Vrijdag heb je de grootste kans dan denk ik. Zaterdag is de dubbel, en zondag kan het al beslist zijn en is de kans groot dat de nummers 3 en/of 4 aan de bak mogen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef senswal het volgende:
Nadal speelt begin maart het Daviscupduel tegen Belgie.
Wat voor mij dus een kans is om hem te kunnen zien spelen.
Maar er zijn kaarten voor de vrijdag, zaterdag en zondag beschikbaar.
Welke dag moet ik gaan, dat ik hem gegarandeerd kan zien spelen?
Ik kon zo gauw geen Daviscuptopic vinden, dus ik post het maar hier.
Misschien kunnen andere Rafa-fans er ook nog wat mee.
Ik zo zojuist dat die al is uitverkocht...quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vrijdag heb je de grootste kans dan denk ik. Zaterdag is de dubbel, en zondag kan het al beslist zijn en is de kans groot dat de nummers 3 en/of 4 aan de bak mogen.
Op basis van wat baseer je dat eerste deel?quote:Op zondag 24 april 2011 21:59 schreef Morthill het volgende:
jammer voor Rafa dat hij op hardcourt voorbij gestreefd is door Djokovic
jammer ook voor Ferrer, zo'n briljante gravelspeler zijn in het tijdperk Nadal
nee, want dat zou betekenen dat ik waarde hecht aan de winst van Ferrer op Nadal in Melbourne en dat zou dom zijn.quote:Op zondag 24 april 2011 22:02 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Op basis van wat baseer je dat eerste deel?Die 3 toernooi winsten van afgelopen maanden?
2 vragen, 1 antwoord. Het is mij nog niet helemaal duidelijk waarop je het baseert.quote:Op zondag 24 april 2011 22:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
nee, want dat zou betekenen dat ik waarde hecht aan de winst van Ferrer op Nadal in Melbourne en dat zou dom zijn.
Op zijn overwinningen op de masters, Djokovic liet daar tennis zien wat gewoon net een stapje hoger is dan wat Nadal liet zien bij zijn winst in NY (en uiteraard dit seizoen, want hij won twee keer). Maar ook buiten de duels met Nadal was Djokovic gewoon beter en indrukwekkender.quote:Op zondag 24 april 2011 22:08 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
2 vragen, 1 antwoord. Het is mij nog niet helemaal duidelijk waarop je het baseert.
Bij 1 van die overwinningen was Rafa z'n service 3x kut. Bij de andere overwinning was het kop of munt. Anyway, iedereen kan dat natuurlijk op een eigen manier interpreteren, maar het lijkt mij voorbarig om Djoko nu al als de betere op HC te noemen.quote:Op zondag 24 april 2011 22:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Op zijn overwinningen op de masters, Djokovic liet daar tennis zien wat gewoon net een stapje hoger is dan wat Nadal liet zien bij zijn winst in NY (en uiteraard dit seizoen, want hij won twee keer). Maar ook buiten de duels met Nadal was Djokovic gewoon beter en indrukwekkender.
Djokovic heeft ergens tussen de twee seizoenen enorme stappen gezet en is daarmee gewoon beter geworden dan Nadal, dat bewees hij in Miami en Indian Wells waar Nadal wel fit was.
Ik vind het ook voorbarig wat je zegt hoor. Op dit moment is Djokovic top, maar ook bij hem is het de vraag of zijn lichaam het houdt. En qua HC-grandslams staan ze vooralsnog gelijk.quote:
Federer loopt voor in grand slams op iedereen, dat zegt niks over zijn vorm en kwaliteiten nu. Dat is wel gebleken. Djokovic is momenteel gewoon de betere op HC, misschien is dat over een jaar weer anders, maar het zou net zo goed kunnen dat Nadal geen slam meer pakt op HC.quote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het ook voorbarig wat je zegt hoor. Op dit moment is Djokovic top, maar ook bij hem is het de vraag of zijn lichaam het houdt. En qua HC-grandslams staan ze vooralsnog gelijk.
Zieke prestaties.quote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef jojomen4 het volgende:
Dank Ambro.
Rafa heeft vandaag in Barcelona gewonnen. De 6de keer dat hij daar de titel pakt. Enige speler in het Open Era die 2 toernooien (Monte Carlo en Barcelona) 6x weet te winnen. Hij kan daar in de komende weken nog eens 2 toernooien aan toe kunnen voegen (Rome en Roland Garros).
Wat een beest is het toch. Zijn toernooiwinsten op gravel zijn toch wel heel erg indrukwekkend.
Als ik stiekem droom dat hij de normale levensduur van een toptennisser zou kunnen hebben, dan kan hij echt beestachtige records (op alle ondergronden) neerzetten.![]()
![]()
RAFAAAAA!!!
Da's waar en momenteel is Djokovic inderdaad het best en inderdaad kan het zijn dat het straks weer verandert. Of Murray wordt een soort lachende derde, als Nadal en Djokovic allebei opbranden - en ik hoop natuurlijk dat dat niet gebeurt. Ben enorm benieuwd naar RG en Wimbledon dit jaar.quote:Op maandag 25 april 2011 20:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Federer loopt voor in grand slams op iedereen, dat zegt niks over zijn vorm en kwaliteiten nu. Dat is wel gebleken. Djokovic is momenteel gewoon de betere op HC, misschien is dat over een jaar weer anders, maar het zou net zo goed kunnen dat Nadal geen slam meer pakt op HC.
of Djoko moet op gravel ook enorme sprongen hebben gemaakt, of RG gaat doodleuk weer naar Nadal. Bizar dat het in al die jaren nog niemand is gelukt om zich met hem te kunnen meten op 1 uitzonderlijke overwinning van Söderling na.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's waar en momenteel is Djokovic inderdaad het best en inderdaad kan het zijn dat het straks weer verandert. Of Murray wordt een soort lachende derde, als Nadal en Djokovic allebei opbranden - en ik hoop natuurlijk dat dat niet gebeurt. Ben enorm benieuwd naar RG en Wimbledon dit jaar.
quote:
Speciaal voor jou een post.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:27 schreef jojomen4 het volgende:
Weet iemand waarom er niet in dit topic gereageerd kan worden? Dank. Ambro weer misschien?
Rafael Nadal #4: Weer Master in Montreal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |