waar woon je nu?quote:
bij vestide.nlquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:06 schreef iBolt het volgende:
Waar moet je je inschrijven voor in Eindhoven?
Oh ja, ik heb dat ding nog nooit geleegdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:30 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Ik wilde nog iets terugsturen, maar je inbox is vol.
entree.nu kende ik nog niet. Worden daar ook gewoon studentenwoningen aangeboden. Bij het inschrijven kan ik niet aangeven dat ik ga studeren in nijmegen, alleen arnhem?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waar woon je nu?
Ingeschreven bij: www.entree.nu ? www.sshn.nl ?
Vooral die eerste zou ik NU METEEN doen. Is gratis en werkt op inschrijftijd als je starter bent. Hoe langer je ingeschreven bent, hoe beter!
verder uiteraard het geeikte aan kamernet enzo.
Wat ook handig is: kijk of je mensen kent die in bijvoorbeeld de Proosdij wonen. Dat is een SSHN complex, maar de duo-woningen gaan in eerste instantie op voorkeur van de bewoner die er blijft wonen
GEWOON INSCHRIJVEN!!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
entree.nu kende ik nog niet. Worden daar ook gewoon studentenwoningen aangeboden. Bij het inschrijven kan ik niet aangeven dat ik ga studeren in nijmegen, alleen arnhem?
quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:53 schreef Eva4Evah het volgende:
En ik ook!Bed moet nog wel in elkaar worden gezet, moet mijn computer erheen verhuizen (maar dat komt allemaal morgen) en verder moet ik het nog wel een beetje aankleden, tis nog erg kaal
Maar het begin is er!
Leuk om te horenquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:06 schreef Fingon het volgende:
Ik heb er 1, de kamergenoten hadden die gast al 3 weken niet gezien, maar er stond nog wel zooi in de kamer.
Hopelijk is alles eruit, anders kan ik eerst regelen dat SLS dat gaat doen, hij komt officieel per 1 september vrij, ik kan er dan hopelijk 2 september in.
Ik zal voor je duimen Indiemakker.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:32 schreef JeroenV het volgende:
Ik niet, ik ga dinsdag weer ergens kijken.
Ik weet alleen niet zeker of het nu een gewone man of studentenhuis is, maar ik verwacht eigenlijk het eerste.
Minder leuk is dat de IKEA bezorgservice vandaag tijdens een college langskwam en ik dus opnieuw 90 mag dokken en pas volgende week woensdag mijn spullen krijg.. ook heb ik nog steeds geen internet, tv, gordijnen of keuken en dat voor 500 per maandquote:
Aiii dat is inderdaad nogal kut ja.. Maar over een paar weekjes ben je ongetwijfeld helemaal gesetteldquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Minder leuk is dat de IKEA bezorgservice vandaag tijdens een college langskwam en ik dus opnieuw 90 mag dokken en pas volgende week woensdag mijn spullen krijg.. ook heb ik nog steeds geen internet, tv, gordijnen of keuken en dat voor 500 per maand.
Een niet zo mooie eerste week dus.
Inderdaad, nu voelt mijn kamer zo leeg en rommelig aanquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aiii dat is inderdaad nogal kut ja.. Maar over een paar weekjes ben je ongetwijfeld helemaal gesetteldwaarom doet je internet en tv het nog niet dan? Dat is wel een beetje stom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |