mooi groen snie lelijkquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:03 schreef HuHu het volgende:
Het past wel bij m'n icoontje.
Gedaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Paypal BlackViper en Fruitloop zijn binnen!![]()
Greys, PM jij onze grote vriend ff?
Rekening: 1230quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ingelogd en alweer uitgelogd.
Maar ik kan niet zien wat er op de Paypal staat, of kijk ik verkeerd?
bitch! je hebt je punt gewijzigd net toen ik hem wilde quotenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Gedaan.
[..]
Rekening: 1230
Paypal: 81,50
Maakt totaal 1.311,50 *insert groene jompel die ik nu even niet kan vinden*
Ga ik nu doen. Sorry.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:04 schreef HuHu het volgende:
Kan m'n username in de eerste post trouwens goed worden gespeld? HuHu. Met twee hoofdletters H.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga ik nu doen. Sorry.
En de rest van de donateurslijst ga ik over een uurtje bijwerken. Ben even weg
quote:
Zo niet ga ik tegen yvonne klikken en dan kan ze niet meer op fokquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Damn, wat een geld!![]()
Ik hoop van harte dat die Jessy die hier laatst meepostte echt echt echt haar mond houdt tegen DTH.
Moet wel een verrassing blijven
PM of stuur je een mail?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:19 schreef Angelcakes het volgende:
Goeie actie, ben er weer bij !
Doe mij ook maar het rekeningnummer aub
top! ik zal 1 sept zodra ik thuis ben ff de kerstactie van 2007 -> makatsi , uppenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:17 schreef MissBliss het volgende:
Het is gelukt, mijn foto's van vorig jaar staan nu ook in het album
quote:Geachte mevrouw Q
Graag komen wij terug op uw email met uw verzoek om sponsoring. Wij moeten u helaas meedelen op geen enkele wijze gevolg te kunnen geven aan uw verzoek.
Wij ontvangen veel verzoeken om steun en medewerking en zijn genoodzaakt een selectie te maken. Daar wij voor andere projecten gekozen hebben, is het voor ons niet mogelijk positief op uw verzoek te reageren.
Wij vinden het vervelend u te moeten teleurstellen.
Met vriendelijke groeten,
Unilever Benelux
Afdeling Sponsoring & Partnerships
Mss voor Whiskas e.d.?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:26 schreef Qwea het volgende:
Zeg, ik heb hier om de hoek www.catanddogshop.nl zitten. Kunnen we daar wat van gebruiken? Dan kan ik vragen of ze dat tegen inkoopsprijs wil aanbieden? Tis een eenmans zaakje. Heb er baloe zn shampoo gekocht
Heeft ze dat ook? Ik had mijn mailtje al helemaal op carnivest berichtquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:37 schreef Lente_ninja het volgende:
*lingo-modus*
GRROOOOEEEEN!!!
Wanneer krijg je je tagje? Als het geld binnen is?
Wie? Alice?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeft ze dat ook? Ik had mijn mailtje al helemaal op carnivest berichtff zien
nee, die cats and dogshopquote:
komt eran!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:43 schreef HV het volgende:
Toffe actie.
Mag ik ook een PM met het rekeningnummer?
Zometeen al, als Iteejer weer op zijn plek zitquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:37 schreef Lente_ninja het volgende:
*lingo-modus*
GRROOOOEEEEN!!!
Wanneer krijg je je tagje? Als het geld binnen is?
jouw uur is heel nog nie om.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zometeen al, als Iteejer weer op zijn plek zit
Ik heb de aanvraag al ingediend!
Dat wacht ik met spanning afquote:
Borie Blèr zit al buiten in de ren van zijn eten te smikkelen en Bink loopt weer door het huis te stuiteren.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
jouw uur is heel nog nie om.
Ik heb een dikke golden achter me liggen, die snurkt
huh? jij zat toch op je werk?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Borie Blèr zit al buiten in de ren van zijn eten te smikkelen en Bink loopt weer door het huis te stuiteren.
Vissies nog even voeren en alles is weer tevreden![]()
Oh ik had nog een ideetje waarover ik mijn mede-organisatrices nu even ga PM-en!
Vanmorgen wel, nu ben ik thuis. Vandaar dat ik een uurtje weg was (naar huis rijden, boodschappies doen, dieren verzorgen). Vanmiddag vrijquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
huh? jij zat toch op je werk?
Ik snap er geen fuck meer van
Volgens mij ziet de beste man met een met groen en kan ie geen groen meer zienquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zometeen al, als Iteejer weer op zijn plek zit
Ik heb de aanvraag al ingediend!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:51 schreef Muis006 het volgende:
Mijn bruine monster ligt te ruften. All is well in huize Muis.
komt eraan!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:53 schreef -J-D- het volgende:
Doe maar een PM, dan zal ik ook een bedragje storten
Kijk, dit is een mod waar je wat aan hebt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:53 schreef -J-D- het volgende:
Doe maar een PM, dan zal ik ook een bedragje storten
10tje is overgemaaktquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:57 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Kijk, dit is een mod waar je wat aan hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Da's een hondenlekkernij,quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:58 schreef Whiskers het volgende:
Ik ga Pakket B overmaken via paypal. Ehm, vraagje, vandaar de buffelhuid?
[ook namens poezel Figaro]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |