Een lekker wijf.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:08 schreef Flammie het volgende:
Ticker, als ik tegen jou zeg "Curves" waar denk jij dan aan?
Maar je begrijpt toch wel dat deze reactie van je vol met aannames zit?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:05 schreef Ticker het volgende:
Ok ik zeg het wel gelijk.
In den beginnen... (leuke zin) zette NASA nog weleens grotere kwaliteit foto's op internet of publiceerde deze, zo moet ik het zeggen.
Naarmate er steeds meer 'gevonden' werd, en ik laat even links liggen waarom ze zo dom geweest kunnen zijn, gingen ze de wat gedetailleerdere foto's niet meer online zetten.
Als je een gedetailleerde foto hebt, en die soep je, die verklein je vervolgens, is de soep minder makkelijk te herkennen.
Laat je hem in volle glorie door iedereen aanschouwen, kan de leugen makkelijk gepakt worden.
Het verschil tussen die foto die ik postte en de foto die er nu staat, is dat de huidige foto, of die van Vanhal, een is van een veel kleiner formaat. Het formaat wat ik postte, kan je niet meer vinden, zit meer detail in (hoewel de foto zelf wat meer 'grimy' is) en is van een hogere resolutie.
Dit is dus ontdekt en geplaatst door iemand die het orgineel nog ergens heeft. Eentje van hogere kwaliteit.
Het zijn zulke kleine details waar je het op kan vast pinnen.
Jezus zeg.. hoe kom je erbij.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:10 schreef vanhal het volgende:
[..]
Maar je begrijpt toch wel dat deze reactie van je vol met aannames zit?
Oh, ik doel niet op het feit dat de originele high res foto's niet meer gevonden kunnen worden, maar de reden die je opgeeft. Dat is een aanname. Je neemt aan dat NASA die foto's heeft verwijderd om de redenen die je aanvoert. Of heeft NASA dat toegegeven?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jezus zeg.. hoe kom je erbij.
Die foto's zijn niet te vinden snap dat dan.
Zoek maar een foto van dezelfde resolutie.
En ja, hier kan ik dus boos om worden, telkens de plank mis slaan.
Niet echt. Probeer het nog 1 keer. Daarna vertel ik je dit machtige geheim.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:09 schreef Ticker het volgende:
[..]
Een lekker wijf.
En anders google ik en vind ik dit boek:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)000660792/index.html
Je wilt het over vormen hebben.
Ik neem aan de je op mijn reactie reageert? Of reageer je nu op iemand anders?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:17 schreef Ticker het volgende:
Oh jee we gaan we die toer op.
Tja katten maken rare sprongen als de in een hoek zitten.
Geeft niet, toont me alleen aan dat ik meer dan gelijk heb.
Het zou schelen als we op een lijn zaten, maar je vind het belangrijker te discussieren over mijn aanname, dan het raar te vinden dat de foto die ik post inderdaad er een is die van hogere kwaliteit en ouder is, dan die jij kan vinden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:20 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ik neem aan de je op mijn reactie reageert? Of reageer je nu op iemand anders?
Maak ik nu rare sprongen? Want ik heb liever dat je me uitlegt waarom jij aanneemt dat NASA die foto's om de redenen die jij aanvoert heeft verwijderd.
Dat wordt gedaan omdat je aanname betrekking heeft op je geloof dat de maanlanding een hoax is. Als deze slechts gebaseerd is op een aanname, is er geen enkele reden om deze niet uit te lichten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:25 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het zou schelen als we op een lijn zaten, maar je vind het belangrijker te discussieren over mijn aanname, dan het raar te vinden dat de foto die ik post inderdaad er een is die van hogere kwaliteit en ouder is, dan die jij kan vinden.
Maargoed, zoals ik zei, dat is dus vaak het probleem met sceptisch zijn, de kleine details eruit vissen.
I'm out![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:25 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het zou schelen als we op een lijn zaten, maar je vind het belangrijker te discussieren over mijn aanname, dan het raar te vinden dat de foto die ik post inderdaad er een is die van hogere kwaliteit en ouder is, dan die jij kan vinden.
Maargoed, zoals ik zei, dat is dus vaak het probleem met sceptisch zijn, de kleine details eruit vissen.
I'm out![]()
Of je reageert gewoon duidelijk op vanhal ipv die rare praatjes die je steeds uitkraamt. Discussieren is niet echt je sterkste kant blijkt wel. En als iemand zich gedraagd als een kat in het nauw dan ben jij het wel!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:25 schreef Ticker het volgende:
[..]
I'm out![]()
Ik ben het niet met je eens dat de paars getinte foto die jij hebt gepost van hogere kwaliteit is. Hij is misschien wel groter, de 2 zwart wit foto's die ik heb gepost bevat meer informatie. Kijk bv naar het oppervlakte op de foto's die ik heb gepost, en je ziet veel meer detail. Ze zijn bovendien ook scherper. De foto die jij hebt gepost laat veel minder informatie/detail zien en is een stuk wolliger. De foto die jij hebt gepost is dus van mindere kwaliteit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:25 schreef Ticker het volgende:
I'm out![]()
Conclusie: We kunnen idd de maan zelf waarnemen en wat zien we dan? Juist een grijze maan (en dus geen paarse).quote:For an object to be displayed in colour, two criterias have to be taken into account.
First, the object itself.
We can observe the moon with our own eyes and state that it is, in fact, grey.
Secondly, the lightsource that luminates the object. The only lightsource being able to reach the moon and make it luminate, is the sun.he sun doesn't radiate purple light afaik.
Question: What can you tell us regarding these objects in the lower right corner?quote:Conclusie: We kunnen dus concluderen dat een resize geen fuck zegt over het wel of niet nep zijn van een image en je kunt een maan op zoveel verschillende manieren paars toveren. Je hebt hier geen image editing voor nodig en als HIJ dat weet, weet NASA dat al helemaal. Een paarse foto zonder Electronische editing hoeft niet te betekenen dat de maan PAARS is. Al helemaal omdat we ELKE avond de maan kunnen zien en die is toch echt grijs. We gaan verder:
Question: Are you able to fake this.. How would you do it?quote:Concluse: eeuhr... niet nodig bij deze. Maar nu komt de hamvraag:
Lees mijn interview. Het zou kunnen dat de paarse een originele foto is maaaaaaar dat zegt niet dat de maan paars isquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:52 schreef vanhal het volgende:
Ticker, je ziet toch aan bv de detailering van beide foto's dat de zwart-witte origineel is? Je ziet toch namelijk op de zwart-witte foto veel meer detail/informatie dan op de paars getinte foto? Of zie jij dat anders?
[ afbeelding ]
De zwart-witte foto is in mijn ogen origineel. Ik begrijp niet helemaal waar je denkt dat de paars getinte foto het origineel is...
Het feit dat je op de zwartwit foto's meer detail ziet geeft al aan dat die origineel zijn. Waarom zou de paars getinte foto het origineel moeten zijn? Omdat het verschijnsel rechts onder er anders uit ziet? Of omdat iemand van mening is dat de maan paars is? Ik begrijp het niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:54 schreef Flammie het volgende:
[..]
Lees mijn interview. Het zou kunnen dat de paarse een originele foto is maaaaaaar dat zegt niet dat de maan paars isIn vergelijking met lijkt het me idd ook sterk dat die paarse het origineel is.. Vooral als we even stil staan bij de briljante ctrl+u optie in Photoshop
Wat is je punt? Wat zie je op dat stukje?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:54 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
AS11-38-5564
Wie het orgineel in groot formaat kan vinden krijgt 50 euro.
PS: ik kan zelfs op het kleine formaat aanwijzen waar deze zit.Helaas NASA, hem eraf halen had geen zin.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |