abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92298298
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef senswal het volgende:
Nadal speelt begin maart het Daviscupduel tegen Belgie.
Wat voor mij dus een kans is om hem te kunnen zien spelen.
Maar er zijn kaarten voor de vrijdag, zaterdag en zondag beschikbaar.
Welke dag moet ik gaan, dat ik hem gegarandeerd kan zien spelen?
Ik kon zo gauw geen Daviscuptopic vinden, dus ik post het maar hier.
Misschien kunnen andere Rafa-fans er ook nog wat mee. :)
Vrijdag heb je de grootste kans dan denk ik. Zaterdag is de dubbel, en zondag kan het al beslist zijn en is de kans groot dat de nummers 3 en/of 4 aan de bak mogen.
sig verwijderd door FA
pi_92298553
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Vrijdag heb je de grootste kans dan denk ik. Zaterdag is de dubbel, en zondag kan het al beslist zijn en is de kans groot dat de nummers 3 en/of 4 aan de bak mogen.
Ik zo zojuist dat die al is uitverkocht... -O-
Maar toch bedankt! ^O^
  maandag 7 februari 2011 @ 20:50:43 #128
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_92475722
Laureus Award voor Nadal en Vonn
Uitgegeven: 7 februari 2011 17:35
Laatst gewijzigd: 7 februari 2011 17:35
AMSTERDAM - Rafael Nadal en Lindsey Vonn hebben de Laureus World Sports Awards van 2011 gewonnen.

© ANP
Het bedrijf Laureus International Media Office verkoos Nadal en Vonn tot sportman en sportvrouw van het voorgaande jaar. Nadal won in 2010 drie Grandslam-titels en skister Vonn behaalde een gouden medaille op de Olympische Spelen.
Het betekende voor Nadal zijn tweede Laureus World Sports Award. In 2006 kreeg hij al eens de prijs voor doorbraak van het jaar.

De titel voor sportman van het jaar ging toen, net als in de jaren 2005, 2007 en 2008 naar zijn collega-tennisser Roger Federer. De vorige twee edities waren voor hardloper Usain Bolt.
Nadal was niet de enige Spanjaard die in de prijzen viel. Het Spaanse voetbalelftal, dat wereldkampioen werd, kreeg de prijs voor ploeg van het jaar.

http://www.nu.nl/sport/2441319/laureus-award-nadal-en-vonn.html
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_92476154
logische keuze en dus verdiend
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_92476603
Fed en rafa domineren de Laureus award de laatste jaren _O_ _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_92833113

Contactgegevens bij mij te verkrijgen, jojomen.
  zondag 24 april 2011 @ 21:47:19 #132
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_95932172
En nog maar een toernooizege op de lijst erbij..
sig verwijderd door FA
  zondag 24 april 2011 @ 21:52:37 #133
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_95932478
Dank Ambro. ^O^

Rafa heeft vandaag in Barcelona gewonnen. De 6de keer dat hij daar de titel pakt. Enige speler in het Open Era die 2 toernooien (Monte Carlo en Barcelona) 6x weet te winnen. Hij kan daar in de komende weken nog eens 2 toernooien aan toe kunnen voegen (Rome en Roland Garros).

Wat een beest is het toch. Zijn toernooiwinsten op gravel zijn toch wel heel erg indrukwekkend.

Als ik stiekem droom dat hij de normale levensduur van een toptennisser zou kunnen hebben, dan kan hij echt beestachtige records (op alle ondergronden) neerzetten. _O_ *O* _O_ RAFAAAAA!!! *O*
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_95932870
jammer voor Rafa dat hij op hardcourt voorbij gestreefd is door Djokovic

jammer ook voor Ferrer, zo'n briljante gravelspeler zijn in het tijdperk Nadal
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zondag 24 april 2011 @ 22:02:25 #135
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_95933003
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:59 schreef Morthill het volgende:
jammer voor Rafa dat hij op hardcourt voorbij gestreefd is door Djokovic

jammer ook voor Ferrer, zo'n briljante gravelspeler zijn in het tijdperk Nadal
Op basis van wat baseer je dat eerste deel? :D Die 3 toernooi winsten van afgelopen maanden?
pi_95933172
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2011 22:02 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Op basis van wat baseer je dat eerste deel? :D Die 3 toernooi winsten van afgelopen maanden?
nee, want dat zou betekenen dat ik waarde hecht aan de winst van Ferrer op Nadal in Melbourne en dat zou dom zijn.
  zondag 24 april 2011 @ 22:08:41 #137
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_95933300
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:06 schreef Morthill het volgende:

[..]

nee, want dat zou betekenen dat ik waarde hecht aan de winst van Ferrer op Nadal in Melbourne en dat zou dom zijn.
2 vragen, 1 antwoord. Het is mij nog niet helemaal duidelijk waarop je het baseert.
pi_95933492
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2011 22:08 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

2 vragen, 1 antwoord. Het is mij nog niet helemaal duidelijk waarop je het baseert.
Op zijn overwinningen op de masters, Djokovic liet daar tennis zien wat gewoon net een stapje hoger is dan wat Nadal liet zien bij zijn winst in NY (en uiteraard dit seizoen, want hij won twee keer). Maar ook buiten de duels met Nadal was Djokovic gewoon beter en indrukwekkender.
Djokovic heeft ergens tussen de twee seizoenen enorme stappen gezet en is daarmee gewoon beter geworden dan Nadal, dat bewees hij in Miami en Indian Wells waar Nadal wel fit was.
  zondag 24 april 2011 @ 22:47:09 #139
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_95935370
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:12 schreef Morthill het volgende:

[..]

Op zijn overwinningen op de masters, Djokovic liet daar tennis zien wat gewoon net een stapje hoger is dan wat Nadal liet zien bij zijn winst in NY (en uiteraard dit seizoen, want hij won twee keer). Maar ook buiten de duels met Nadal was Djokovic gewoon beter en indrukwekkender.
Djokovic heeft ergens tussen de twee seizoenen enorme stappen gezet en is daarmee gewoon beter geworden dan Nadal, dat bewees hij in Miami en Indian Wells waar Nadal wel fit was.
Bij 1 van die overwinningen was Rafa z'n service 3x kut. Bij de andere overwinning was het kop of munt. Anyway, iedereen kan dat natuurlijk op een eigen manier interpreteren, maar het lijkt mij voorbarig om Djoko nu al als de betere op HC te noemen.
pi_95935560
ik had ook niet anders verwacht :)
  maandag 25 april 2011 @ 20:28:05 #141
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95967532
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:50 schreef Morthill het volgende:
ik had ook niet anders verwacht :)
Ik vind het ook voorbarig wat je zegt hoor. Op dit moment is Djokovic top, maar ook bij hem is het de vraag of zijn lichaam het houdt. En qua HC-grandslams staan ze vooralsnog gelijk.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95968275
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik vind het ook voorbarig wat je zegt hoor. Op dit moment is Djokovic top, maar ook bij hem is het de vraag of zijn lichaam het houdt. En qua HC-grandslams staan ze vooralsnog gelijk.
Federer loopt voor in grand slams op iedereen, dat zegt niks over zijn vorm en kwaliteiten nu. Dat is wel gebleken. Djokovic is momenteel gewoon de betere op HC, misschien is dat over een jaar weer anders, maar het zou net zo goed kunnen dat Nadal geen slam meer pakt op HC.
pi_95982059
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef jojomen4 het volgende:
Dank Ambro. ^O^

Rafa heeft vandaag in Barcelona gewonnen. De 6de keer dat hij daar de titel pakt. Enige speler in het Open Era die 2 toernooien (Monte Carlo en Barcelona) 6x weet te winnen. Hij kan daar in de komende weken nog eens 2 toernooien aan toe kunnen voegen (Rome en Roland Garros).

Wat een beest is het toch. Zijn toernooiwinsten op gravel zijn toch wel heel erg indrukwekkend.

Als ik stiekem droom dat hij de normale levensduur van een toptennisser zou kunnen hebben, dan kan hij echt beestachtige records (op alle ondergronden) neerzetten. _O_ *O* _O_ RAFAAAAA!!! *O*
Zieke prestaties.
  dinsdag 26 april 2011 @ 07:38:22 #144
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95983145
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:43 schreef Morthill het volgende:

[..]

Federer loopt voor in grand slams op iedereen, dat zegt niks over zijn vorm en kwaliteiten nu. Dat is wel gebleken. Djokovic is momenteel gewoon de betere op HC, misschien is dat over een jaar weer anders, maar het zou net zo goed kunnen dat Nadal geen slam meer pakt op HC.
Da's waar en momenteel is Djokovic inderdaad het best en inderdaad kan het zijn dat het straks weer verandert. Of Murray wordt een soort lachende derde, als Nadal en Djokovic allebei opbranden - en ik hoop natuurlijk dat dat niet gebeurt. Ben enorm benieuwd naar RG en Wimbledon dit jaar.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95984024
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 07:38 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Da's waar en momenteel is Djokovic inderdaad het best en inderdaad kan het zijn dat het straks weer verandert. Of Murray wordt een soort lachende derde, als Nadal en Djokovic allebei opbranden - en ik hoop natuurlijk dat dat niet gebeurt. Ben enorm benieuwd naar RG en Wimbledon dit jaar.
of Djoko moet op gravel ook enorme sprongen hebben gemaakt, of RG gaat doodleuk weer naar Nadal. Bizar dat het in al die jaren nog niemand is gelukt om zich met hem te kunnen meten op 1 uitzonderlijke overwinning van Söderling na.

Wimbledon lijkt me in dat opzicht spannender.
pi_95991003

_O-
pi_95993614
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 12:55 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
:D die troffee is ook echt huge :D (en onpraktisch)
  zondag 5 juni 2011 @ 19:28:17 #148
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_97750611
En RG-titel nummer 6 is binnen.
sig verwijderd door FA
  Redactie Sport / Supervogel zondag 5 juni 2011 @ 19:28:37 #149
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97750634
quote:
7s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:27 schreef jojomen4 het volgende:
Weet iemand waarom er niet in dit topic gereageerd kan worden? Dank. Ambro weer misschien?

Rafael Nadal #4: Weer Master in Montreal
Speciaal voor jou een post.
  zondag 5 juni 2011 @ 19:31:28 #150
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_97750833
Dank heren.

Nummer 10 GS titel is binnen! *O* Nogmaals Fed verslagen om te laten zien wie de beste is. :Y

VAMOS! *O* Op naar Wimbledon! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')