abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71822846
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:51 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Nijmegen
waar woon je nu?

Ingeschreven bij: www.entree.nu ? www.sshn.nl ?

Vooral die eerste zou ik NU METEEN doen. Is gratis en werkt op inschrijftijd als je starter bent. Hoe langer je ingeschreven bent, hoe beter!

verder uiteraard het geeikte aan kamernet enzo.

Wat ook handig is: kijk of je mensen kent die in bijvoorbeeld de Proosdij wonen. Dat is een SSHN complex, maar de duo-woningen gaan in eerste instantie op voorkeur van de bewoner die er blijft wonen
Ja doei.
pi_71826474
Waar moet je je inschrijven voor in Eindhoven?
pi_71828233
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:06 schreef iBolt het volgende:
Waar moet je je inschrijven voor in Eindhoven?
bij vestide.nl
pi_71843675
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:20 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Hey, check je PM.
[..]
Ik wilde nog iets terugsturen, maar je inbox is vol.
Oh really?
pi_71844027
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:30 schreef Matthijs- het volgende:

[..]

Ik wilde nog iets terugsturen, maar je inbox is vol.
Oh ja, ik heb dat ding nog nooit geleegd . Ik zal even een grote schoonmaak houden.
Cool story, Hansel.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:38:04 #206
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_71847032
Ben ik even blij dat ik niet heb hoeven hospiteren, lekker een kamertje in Amsterdam-Oost via via
pi_71851962
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

waar woon je nu?

Ingeschreven bij: www.entree.nu ? www.sshn.nl ?

Vooral die eerste zou ik NU METEEN doen. Is gratis en werkt op inschrijftijd als je starter bent. Hoe langer je ingeschreven bent, hoe beter!

verder uiteraard het geeikte aan kamernet enzo.

Wat ook handig is: kijk of je mensen kent die in bijvoorbeeld de Proosdij wonen. Dat is een SSHN complex, maar de duo-woningen gaan in eerste instantie op voorkeur van de bewoner die er blijft wonen
entree.nu kende ik nog niet. Worden daar ook gewoon studentenwoningen aangeboden. Bij het inschrijven kan ik niet aangeven dat ik ga studeren in nijmegen, alleen arnhem?
pi_71897597
Ik heb me ook bij SSHN ingeschreven, leuke site. Je hebt 2 urgentiecategorieën, 1 en 2. 1 is wanneer je er langer over doet dan 2 uur (van station naar station) en 2e categorie als je er tussen 1,5u en 2u over doet. Een derde categorie bestaat niet, dus of je er 1,15u of 15 minuten over doet maakt geen verschil.
Ik doe er 1 uur en 25 minuten over.
pi_71897652
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:34 schreef Breekfast het volgende:

[..]

entree.nu kende ik nog niet. Worden daar ook gewoon studentenwoningen aangeboden. Bij het inschrijven kan ik niet aangeven dat ik ga studeren in nijmegen, alleen arnhem?
GEWOON INSCHRIJVEN!!!

Nee, niet direct studentenwoningen, maar wel gewone huizen. Als jestraks genoeg meettijd hebt, dan kom je er echter wel voor in aanmerking. Aangezien het gratis is, moet je het gewoon doen, het kost geen geld, geen moeite en mocht je er daarna niets mee doen, dan is dat ook prima. Maar als je WEL wilt gaan huren, dan is het alleen maar in je voordeel om je asap inte schrijven.

Entree doet vooral Arnhem qua studentenwoningen,omdat die alleen de hogeschool hebben en dus minder studentenstad zijn en dus geen eigen studentenhuisvesting hebben
Ja doei.
pi_71904149
Ik ga dinsdag voor het eerst sinds lange tijd weer hospiteren. En het positieve is dat er maar vier gegadigden zijn...
Ik twijfel alleen een beetje over de locatie, het is echt ver uit het centrum. Maarja, vind maar iets in Amsterdam.
  Moderator zondag 30 augustus 2009 @ 19:22:03 #211
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_72288919
Iedereen dus al een kamer?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_72289077
Jawohl!
Cool story, Hansel.
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:53:03 #213
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_72289969
En ik ook! Bed moet nog wel in elkaar worden gezet, moet mijn computer erheen verhuizen (maar dat komt allemaal morgen) en verder moet ik het nog wel een beetje aankleden, tis nog erg kaal Maar het begin is er!
pi_72290441
Ik heb er 1, de kamergenoten hadden die gast al 3 weken niet gezien, maar er stond nog wel zooi in de kamer.
Hopelijk is alles eruit, anders kan ik eerst regelen dat SLS dat gaat doen, hij komt officieel per 1 september vrij, ik kan er dan hopelijk 2 september in.
Beneath the gold, bitter steel
pi_72291349
Ik niet, ik ga dinsdag weer ergens kijken.
Ik weet alleen niet zeker of het nu een gewone man of studentenhuis is, maar ik verwacht eigenlijk het eerste.
pi_72298711
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Jawohl!
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:53 schreef Eva4Evah het volgende:
En ik ook! Bed moet nog wel in elkaar worden gezet, moet mijn computer erheen verhuizen (maar dat komt allemaal morgen) en verder moet ik het nog wel een beetje aankleden, tis nog erg kaal Maar het begin is er!
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:06 schreef Fingon het volgende:
Ik heb er 1, de kamergenoten hadden die gast al 3 weken niet gezien, maar er stond nog wel zooi in de kamer.
Hopelijk is alles eruit, anders kan ik eerst regelen dat SLS dat gaat doen, hij komt officieel per 1 september vrij, ik kan er dan hopelijk 2 september in.
Leuk om te horen !
pi_72299798
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

[..]

[..]

Leuk om te horen !
Zekers

Date?
pi_72299910
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:32 schreef JeroenV het volgende:
Ik niet, ik ga dinsdag weer ergens kijken.
Ik weet alleen niet zeker of het nu een gewone man of studentenhuis is, maar ik verwacht eigenlijk het eerste.
Ik zal voor je duimen Indiemakker.
In welke regio is het?
pi_72302949
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 01:13 schreef Fingon het volgende:

[..]

Zekers

Date?
Nee !
pi_72311969
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 09:59 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nee !
Ik blijf het proberen
pi_72312966
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

[..]

[..]

Leuk om te horen !
Minder leuk is dat de IKEA bezorgservice vandaag tijdens een college langskwam en ik dus opnieuw 90 mag dokken en pas volgende week woensdag mijn spullen krijg.. ook heb ik nog steeds geen internet, tv, gordijnen of keuken en dat voor 500 per maand .

Een niet zo mooie eerste week dus .
Cool story, Hansel.
pi_72312996
Oeps, foutje door telefoon.
Cool story, Hansel.
pi_72317428
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:31 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Minder leuk is dat de IKEA bezorgservice vandaag tijdens een college langskwam en ik dus opnieuw 90 mag dokken en pas volgende week woensdag mijn spullen krijg.. ook heb ik nog steeds geen internet, tv, gordijnen of keuken en dat voor 500 per maand .

Een niet zo mooie eerste week dus .
Aiii dat is inderdaad nogal kut ja.. Maar over een paar weekjes ben je ongetwijfeld helemaal gesetteld waarom doet je internet en tv het nog niet dan? Dat is wel een beetje stom.
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:21:03 #224
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_72317565
lol

verkeerde shit hahahah
pi_72318827
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Aiii dat is inderdaad nogal kut ja.. Maar over een paar weekjes ben je ongetwijfeld helemaal gesetteld waarom doet je internet en tv het nog niet dan? Dat is wel een beetje stom.
Inderdaad, nu voelt mijn kamer zo leeg en rommelig aan . Maar ik heb ook een huisbaas die een beetje laat/laks is met dingen aanvragen, en omdat onze kabelverbinding blijkbaar niet werkt krijgen we het nu pas de 16e !!! En opeens kreeg ik te horen dat we geen wasmachine meer van haar kregen, terwijl dat wel beloofd was. Ook is opeens de huur van de grotere kamer mét balkon naast mij opeens naar 500 (mijn huur dus) is verlaagd , en ik was juist voor mijn huidige kamer gegaan omdat die andere toch echt te duur was.

Maar als het allemaal eenmaal geregeld is, ben ik er zeker van dat het toch wel een vet huis wordt om in te wonen. Twee andere huisgenoten zijn ook studiegenoten en iedereen is 18-19.
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')