Meteen voorstellen, tenzij dat ongepast lijkt.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:22 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Topic is een klein maandje oud, maar zeker nog te gebruiken
Ik heb vanavond mijn eerste kijkavond. Moet zeggen dat ik toch wel een beetje nerveus ben, maar als ik eenmaal daar zit en de bewoners me een beetje aanspreken, komt dat wel goed![]()
Overigens heb ik wel een vraag. Er komen vanavond waarschijnlijk maar 5 mensen kijken ofzo, en er zitten 5 andere huisgenoten. Als ik aanbel, en binnenkom. Moet ik dan bij de deur mij al voorstellen en in het huis ook nog eens aan alle 10? Ik weet nieteens wie de bewoners en de andere hospitanten zijn. Of moet ik dan maar gewoon in het huis een vriendelijke hoi zeggen en het voorstellen komt straks wel.
Maar aan alle mensen die daar zitten dan? Een voor een een handje geven vind ik ook zo afgezaagd. Vooral omdat er notabene concurrenten zitten haha.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:24 schreef Finitio het volgende:
[..]
Meteen voorstellen, tenzij dat ongepast lijkt.
Ik deed dat wel, wel zo netjes en meestal zeggen de hospitanten van: "Nee, ik kom hier ook voor de kamer" of degene die de deur opendeed wijst de mensen aan die er al zitten.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:35 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Maar aan alle mensen die daar zitten dan? Een voor een een handje geven vind ik ook zo afgezaagd. Vooral omdat er notabene concurrenten zitten haha.
En bovendien kun je toch ook wel een hand geven aan de andere hospiteerdersquote:Op donderdag 24 september 2009 14:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik deed dat wel, wel zo netjes en meestal zeggen de hospitanten van: "Nee, ik kom hier ook voor de kamer" of degene die de deur opendeed wijst de mensen aan die er al zitten.
Als ze niets zeiden gaf ik iedereen een hand, als ze het wel zeiden alleen de verhuurders. Niet dat ik iets had tegen concurrentie maar zo laat je wel zien dat je voor de kamer komt en niet speciaal voor een leuke avond (hoewel dat mooi meegenomen is).quote:Op donderdag 24 september 2009 18:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En bovendien kun je toch ook wel een hand geven aan de andere hospiteerderskom op zeg.
Alsof je je concurrentie geen hand mag geven.
Als je binnenkomt met de deuropener en diegene zegt: "Die woont hier, die woont hier en die woont hier." dan geef je toch alleen die een hand?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:57 schreef Matthijs- het volgende:
Maar als je wel laat zien dat je voor een leuke avond komt en dat je sociaal bent, ben je chill ergo je wordt gekozen.![]()
Nee maar serieus, als je de rest geen hand geeft..
Sneu.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:41 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik mag deze week weer hospiteren. Wat vinden jullie van huizen waar de mensen in de uitnodigingsmail al vragen om een krat bier aan de hospiteerders?
Je word wel in een dilemma gezet. Doe ik het niet en al die anderen doen het wel, dan kom ik natuurlijk als een cheapo over. Doe ik het wel, ben je wellicht meer dan 10 euro kwijt (met statiegeld erbij) als je het niet geworden bentquote:
Ik heb er ook al een gehad een paar weken geleden, en de uitverkorene is nu al (naast mij) ingetrokkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
M'n eerste hospiteeravond aan de andere kant van de tafel gehadniet dat we aan tafel zaten, maar goed
!
Lastig hoor, iemand beoordelen in zo'n korte tijd.
Euhmm mensen om 7, 8 en 9 uur laten komen zodat het redelijk verdeeld was. Verder hing iedereen overal en nergensquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ik heb er ook al een gehad een paar weken geleden, en de uitverkorene is nu al (naast mij) ingetrokken
Hoe hebben jullie de hospiteeravond gedaan?
Lekker uitgebreidquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhmm mensen om 7, 8 en 9 uur laten komen zodat het redelijk verdeeld was. Verder hing iedereen overal en nergensda's wel weer vervelend want daarom vindt iedereen iemand anders het leukst
!
Ik mag hopen dat je de vele ervaringen in dit topic hebt gebruikt om de hospiteersessie zo aangenaam mogelijk te maken voor je hospiteerdersquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
M'n eerste hospiteeravond aan de andere kant van de tafel gehadniet dat we aan tafel zaten, maar goed
!
Lastig hoor, iemand beoordelen in zo'n korte tijd.
Ik was vet lief.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je de vele ervaringen in dit topic hebt gebruikt om de hospiteersessie zo aangenaam mogelijk te maken voor je hospiteerders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |