zo! Even een paar dagen niet online geweest en nu absurd veel bij te lezen maar allereerst...
Miss-Sly, Miss mama!! Oooooh wat heb je dat goed gedaan zeg, wat hebben jullie een prachtig meiske gebrouwen samen! Gefeliciteerd!!

En wat zie je er gelukkig uit, een echte "moe maar meer dan voldaan" blik! Na al die jaren, én ook nog eens die 9 maanden is al zwanger willen worden en zwangeren nu "eindelijk" voorbij en mogen jullie voortaan genieten van jullie prachtige dochter, jullie Senna! Alle geluk van de wereld met zn 3tjes, met hoop ik allereerst een heerlijke kraamtijd voor de boeg! Wat fijn trouwens dat Chell toch nog op de valreep wat mooie plaatjes heef kunnen schieten van je mooie Sennahuisje!
Verder heb ik nog een goeie echo gezien van Sindell en Asy!! Gefeliciteerd meiden, Fijn FIjn Fijn!!
Guus en Poppejans een klein menneke in hun buukskes, wow!!

Heerlijk dat alles goed leek op de echo, en wat 'echt" hè, dat je nu gewoon weet dat je kleine frummel EEN ZOON!! is! (Bij Guus was ik overtuigd van een jongen, wat had ik bij jou ook alweer gezegd poppejans??)
Guus veel plezier bij je ouders op Aruba, geniet ervan! Ik begrijp dat ik mn best moet doen om uk nog even binnen te houden tot je terugbent

Jammer, van mij had die vroege flow hier wel een beetje besmettelijk mogen zijn

Huups en Chan, lief dat jullie me misten

... Ik ben gelukkig wel weer uit de kast gekomen

, maar daarna zo druk geweest met van alles, met mezelf, met (vooral) anderen, met opruimen, met freubelen etc.. ik heb gewoon geen tijd (en ook vaak even geen zin

) gehad om meer dan mn mail te lezen.
Anyhow, ik leef nog hoor

Zal weer ff wat beter mn best doen hier, al heb ik een druk weekje voor de boeg (Oef, ik ben echt in mn verlof meer van huis dan wanneer ik gewoon aan t werk ben) Nu zo de trein in hoppen richting Nijmegen voor de vierdaagsefeesten. Mn peutekes beginnen echter ook hier steeds meer vocht vast te houden en daardoor ook wat pijn te doen, dus ik vrees dat t een erg lange dag gaat worden (vanavond maar de conducteur lief aankijken of ik met mn voetjes op de bank mag

voor iedereen die ik nu niet genoemd heb ondanks alle verhalen die er afgelopen dagen langsgekomen zijn!