abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73065888
Topic is een klein maandje oud, maar zeker nog te gebruiken

Ik heb vanavond mijn eerste kijkavond. Moet zeggen dat ik toch wel een beetje nerveus ben, maar als ik eenmaal daar zit en de bewoners me een beetje aanspreken, komt dat wel goed

Overigens heb ik wel een vraag. Er komen vanavond waarschijnlijk maar 5 mensen kijken ofzo, en er zitten 5 andere huisgenoten. Als ik aanbel, en binnenkom. Moet ik dan bij de deur mij al voorstellen en in het huis ook nog eens aan alle 10? Ik weet nieteens wie de bewoners en de andere hospitanten zijn. Of moet ik dan maar gewoon in het huis een vriendelijke hoi zeggen en het voorstellen komt straks wel.
pi_73065928
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:22 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Topic is een klein maandje oud, maar zeker nog te gebruiken

Ik heb vanavond mijn eerste kijkavond. Moet zeggen dat ik toch wel een beetje nerveus ben, maar als ik eenmaal daar zit en de bewoners me een beetje aanspreken, komt dat wel goed

Overigens heb ik wel een vraag. Er komen vanavond waarschijnlijk maar 5 mensen kijken ofzo, en er zitten 5 andere huisgenoten. Als ik aanbel, en binnenkom. Moet ik dan bij de deur mij al voorstellen en in het huis ook nog eens aan alle 10? Ik weet nieteens wie de bewoners en de andere hospitanten zijn. Of moet ik dan maar gewoon in het huis een vriendelijke hoi zeggen en het voorstellen komt straks wel.
Meteen voorstellen, tenzij dat ongepast lijkt.
pi_73066221
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:24 schreef Finitio het volgende:

[..]

Meteen voorstellen, tenzij dat ongepast lijkt.
Maar aan alle mensen die daar zitten dan? Een voor een een handje geven vind ik ook zo afgezaagd. Vooral omdat er notabene concurrenten zitten haha.
pi_73068652
Bij mijn avonden was het meestal gewoon voorstellen aan degene die de deur opendoet, en daarna gewoon algemene hoi zeggen, introduceren kom t meestal wel in een rondje.
Beneath the gold, bitter steel
  donderdag 24 september 2009 @ 14:35:56 #230
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_73069639
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:35 schreef LangzaamSprinten het volgende:

[..]

Maar aan alle mensen die daar zitten dan? Een voor een een handje geven vind ik ook zo afgezaagd. Vooral omdat er notabene concurrenten zitten haha.
Ik deed dat wel, wel zo netjes en meestal zeggen de hospitanten van: "Nee, ik kom hier ook voor de kamer" of degene die de deur opendeed wijst de mensen aan die er al zitten.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_73076939
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:35 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Ik deed dat wel, wel zo netjes en meestal zeggen de hospitanten van: "Nee, ik kom hier ook voor de kamer" of degene die de deur opendeed wijst de mensen aan die er al zitten.
En bovendien kun je toch ook wel een hand geven aan de andere hospiteerders kom op zeg.
Alsof je je concurrentie geen hand mag geven.
  donderdag 24 september 2009 @ 18:51:21 #232
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_73077766
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:21 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

En bovendien kun je toch ook wel een hand geven aan de andere hospiteerders kom op zeg.
Alsof je je concurrentie geen hand mag geven.
Als ze niets zeiden gaf ik iedereen een hand, als ze het wel zeiden alleen de verhuurders. Niet dat ik iets had tegen concurrentie maar zo laat je wel zien dat je voor de kamer komt en niet speciaal voor een leuke avond (hoewel dat mooi meegenomen is).
pi_73077989
Maar als je wel laat zien dat je voor een leuke avond komt en dat je sociaal bent, ben je chill ergo je wordt gekozen.

Nee maar serieus, als je de rest geen hand geeft..
Oh really?
  donderdag 24 september 2009 @ 19:06:12 #234
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_73078286
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:57 schreef Matthijs- het volgende:
Maar als je wel laat zien dat je voor een leuke avond komt en dat je sociaal bent, ben je chill ergo je wordt gekozen.

Nee maar serieus, als je de rest geen hand geeft..
Als je binnenkomt met de deuropener en diegene zegt: "Die woont hier, die woont hier en die woont hier." dan geef je toch alleen die een hand?
pi_73085341
Ik zou me persoonlijk schamen als ik vervolgens de kamer binnenkom waar al die andere gasten zitten en me niet eens even aan hen voorstel. Maar goed, dat zal dan wel persoonlijk zijn.
Oh really?
pi_73087388
Zit alweer in de trein op de terugreis en ben bang dat ik het niet geworden ben, ondanks dat ze wel dezelfde humor als mij hadden enzo. Denk dat het een jongen of een meisje is die daar ook zaten.. Er was ook een jongen super onzeker, keek niemand aan terwijl hij praatte Een ander meisje heeft bijna niks gezegd (alleen als specifiek iets gevraagd werd) en belde zelfs 2x iemand

Agja.. ze lieten het vanavond weten..
pi_73653552
Ik mag deze week weer hospiteren. Wat vinden jullie van huizen waar de mensen in de uitnodigingsmail al vragen om een krat bier aan de hospiteerders?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_73653775
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:41 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik mag deze week weer hospiteren. Wat vinden jullie van huizen waar de mensen in de uitnodigingsmail al vragen om een krat bier aan de hospiteerders?
Sneu.
Cool story, Hansel.
pi_73653809
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:49 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Sneu.
Je word wel in een dilemma gezet. Doe ik het niet en al die anderen doen het wel, dan kom ik natuurlijk als een cheapo over. Doe ik het wel, ben je wellicht meer dan 10 euro kwijt (met statiegeld erbij) als je het niet geworden bent Ben je het wel geworden, dan kan je lekker meezuipen natuurlijk
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:45:24 #240
231856 dekloonvanzuen
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
pi_73655497
Of niet meenemen en gewoon eerlijk zijn daarover, veel (eerlijke) mensen zullen dat wel kunnen waarderen.
geef mij die pepsi max
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:56:08 #241
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_73655849
Zeg dan gewoon dat ze 2 kratten kunnen krijgen wanneer je het wel wordt.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_73667205
M'n eerste hospiteeravond aan de andere kant van de tafel gehad niet dat we aan tafel zaten, maar goed !
Lastig hoor, iemand beoordelen in zo'n korte tijd.
pi_73667700
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
M'n eerste hospiteeravond aan de andere kant van de tafel gehad niet dat we aan tafel zaten, maar goed !
Ik heb er ook al een gehad een paar weken geleden, en de uitverkorene is nu al (naast mij) ingetrokken
Hoe hebben jullie de hospiteeravond gedaan?
pi_73667744
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef Fingon het volgende:

[..]

Ik heb er ook al een gehad een paar weken geleden, en de uitverkorene is nu al (naast mij) ingetrokken
Hoe hebben jullie de hospiteeravond gedaan?
Euhmm mensen om 7, 8 en 9 uur laten komen zodat het redelijk verdeeld was. Verder hing iedereen overal en nergens da's wel weer vervelend want daarom vindt iedereen iemand anders het leukst !
pi_73667922
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Euhmm mensen om 7, 8 en 9 uur laten komen zodat het redelijk verdeeld was. Verder hing iedereen overal en nergens da's wel weer vervelend want daarom vindt iedereen iemand anders het leukst !
Lekker uitgebreid

Wij hadden gewoon een groep mensen uitgenodigd om 7/8 uur dacht ik, en dan eerst voorstelrondje, paar vragenrondjes en daarna gewoon door elkaar en socializen
We hebben redelijk zitten drinken, en verder was het erg gezellig, we zijn tot 11 uur dacht ik doorgegaan, omdat iedereen meer dan 1 1/5 uur reistijd had.
pi_73669496
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
Ik mag hopen dat je de vele ervaringen in dit topic hebt gebruikt om de hospiteersessie zo aangenaam mogelijk te maken voor je hospiteerders .
Cool story, Hansel.
pi_73669542
TVP
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_73670557
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 00:49 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je de vele ervaringen in dit topic hebt gebruikt om de hospiteersessie zo aangenaam mogelijk te maken voor je hospiteerders .
Ik was vet lief.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:37:51 #249
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_73675951
Damn ik bne zo blij dat ik een kamer heb en niet meer hoef te hospiteren wat een gezeik is dat toch zeg. Het lijkt me dan wel weer leuk om 'aan de andere kant van de tafel te zitten'
pi_73699709
Helaas vandaag net niet geworden morgen weer hospiteren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')