes binnen zijn nu, maar over tien minuten kijk ik weer!
Dank je!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:19 schreef senesta het volgende:
Jeumig wat gaan jullie goed![]()
Ik heb het topic weer sticky gezet
Ja!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:22 schreef Ingetje79 het volgende:
WTF!![]()
![]()
![]()
![]()
Super!![]()
Greys, had jij Makamba uit het vorige deel gePMd? Ik moet echt ff werken nu
Hij gaat lekkerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:16 schreef Greys het volgende:
Ho! Ho! Ho!
Nieuwe stand: 1.190,-- op de rekening en 62,-- op Paypal =1.252,--
1.252,--
1.252,--
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Ik kan nog niet zien (wordt nog verwerkt zie ik) van wie de centjes binnen zijn nu, maar over tien minuten kijk ik weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Zo. Done.quote:
Been there, done that, bought the T-shirt! Zijn er eigenlijk T-shirts? Waarvan de opbrengst naar de Asielactie gaat natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:45 schreef Greys het volgende:
ook allemaal de sigjes weer even naar het juiste topicnummer laten verwijzen he?![]()
Zomaar vanuit het niets? Of heb je er in geprikt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Been there, done that, bought the T-shirt! Zijn er eigenlijk T-shirts? Waarvan de opbrengst naar de Asielactie gaat natuurlijk![]()
Ik ben opgestaan met een Quasimodo-oog vanochtend![]()
Shit, ik dacht dat ik die ooit al eens ergens gezien had!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:28 schreef Maes het volgende:
Wie maakt die jompelsmiley even groen? Ik vind dat wel passend (en kan dat zelf niet)
Nee ik ben er niet aan geweest, het doet ook geen pijn verder. 't Is alleen rood en heel erg dikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Zomaar vanuit het niets? Of heb je er in geprikt?![]()
Geen t-shirts, wel groene kleurtjes en tagjes te koop!
[..]
Shit, ik dacht dat ik die ooit al eens ergens gezien had!
In mijn MSN thuis geloof ik! Die zou wel tof zijn ja!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
[ img ] http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheerlie-groen.gif [ /img]quote:
quote:
Heb je de stand gezien?quote:
Oeehhquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
misschien al ietsje vroeger! Omdat ik zo van GROEN hou! [ afbeelding ]
[..]
Heb je de stand gezien?![]()
En ik had nog willen reageren op je op slotte EHBO tent, maar toen was die post ineens weg![]()
Ja goffer, dat stond dus onder mijn CtrlV omdat ik jou net aan Iteejer had doorgegeven om groen te makenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:11 schreef getl0st het volgende:
[..]
Te sloom met quoten, maar [ [url= getl0st ]afbeelding[/url] ]?hahaa
Holy,quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Het staat je goed Chipsie! Met dank aan de immer razendrappe Iteejer! [ afbeelding ]
Nope, want die heeft uiteindelijk veel meer overgemaakt dan 2,-quote:
Yes I did. Maar jij hebt volgens mij mijn opmerking over standen gemist (nee, ik ga je geen linkje geven)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
Heb je de stand gezien?![]()
En ik had nog willen reageren op je op slotte EHBO tent, maar toen was die post ineens weg![]()
Alice net gesproken, ze nam meteen op!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yes I did. Maar jij hebt volgens mij mijn opmerking over standen gemist (nee, ik ga je geen linkje geven)
Ik denk dat onze sponsoring niet doorgaat; ik heb ze al een keer of 5 gebeld, en ik heb ook ingesproken, maar ze nemen niet op / bellen niet terug. Jammer maar helaas.
En wat de tent betreft: het werd té erg
Heb je het over dth? Weet je hoe druk die zijn?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yes I did. Maar jij hebt volgens mij mijn opmerking over standen gemist (nee, ik ga je geen linkje geven)
Ik denk dat onze sponsoring niet doorgaat; ik heb ze al een keer of 5 gebeld, en ik heb ook ingesproken, maar ze nemen niet op / bellen niet terug. Jammer maar helaas.
En wat de tent betreft: het werd té erg
Pruts bedrijven. Ze willen niet. Ze kunnen wel, ze willen nietquote:Geachte mevrouw **,
Hartelijk dank dat u bij het aanvragen voor sponsoring aan COLGATE-PALMOLIVE hebt gedacht.
Echter, gezien het grote aantal verzoeken dat ons iedere dag bereikt, kunnen wij uw verzoek helaas niet honoreren.
Met vriendelijke groet,
Consumentenservice
Colgate-Palmolive Nederland B.V.
Wat ik al heb gehad, en het doorgestreepte is wat niet wil mee doen.quote:-Sorbo (Qwea.) Alles reiniger en afwasborstels
-Ikea (Qwea.) Afwasborstels en stoffers en blikken
-Unilever (Qwea.) Waspoeder, Glorix, Allesreiniger
-Jumper (Qwea.) Whiskas en/of Gourmet
-Purina (Qwea.) Gourmet
-Makro (Qwea) Korting op aangekochte spullen
-Vente diervoeding (Qwea) Buffelhuid en/of gourmet/whiskas
-HG (Qwea) Vloerreiniger en alle nare geurtjes weg
-Ajax/colgate/palmolive (Qwea) Ajax 2 in 1 chloor alles reiniger en
ajax Fźte des Fleurs alles reiniger
-Cillit bang (Qwea) Cillit BANG Power Cleaner Vet & Vloer en/of Cillit
BANG Power Cleaner Ontvetter
-herbyvers.nl (Qwea) Kuikens en barf -> vers vlees
-Duck natuurvoeding (Qwea) Duck!
Ik zie nog heel wat niet groene Fokkers, en nog erger niet groene Moderatorsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Graag gedaan! Zegt het voort, FOK! moet nog vééél groener! [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:49 schreef venomsnake het volgende:
Ah, goede actie..
* venomsnake gaat ook meedoen.![]()
Ik ga voor pakket B.
Zo even een mail sturen voor het rekeningnummer.
We hebben toch liever dat het uit eigen vrije wil gebeurt hoor!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:51 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik zie nog heel wat niet groene Fokkers, en nog erger niet groene Moderators![]()
Dussssssssss, niet doneren = weekban dat zal ze leren.
Qtje, ik ga zo ook nog even nadenken. Je bent in elk geval een held dat je alles zit te mailen!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat ik al heb gehad, en het doorgestreepte is wat niet wil mee doen.
Nog meer bedrijven?
Waarom een held? Bedrijven moeten gewoon donerenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
We hebben toch liever dat het uit eigen vrije wil gebeurt hoor!![]()
Maar je enthousiasme is lief!
[..]
Qtje, ik ga zo ook nog even nadenken. Je bent in elk geval een held dat je alles zit te mailen!
Leuk he?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:58 schreef Desunoto het volgende:
Wat een bedrag al.![]()
![]()
En de video's op de site zijn trouwens erg leuk om te zien.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ontzettend goede actie, 'gewone' dieren kunnen vaak via de asielen geplaatst worden, maar er zijn nu eenmaal dieren die (bijna) niemand wil (bijvoorbeeld honden met forse gedragsproblemen), of katten die vanwege verwildering niet plaatsbaar zijn.
Heel belangrijk dat voor die dieren ook opvang is.
Daarom doe ik mee voor 50 euro.
Goed dat je het zegt!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:00 schreef MamsX het volgende:
Hee mijn dochter staat niet eens in de lijst met haar pakketje a![]()
EDIT: Wat Qwea zegt!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ontzettend goede actie, 'gewone' dieren kunnen vaak via de asielen geplaatst worden, maar er zijn nu eenmaal dieren die (bijna) niemand wil (bijvoorbeeld honden met forse gedragsproblemen), of katten die vanwege verwildering niet plaatsbaar zijn.
Wauw.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ontzettend goede actie, 'gewone' dieren kunnen vaak via de asielen geplaatst worden, maar er zijn nu eenmaal dieren die (bijna) niemand wil (bijvoorbeeld honden onzindelijke honden), of katten die vanwege verwildering niet plaatsbaar zijn.
Precies die video was ik al aan het laden toen ik m'n post schreef.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk he?
Ik vind deze video ook zo leuk, dat je echt een overzicht krijgt van hoe het daar toe gaat en wie er allemaal wonen aan dieren:
http://www.dierenthuis.nl/nl/video/videodetail.php?video_id=6
(Met op ongeveer 6.20 die twee hondjes in die kruiwagen)
?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:04 schreef Qwea het volgende:
greys? Doe eens de binnengekomen mail checken. Daar had ing het met dr overik ga daar geen reply op sturen
Dat zie je wel als je alleen al naar de naam kijktquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
?
Ik ga wel even kijken, geen idee waar je het over hebt
Snap ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, want die heeft uiteindelijk veel meer overgemaakt dan 2,-
Maar we doen geen mededelingen eigenlijk over bedragen, iedereen mag storten wat hij/zij kan missen en ook met 2 euro zijn we heel blij!
Ing heeft al teruggemaildquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:04 schreef Qwea het volgende:
greys? Doe eens de binnengekomen mail checken. Daar had ing het met dr overik ga daar geen reply op sturen
Die video vanaf 2:40...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
http://www.dierenthuis.nl/nl/video/videodetail.php?video_id=6
(Met op ongeveer 6.20 die twee hondjes in die kruiwagen)
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:11 schreef MarjoleinA het volgende:
Ik wil ook graag meedoen![]()
Super actie![]()
Ik ga voor pakket B en nu even mailen!
Ik heb het geld overgemaakt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:55 schreef Qwea het volgende:
de mensen die hebben gemailt, hebben mail terug!
PM komt er nu aan!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:17 schreef Puala het volgende:
Mag ik ook een PM met het rekeningnummer? Dan is er weer een pakket A bij
Komt er NU aan!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:19 schreef mbil11 het volgende:
pm mij het rekeningnummer maar dan zal ik het geld overmaken voor een pakket B
PM mij even je woonplaats en je initialen, dan komt het goedquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Overgemaakt.
Zag alleen later dat ik was vergeten mijn fok!naam er bij te zetten..![]()
Gedaanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
PM mij even je woonplaats en je initialen, dan komt het goed
Je bent PM! Misschien wel meer dan eentje!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:27 schreef mafkees01 het volgende:
Ik doe ook wel mee voor 10 euro
Als jullie de gegevens even PM'en zal ik het bedrag overmaken
Superactie trouwens. Erg goed van jullie!![]()
*meep meep*quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:31 schreef venomsnake het volgende:
wow, ik ben nu al groen.![]()
Hopen dat er nog veel mensen zullen volgen.
Je nickname alsjeblieft er even bij zetten bij de opmerkingen, dan weet ik wie je bent als het binnenkomtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:31 schreef Maiar het volgende:
Ik wil blik geven, moet ik iets vermelden wanneer ik via PayPal betaal?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:36 schreef Maiar het volgende:
Gelukt, ik wil wel foto' s zien van het feestmaal he!
Oh die komen er zéker!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:36 schreef Maiar het volgende:
Gelukt, ik wil wel foto' s zien van het feestmaal he!
Dan mag je het overmaken via Paypal op asielactie@gmail.com, hoef je niet eerst te mailen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:43 schreef Blackviper het volgende:
Ik wil ook wel meedoen pakket A Hoe werkt dat? Wil met paypal doen.. Moet ik dan alsnog gaan mailen enzo?
Ik PM je!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:42 schreef Lente_ninja het volgende:
Doe mij ook maar zo'n sjiek groen tagje![]()
*aanmelden voor Pakket A doet*
kan dat in de OP svp?quote:Beste mevrouw Q,
Onze honden hebben vaak speciaal dieet nodig, daarom voeren wij graag
rauwvlees ( geen varkensvlees ), maar die vraag is waarschijnlijk te
moeilijk. Wij voeren de honden Carnibest, rundergehakt, pens, kippepoten
en koeienbotten. Brokken voor de dieren hebben we ruim op voorraad.
Hondenkoekjes worden niet aan de honden gegeven, ze kunnen het vaak niet
verdragen. Geitenmelk is ook erg welkom. Hadden we dat al op ons
verlanglijstje staan?
Hartelijke groet,
Ik wou hem liever alleen als fipo doen, anders weet ik écht niet meer welke nou steeds de meest recente is hoor!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeumig zeg! Wat gaan we hard!![]()
Greys, is het weer niet eens tijd voor een tussenstandje?![]()
En wat mij betreft mag de donateurslijst best op iedere pagina komen, onze donateurs mogen namelijk gezien worden
Het hoeft niet enkel via paypal hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Zal eens kijken of ik mijn ouders kan overtuigen, heb zelf namelijk geen creditcard
Maar zeer goede en leuke actie voor die beesies
14.gifquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:49 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog even de geitenmelk enzo aan de OP toevoegen en nog even op de rekening gluren en dan ben ik echt even een uurtje niet aanwezig
Done!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan mag je het overmaken via Paypal op asielactie@gmail.com, hoef je niet eerst te mailen.
Maar wel bij de opmerkingen even je nick er bij zetten alsjeblieft
Oke hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wou hem liever alleen als fipo doen, anders weet ik écht niet meer welke nou steeds de meest recente is hoor!![]()
![]()
Oh ja!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 @ 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die komen er zéker!
Heb je onderaan de OP de linkjes naar de foto's van vorige jaren al gezien?
Log jij maar even in dan, want ik ben nog met groen schilderen bezigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke hoor![]()
Maar ehm...die update?
Ik zit hier op m'n handen om niet in te loggen, dus euh....
Ingelogd en alweer uitgelogd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Log jij maar even in dan, want ik ben nog met groen schilderen bezig
Of als je nog twee tellen hebt, doe ik het zo.
quote:Upload failed for DSC_7738-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7734-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7733-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7720-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7719-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7717-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7716-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7714-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7712-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7709-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7708-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7707-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7706-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7705-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7704-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7703-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7702-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7701-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7699-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7698-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7697-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7694-proc.jpg with error:
Upload failed for DSC_7693-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7692-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7690-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7685-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7682-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7681-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7679-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7678-proc.jpg with error:
Upload failed for DSC_7677-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7676-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7674-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7673-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7668-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7666-web.jpg with error:
Upload failed for DSC_7665-web.jpg with error:
mooi groen snie lelijkquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:03 schreef HuHu het volgende:
Het past wel bij m'n icoontje.
Gedaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Paypal BlackViper en Fruitloop zijn binnen!![]()
Greys, PM jij onze grote vriend ff?
Rekening: 1230quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ingelogd en alweer uitgelogd.
Maar ik kan niet zien wat er op de Paypal staat, of kijk ik verkeerd?
bitch! je hebt je punt gewijzigd net toen ik hem wilde quotenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Gedaan.
[..]
Rekening: 1230
Paypal: 81,50
Maakt totaal 1.311,50 *insert groene jompel die ik nu even niet kan vinden*
Ga ik nu doen. Sorry.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:04 schreef HuHu het volgende:
Kan m'n username in de eerste post trouwens goed worden gespeld? HuHu. Met twee hoofdletters H.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga ik nu doen. Sorry.
En de rest van de donateurslijst ga ik over een uurtje bijwerken. Ben even weg
quote:
Zo niet ga ik tegen yvonne klikken en dan kan ze niet meer op fokquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Damn, wat een geld!![]()
Ik hoop van harte dat die Jessy die hier laatst meepostte echt echt echt haar mond houdt tegen DTH.
Moet wel een verrassing blijven
PM of stuur je een mail?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:19 schreef Angelcakes het volgende:
Goeie actie, ben er weer bij !
Doe mij ook maar het rekeningnummer aub
top! ik zal 1 sept zodra ik thuis ben ff de kerstactie van 2007 -> makatsi , uppenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:17 schreef MissBliss het volgende:
Het is gelukt, mijn foto's van vorig jaar staan nu ook in het album
quote:Geachte mevrouw Q
Graag komen wij terug op uw email met uw verzoek om sponsoring. Wij moeten u helaas meedelen op geen enkele wijze gevolg te kunnen geven aan uw verzoek.
Wij ontvangen veel verzoeken om steun en medewerking en zijn genoodzaakt een selectie te maken. Daar wij voor andere projecten gekozen hebben, is het voor ons niet mogelijk positief op uw verzoek te reageren.
Wij vinden het vervelend u te moeten teleurstellen.
Met vriendelijke groeten,
Unilever Benelux
Afdeling Sponsoring & Partnerships
Mss voor Whiskas e.d.?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:26 schreef Qwea het volgende:
Zeg, ik heb hier om de hoek www.catanddogshop.nl zitten. Kunnen we daar wat van gebruiken? Dan kan ik vragen of ze dat tegen inkoopsprijs wil aanbieden? Tis een eenmans zaakje. Heb er baloe zn shampoo gekocht
Heeft ze dat ook? Ik had mijn mailtje al helemaal op carnivest berichtquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:37 schreef Lente_ninja het volgende:
*lingo-modus*
GRROOOOEEEEN!!!
Wanneer krijg je je tagje? Als het geld binnen is?
Wie? Alice?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeft ze dat ook? Ik had mijn mailtje al helemaal op carnivest berichtff zien
nee, die cats and dogshopquote:
komt eran!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:43 schreef HV het volgende:
Toffe actie.
Mag ik ook een PM met het rekeningnummer?
Zometeen al, als Iteejer weer op zijn plek zitquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:37 schreef Lente_ninja het volgende:
*lingo-modus*
GRROOOOEEEEN!!!
Wanneer krijg je je tagje? Als het geld binnen is?
jouw uur is heel nog nie om.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zometeen al, als Iteejer weer op zijn plek zit
Ik heb de aanvraag al ingediend!
Dat wacht ik met spanning afquote:
Borie Blčr zit al buiten in de ren van zijn eten te smikkelen en Bink loopt weer door het huis te stuiteren.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
jouw uur is heel nog nie om.
Ik heb een dikke golden achter me liggen, die snurkt
huh? jij zat toch op je werk?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Borie Blčr zit al buiten in de ren van zijn eten te smikkelen en Bink loopt weer door het huis te stuiteren.
Vissies nog even voeren en alles is weer tevreden![]()
Oh ik had nog een ideetje waarover ik mijn mede-organisatrices nu even ga PM-en!
Vanmorgen wel, nu ben ik thuis. Vandaar dat ik een uurtje weg was (naar huis rijden, boodschappies doen, dieren verzorgen). Vanmiddag vrijquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
huh? jij zat toch op je werk?
Ik snap er geen fuck meer van
Volgens mij ziet de beste man met een met groen en kan ie geen groen meer zienquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zometeen al, als Iteejer weer op zijn plek zit
Ik heb de aanvraag al ingediend!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:51 schreef Muis006 het volgende:
Mijn bruine monster ligt te ruften. All is well in huize Muis.
komt eraan!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:53 schreef -J-D- het volgende:
Doe maar een PM, dan zal ik ook een bedragje storten
Kijk, dit is een mod waar je wat aan hebt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:53 schreef -J-D- het volgende:
Doe maar een PM, dan zal ik ook een bedragje storten
10tje is overgemaaktquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:57 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Kijk, dit is een mod waar je wat aan hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Da's een hondenlekkernij,quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:58 schreef Whiskers het volgende:
Ik ga Pakket B overmaken via paypal. Ehm, vraagje, vandaar de buffelhuid?
[ook namens poezel Figaro]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |