Omdat het wellicht van 2 verschillende bronnen afkomstig is? Wie zegt dat het met dezelfde cam gemaakt is danquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:55 schreef vanhal het volgende:
[..]
Het feit dat je op de zwartwit foto's meer detail ziet geeft al aan dat die origineel zijn. Waarom zou de paars getinte foto het origineel moeten zijn? Omdat het verschijnsel rechts onder er anders uit ziet? Of omdat iemand van mening is dat de maan paars is? Ik begrijp het niet.
Oh je, we krijgen nu weer - wat zie jij er dan in Ticker?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:56 schreef vanhal het volgende:
[..]
Wat is je punt? Wat zie je op dat stukje?
Waarom geef je niet gewoon antwoord op de vraag? Wederom verlaag je je bij gebrek aan argumenten tot het geven van denigrerende en kleinerende opmerkingen. VanHal vraagt je gewoon iets hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oh je, we krijgen nu weer - wat zie jij er dan in Ticker?
Psychologisch hoor.
Kijk maar uit als je het hard op zegt komen mannen in witte pakken.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oh je, we krijgen nu weer - wat zie jij er dan in Ticker?
Psychologisch hoor.
Kijk maar uit als je het hard op zegt komen mannen in witte pakken.
Ik zie er niks in.. echt niet. Wat zie jij hierin(piramide, zandheuvel komt zomaar in me op. Ik kan nog 300 andere mogelijkheden opperen omdat de foto simpelweg te onduidelijk is)?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:01 schreef Ticker het volgende:
Even hard op: als je niet durft te zeggen wat je ziet ben je echt een kk mongool
[ afbeelding ]
Sorry, maar dan begin ik heel wat mensen in dit forum te wantrouwen. Wat je ziet is duidelijk.
Of het gesoept is is misschien de vraag.. maar nee, de structuren zijn overduidelijk hoor.
Okay, voor zover ik begrijp in deze discussie (want Ticker drukt zich soms wat vreemd uit in mijn ogen, zie de reactie hierboven met dat psychologisch) is Ticker van mening dat de paars getinte foto het origineel is, en dat de zwart witte foto's door NASSA zijn bewerkt. Volgens mij is Ticker van mening dat ze bewerkt zijn, omdat je op de zwart-witte foto's lichtstrepen van boven naar beneden ziet, iets wat -volgens mij- NASA volgens Ticker erbij zou hebben gephotoshopped om het verschijnsel rechtsonder door NASA makkelijk te kunnen verklaren.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:57 schreef Flammie het volgende:
Omdat het wellicht van 2 verschillende bronnen afkomstig is? Wie zegt dat het met dezelfde cam gemaakt is dan
Ik zeg alleen dat de maan NIET paars is en dat die bolletjes niet perse aliens hoeven te zijn.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:01 schreef Ticker het volgende:
Even hard op: als je niet durft te zeggen wat je ziet ben je echt een kk mongool
Vertel gewoon wat je er in ziet, want ik zie niks bijzonders op deze uitsnede.quote:[ afbeelding ]
Sorry, maar dan begin ik heel wat mensen in dit forum te wantrouwen. Wat je ziet is duidelijk.
Of het gesoept is is misschien de vraag.. maar nee, de structuren zijn overduidelijk hoor.
He een auto.. waar?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zie er niks in.. echt niet. Wat zie jij hierin?
En i.p.v. mensen voor mongool uit te maken, enkel omdat ze het niet met je eens zijn, slaat helemaal nergens op mijn inziens. Door je zo te verlagen, help je geen enkele discussie vooruit.
Ik heb geen last om zaken te zien. Ik zie er zo een piramide in of wat jij ook wilt dat ik erin zie. Rechts zie ik bijvoorbeend een wolk die eruit ziet alsof hij aan het boksen is. Ik zal het later met allerlei pijltjes verduidelijken. Alleen het feit dat men er een piramide in kan zien, betekend ook niet dat het daadwerkelijk een piramide is. Ik had gehoopt dat jij op een intelligentere manier kon disccussieren , maar blijkbaar was deze gedachtengang een utopie.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:05 schreef Ticker het volgende:
[..]
He een auto.. waar?
BOEM dood.
Ik zou maar uit kijken, als je echt zo last hebt om dingen te zien.
Naar ik zal je op weg helpen:
[ afbeelding ]
Tot vanavond, stelletje debunkers. En veel kijk plezier.
Ik krijg 50 euro van je:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:54 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
AS11-38-5564
Wie het orgineel in groot formaat kan vinden krijgt 50 euro.
Lezen, stond er al bijquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:07 schreef vanhal het volgende:
Oh wacht, ik zie het al, je ziet een piramide.
Heb je het origineel van die foto? Of kun je aangeven op welke foto ik deze uitsnede kan vinden? Ik wil het onderzoeken.
Mooi. Ik hoop dat i.t.t. ons Ticker nu niet zo "schijterig" is en het geld ook daadwerkelijk overmaakt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:10 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ik krijg 50 euro van je:
http://www.lpi.usra.edu/resources/apollo/frame/?AS11-38-5564
Wat Ticker denkt hoeft niet perse te kloppen en hij drukt zich inderdaad soms nogal vreemd uit daarin geef ik je gelijk. In het kort:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:04 schreef vanhal het volgende:
[..]
Okay, voor zover ik begrijp in deze discussie (want Ticker drukt zich soms wat vreemd uit in mijn ogen, zie de reactie hierboven met dat psychologisch) is Ticker van mening dat de paars getinte foto het origineel is, en dat de zwart witte foto's door NASSA zijn bewerkt. Volgens mij is Ticker van mening dat ze bewerkt zijn, omdat je op de zwart-witte foto's lichtstrepen van boven naar beneden ziet, iets wat -volgens mij- NASA volgens Ticker erbij zou hebben gephotoshopped om het verschijnsel rechtsonder door NASA makkelijk te kunnen verklaren.
Ticker denkt -volgens mij- dat omdat je op de paars getinte foto's die lichtstrepen NIET ziet, de paars getinte foto het origineel is en dat het verschijnsel rechtsonder een verschijnsel op zich is en niet door de lichtstrepen veroorzaakt wordt, iets wat ik wel vermoed.
Heb ik het zo goed? Want daarom is het voor mij van belang om in deze discussie met argumenten te overtuigen waarom ik denk dat de zwart-witte foto's het origineel zijn.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:10 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ik krijg 50 euro van je:
http://www.lpi.usra.edu/resources/apollo/frame/?AS11-38-5564
Reageer ik scheiterig? Waarom spreekt het boekdelen als ik wacht op jouw reactie?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:09 schreef Ticker het volgende:
Het feit dat men zo scheiterig kan reageren als het gaat om dit onderwerp, maar continu vast gelabeled zit aan de monitor en telkens hoopt op een reactie van mij, spreekt boekdelen.
Je dacht gisteren ook dat je een graafmachine op de maan zag, tot oa ik met een uitleg kwam waarom het geen graafmachine kon zijn. Je zag aan het eind ook wel in dat het geen graafmachine kon zijn, mijn punt, je kwam daar ook terug op je mening.quote:Zoals ik al zei, ik ga jullie lekker in je sop laten gaar koken tot vanavond, ik heb dit zelf ook allemaal op eigen houtje uitgezocht.
EN trouwens, kijk nou eens goed naar het plaatje, misschien hebben jullie die glazen koepel erboven nog niet goed gespot.
Of de grote brug vanaf de grond naar het object toe.. of .. of .of.. alle vette details.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:12 schreef Ticker het volgende:
[..]Dit is dus wat ik bedoel....
GROOT FORMAAT
Kijk die fokking piramide, zo gedetailleerd en jij komt met ini-mini aan zetten.
En toch ga ik je vanavond aan de hand van deze laten zien waarom het plaatje echt is.
Tevens.. ook leuk NASA kantelt hem gewoon en hoopt dat niemand het meer bekijkt.
Ticker, kantelen van een foto heeft daar niks mee te maken. Immers, jij hebt de 'piramide' toch gevonden? Je eigen stelling klopt dus al niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:12 schreef Ticker het volgende:
Tevens.. ook leuk NASA kantelt hem gewoon en hoopt dat niemand het meer bekijkt.
Meneer Ticker heeft simpelweg niet door dat ietsje lager op die pagina een link staat naar de grotere foto.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:13 schreef vanhal het volgende:
[..]ini-mini? Die foto is HIGH RES. Ik krijg het vermoeden dat jij niet helemaal thuis bent in bestandsformaten, high of low res etc. Wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |