quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zouden ze dit in flora en fauna waarderen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:54 schreef gers het volgende:
doe dan die ene dat die kop in een emmer licht, dan zie je die vet enge tandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zouden ze dit in flora en fauna waarderen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zouden ze dit in flora en fauna waarderen
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Doe even normaal, kleuter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zouden ze dit in flora en fauna waarderenOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Daarom juist.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
die geeft toch weer één of ander stom antwoord
Bij mij ook. Dan zijn ze alleen niet meer bespeelbaar.quote:
Bench is fijn, privé plekje enzo, even geen herrie aan je kop van lastige kinderenquote:
Ik heb medelij met de man met wie ze gaat trouwen...quote:Op maandag 20 juli 2009 22:56 schreef Florian_ het volgende:
Fas ik vind dat jij altijd zo goed kan zeuren.
Oe, ik wil ook complimentjesquote:Op maandag 20 juli 2009 22:56 schreef Florian_ het volgende:
Dat hoor ik vaker.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:56 schreef Florian_ het volgende:
Leer quoten.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Bij mij ook. Dan zijn ze alleen niet meer bespeelbaar.
Nee, ga ik even doen, bedankt.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:58 schreef MouzurX het volgende:
Fas deze al geluisterd?
http://www.shared2u.com/c(...)ingdale-09-2009.html
[ afbeelding ]
Is telkens zo'n reclame van op tv met wel leuke liedjes dus dacht ik ga hem maar even downloaden
quote:
Jij bent echt fucking grappig.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:59 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb nog wel wat grofvuil, oude takken en geimporteerde Chernobyl kinderen die automatisch immuun zijn tegen de Mexicaanse griep. Ze geven tevens licht af in het donker. Die vind je niet meer over al. Echte collectors items speciaal gekweekt uit eigen Mongoolse paraplubak met een snufje zout en Russisch bierzout.
Waar mag ik dit doneren?
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent echt fucking grappig.
Sorry.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leer quoten.
Ik geloof er niets van.
Jij gaat ook niet joah!quote:
yooquote:
Nou ja... als je tien piano's tot moes zou slaan zou het misschien wel passen.quote:
Ik dacht dat je dan op vakantie bent.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb eindelijk een 2 persoonsbed mensen (wd, bt, fas, 4ebe, florian)
Gefeliciteerdquote:Op maandag 20 juli 2009 23:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb eindelijk een 2 persoonsbed mensen (wd, bt, fas, 4ebe)
JE VERGEET MIJquote:Op maandag 20 juli 2009 23:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb als ik 1 bedbank tegen de andere zet een 3persoonsbedquote:Op maandag 20 juli 2009 23:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Het is een alleenstaande computerverslaafde moeder van 2 kinderen. Aangenaam.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Of jij moet ook een meisje zijn?
Ik ken jou nog niet
Hi, ik ben JBquote:Op maandag 20 juli 2009 23:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Of jij moet ook een meisje zijn?
Ik ken jou nog niet
En waarom sta ik als laatste?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:09 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:
Zeg!quote:Op maandag 20 juli 2009 23:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is een alleenstaande computerverslaafde moeder van 2 kinderen. Aangenaam.
Oh, 29, dus jij kan mij nog wel wat leren, misschienquote:Op maandag 20 juli 2009 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hi, ik ben JB
O en ik ben 29, dus ik moet es even normaal doen en me niet aanstellen nu
quote:
Oidquote:
Niks misschien aanquote:Op maandag 20 juli 2009 23:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, 29, dus jij kan mij nog wel wat leren, misschien![]()
Ik ben NG, stoer en een ervaren usert in de sc111!11
En je komt uit Eindhoven?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, 29, dus jij kan mij nog wel wat leren, misschien![]()
Ik ben NG, stoer en een ervaren usert in de sc111!11
quote:
Nu wel, want je krijgt alimentatie. Toch?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
waar ik vorig jaar (na 8,5 jaar) bij weg ben gegaan omdat hij niet goed voor me was
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nu wel, want je krijgt alimentatie. Toch?
In de jaren 40 zijn daar veel mannen weggevoerd, dus om het percentage mannen wat omhoog te krikken dacht ik ''ik ga in Putten wonen''quote:
En daarom moet je als man zijnde altijd een condoom gebruiken.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nu wel, want je krijgt alimentatie. Toch?
goede redenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In de jaren 40 zijn daar veel mannen weggevoerd, dus om het percentage mannen wat omhoog te krikken dacht ik ''ik ga in Putten wonen''
wie het kindje krijgt mag het houdenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En daarom moet je als man zijnde altijd een condoom gebruiken.
Nah, wat hebben we toch veel gemeenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zonder condoom is wel lekkerder
wasda grune ?quote:
Ik woon niet in Puttenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nah, wat hebben we toch veel gemeen
spiraal, nog handigerquote:
dan ben je "ruim" daar benedenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik woon niet in Putten
[..]
spiraal, nog handiger
flauwquote:Op maandag 20 juli 2009 23:44 schreef gers het volgende:
[..]
dan ben je "ruim" daar beneden
[ afbeelding ]
slecht hequote:
Als er zo eentje in zou zitten, zou ik geen vriend hebben, denk je wel?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:44 schreef gers het volgende:
[..]
dan ben je "ruim" daar beneden
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hier, wordt het misschien wat beter van:
[ afbeelding ]
dan kan die wel goed fistenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als er zo eentje in zou zitten, zou ik geen vriend hebben, denk je wel?
Als dat ding erin past, kan ie erbij gaan zitten met al zn vrienden en een feestje bouwenquote:
hihihih, toen was je jarigquote:Op maandag 20 juli 2009 23:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Vorig weekend ging ik met 5 vrienden een weekend chillen op een vakantieparkEn we konden ook nog gratis walibi in
IK LIEP VANDAAG OOK OP DEN HAAG CENTRAAL STATION!!!!1quote:Op maandag 20 juli 2009 23:51 schreef kurk_droog het volgende:
ik liep vanochtend bazig op den haag centraal toen ik ineens ado boefjes zag lopen
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:51 schreef kurk_droog het volgende:
ik liep vanochtend bazig op den haag centraal toen ik ineens ado boefjes zag lopen
Gaat ze je slaan?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:54 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IK BEN DER NIEUWE MOD UNT ICH BEPAAL DAT AL DIE KLB SC USERS GEBANT WURDEN
ik moet al naar het strafbankje wegens dat hondenplaatjequote:
Ik krijg nooit meer een banquote:Op maandag 20 juli 2009 23:58 schreef gers het volgende:
[..]
ik moet al naar het strafbankje wegens dat hondenplaatje
dus dan zit je er al goed voorquote:Op maandag 20 juli 2009 23:58 schreef gers het volgende:
[..]
ik moet al naar het strafbankje wegens dat hondenplaatje
ze gaat me nu straffenquote:
45minuten, maar de afgelopen week begon het pas om kw over 1, nog een uur dus..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Over een half uur begint the simpsons, dan family guy en dan south park, niet zeuren.
Ik vond je hyves en fapte op je foto's.quote:
Wutquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond je hyves en fapte op je foto's.
Ik heb er geen.quote:
Oh jawel, sherlock Fas vindt alles.quote:
Vind mijn studiepunt eens danquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh jawel, sherlock Fas vindt alles.
quote:
Ik voel me aangesprokenquote:
Degelijke?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:17 schreef Florian_ het volgende:
4EBE waarom verneuk je een degelijke tekening van een paard met van die fucking lelijke vleugels?
Ik heb de helft; 3quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:06 schreef Cybey het volgende:
Ik zit ineens op 8 notes
Hoe ik daar nou weer op kom
Je moeder.quote:
En ik dat dat keer 2, 88quote:
Gerard Jolingquote:
Ik heb geen radio hierquote:
Dat dusquote:
Laat me raden, vrouwen zingen nu meequote:
Wat bazennummer.quote:
Er zit er maar één nu; de rest is op vakantie. En nu durft ze niet meer ofzo; wat een meeloopsterquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laat me raden, vrouwen zingen nu mee
Ja, dag. Wat een kutnummer, zelfs als ik teveel gezopen hebquote:
En dan noemt ie malle babbe een kutnummer. Cultuur barbaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:36 schreef jitzzzze het volgende:
De party animals, met I want to be a hippie![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan noemt ie malle babbe een kutnummer. Cultuur barbaar.
Ja, maar een Audi A3.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:39 schreef jitzzzze het volgende:
Gisteren gewonnen van een Audi A3 1.8 turbo
Wij luisteren inderdaad niet naar Miley Cyrus en The Anus Brothers.quote:
Audi is een net niet BMWquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar een Audi A3.Die reed ik er zelfs met m'n 2.0 Beetle uit
. Sowieso een A3, dat zijn Audi's voor droeftoeters die Audi willen rijden, maar het eigenlijk niet kunnen betalen.
Ja, die negert dacht even sneller weg te zijn bij het stoplicht.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar een Audi A3.Die reed ik er zelfs met m'n 2.0 Beetle uit
. Sowieso een A3, dat zijn Audi's voor droeftoeters die Audi willen rijden, maar het eigenlijk niet kunnen betalen.
Met 80% extra op het prijskaartje en minder extra's.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Audi is een VW met een andere bumper en logo.
Taylor Swiftquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij luisteren inderdaad niet naar Miley Cyrus en The Anus Brothers.
quote:
Gast, ben je ongesteld?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]kut wijf met d'r jankstem en nep-country. Ze is alleen wel lekker.
Precies, als je je geld wilt weggooien weet ik wel een beter doelquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met 80% extra op het prijskaartje en minder extra's.![]()
Nee hoor. Ben geen vrouw die een excuus nodig heeft om chagrijnig te zijn, iedereen het harnas in te jagen en alles en iedereen af te kraken.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
Cliff Richard and the Young Ones met Living Doll![]()
![]()
Goh meid, het is me wat.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben geen vrouw die een excuus nodig heeft om chagrijnig te zijn, iedereen het harnas in te jagen en alles en iedereen af te kraken.
quote:
Was het maar wat, dan had je wat, kon je het verkopen en kreeg je er geld voor.quote:
quote:
Een beetje meid verdient dr geld door hard te werken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was het maar wat, dan had je wat, kon je het verkopen en kreeg je er geld voor.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Een beetje meid verdient dr geld door met harde dingen te werken.
Zij is mooi.quote:
Die zag ik gisteren nog in de supermarkt.quote:
Gast, wat lul je.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die zag ik gisteren nog in de supermarkt.
Moet je aan die Amerikanen vragenquote:
Ja, en jij gelooft zeker dat tupac ook leeft en dat de maanlanding in scene is gezetquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moet je aan die Amerikanen vragendie geloven er nog steeds in dat ie leeft.
Geloof je dat echtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en jij gelooft zeker dat tupac ook leeft en dat de maanlanding in scene is gezet
Amerikanenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Leer lezen lelijke aapquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat niet. Ik vraag of jij daar in gelooft.
Voor vanavond.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:02 schreef Juicyhil het volgende:
Waar is Zotheid trouwens? Ik moet hem ff spreken.
En je gaat er ook op inquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat niet. Ik vraag of jij daar in gelooft.
Ja, leer lezen lelijke aap![]()
Ik blijf lachen om hoe ze altijd zo met die sektes en geloven bezig zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
AmerikanenDie geloven echt alles. Zeker als Oprah het zegt. Kortzichtig volkje.
Die is Krentenbol aan het doorsmeren een krentenbol aan het smeren.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:02 schreef Juicyhil het volgende:
Waar is Zotheid trouwens? Ik moet hem ff spreken.
quote:
Gadver, sex met een krentenbolquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die is Krentenbol aan het doorsmeren een krentenbol aan het smeren.
Zogenaamd streng met alles, maar ondertussen zo hypocriet als de pest. Ook in die hotels, overal ligt een Bijbael in het nachtkastje, zelfs in Sin City Las Vegas.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik blijf lachen om hoe ze altijd zo met die sektes en geloven bezig zijnecht streng met alles
Heheh, jitze heeft z'n pielemuis in een een krentenbol gestopt.quote:
Nee hoor, ik hou daar niet zo vanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heheh, jitze heeft z'n pielemuis in een een krentenbol gestopt.
Hoe kun je dan zeggen dat het gadver is?quote:
Oh en:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:13 schreef BigKahuna het volgende:
Malle Babbe
Party Animals
"Foute" muziek
Audi A3
VW Beetle
Mannen in een VW Beetle
jitze-jaap
Miley Cyrus
Miley Cyrus-fans
Miley Cyrus-fansites
Miley Cyrus-fansite-oprichters
Daar is weer een ochtendje werkquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:13 schreef BigKahuna het volgende:
Malle Babbe
Party Animals
"Foute" muziek
Audi A3
VW Beetle
Mannen in een VW Beetle
jitze-jaap
Miley Cyrus
Miley Cyrus-fans
Miley Cyrus-fansites
Je vergeet Juicyhil in dit verhaal.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:13 schreef BigKahuna het volgende:
Malle Babbe
Party Animals
"Foute" muziek
Audi A3
VW Beetle
Mannen in een VW Beetle
jitze-jaap
Miley Cyrus
Miley Cyrus-fans
Miley Cyrus-fansites
Zie de laatstequote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je vergeet Juicyhil in dit verhaal.
Mensen die de SC gaan teruglezen
Dat denk ik gewoonquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kun je dan zeggen dat het gadver is?
En jij doet dat ook op maandag schat.quote:
Je hebt serieus een fansite?quote:
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En jij doet dat ook op maandag schat.
Althans, dat zei je.
Nee.quote:
Zou ik ook zeggen.quote:
Ga dan gewoon met het OV, kneusje.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:22 schreef Juicyhil het volgende:
God, gisteren van 12 uur tot half 3 in de file gestaan om weg te komen uit amsterdam
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:22 schreef Juicyhil het volgende:
God, gisteren van 12 uur tot half 3 in de file gestaan om weg te komen uit amsterdam
Alsof die dan nog naar dat gehucht van hem gaan.quote:
En dan net als toen bij de Stones vertragen van dik 1,5 uurquote:
Bek houdenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA MUHHUHUHUHUHUH HAHAHAHHAHA
![]()
![]()
Maar serieus, het was de hele dag al tyfusdruk die kant op en om 7 uur stond er nog een file van 16KM op de A2quote:
Nja, ik kwam dan rond kwart voor 6 daar aan, toen stond het al stilquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar serieus, het was de hele dag al tyfusdruk die kant op en om 7 uur stond er nog een file van 16KM op de A2volgens mij kwamen die mensen veel te laat, ook omdat er dan amper te parkeren als je zo laat komt.
Ja want van 12 tot half 3 is korter dan 1,5 uur. Klopt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En dan net als toen bij de Stones vertragen van dik 1,5 uur
Bron?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Verschil is dat je niet met allerlei paupers opgescheept zit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja want van 12 tot half 3 is korter dan 1,5 uur. Klopt.
Wel pipo`s die toeteren en voordringenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verschil is dat je niet met allerlei paupers opgescheept zit.
Idd. In het verkeer is iedereen een heer.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verschil is dat je niet met allerlei paupers opgescheept zit.
Boeiend.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wel pipo`s die toeteren en voordringen
Ik toeter altijd meequote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend.Ze doen hun best maar. Dat getoeter negeer ik altijd en voordringen prima, zijn ze 3 hele seconden eerder uit de file, joepie.
Dat niet, maar dan heb ik minder last van dat tokkie volk dat muziek zit te luisteren op volume 10 of mensen die het nodig vinden iedereen mee te laten genieten van hun telefoongesprek. Dan heb ik het nog niet gehad over al dat stinkende zwetende volk dat blijkbaar nog nooit van deodorant gehoord heeft.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Idd. In het verkeer is iedereen een heer.
Waarom zit je dan op FOK! ?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:44 schreef BobbyB het volgende:
Dan heb ik het nog niet gehad over al dat stinkende zwetende volk dat blijkbaar nog nooit van deodorant gehoord heeft.
Whoop, Whoop. Bazenkermis!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:42 schreef BigKahuna het volgende:
Een paar matties van mij zitten vanavond bij afcajos in het vliegtuig![]()
.
Daar ruik ik het gelukkig niet van.quote:
Heerlijk altijd in Paradiso, bij de garderobe op je jas wachten met al die zwetende lijven tegen elkaar aan.quote:
Om terug te komen op deze vraag: 4EBE misschien.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:39 schreef Juicyhil het volgende:
Hee marrre heeft niemand het telefoonnummer van ZH?
Ik bind m'n jas altijd gewoon om m'n middel (als ik al een jas bij me heb). Ten eerste ben ik te gierig om 1 of 2 euro te betalen ervoor en ten tweede heb ik geen zin om daar te gaan dringen en een uur te wachten tot je je jas hebt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heerlijk altijd in Paradiso, bij de garderobe op je jas wachten met al die zwetende lijven tegen elkaar aan.
Dan wacht ik daar maar opquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Om terug te komen op deze vraag: 4EBE misschien.
Dat dus, ik neem hem eigenlijk amper meequote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bind m'n jas altijd gewoon om m'n middel (als ik al een jas bij me heb). Ten eerste ben ik te gierig om 1 of 2 euro te betalen ervoor en ten tweede heb ik geen zin om daar te gaan dringen en een uur te wachten tot je je jas hebt.
Apple. 99% kans dat er een rel ontstaat.quote:
Ja jeweettoochquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:42 schreef BigKahuna het volgende:
Een paar matties van mij zitten vanavond bij afcajos in het vliegtuig![]()
.
Apple pc'squote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Apple. 99% kans dat er een rel ontstaat.
Goeie TT ook meteen aangezien een iMac volgens Apple users geen PC is.quote:
Wat is dan wel? een veredelde broodrooster?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goeie TT ook meteen aangezien een iMac volgens Apple users geen PC is.
Ja, die was mooi inderdaadquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:40 schreef Cybey het volgende:
[..]
Vond me vergelijking naar lelijke wijven wel weer mooi
Mac is wel tof, Windows roeleert.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:46 schreef BigKahuna het volgende:
Die juicyhil is zo'n fag-mac gebruiker.
Ik zei toch dat het een goede kans van slagen had.quote:
Ja, het is echt te makkelijkquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het een goede kans van slagen had.Zo voorspelbaar.
Juicyhil zoekt je... nee niet wegrennen, hij wil niet neuken, maar of je met hem mee wil naar Snow Patrol.quote:
Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goeie TT ook meteen aangezien een iMac volgens Apple users geen PC is.
Ahhh.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Juicyhil zoekt je... nee niet wegrennen, hij wil niet neuken, maar of je met hem mee wil naar Snow Patrol.
Wellicht dat ie daarna wil neuken.
Nee, ik ben niet zo'n Microsoft Vs. Apple type.quote:
Ik ook niet, maar ik moet er wel om lachenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo'n Microsoft Vs. Apple type.
Moet je niet aan mij vragen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin?
Apple gebruikt zelf vaak genoeg het woord computer als ze het over welke mac dan ook hebben.
quote:
Apple fan boi.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik doe ook alleen maar mee omdat sommigen zo ontzettend goed kunnen happen, boos worden en alles goed lullen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik deed mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je niet aan mij vragen?Ik vind het ook kansloos, maar ben nu al een paar keer dat soort droeftoeters tegen gekomen, en nu ook weer:
[..]
Nietus.quote:
Precies, daarom blijft het leuk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik doe ook alleen maar mee omdat sommigen zo ontzettend goed kunnen happen, boos worden en alles goed lullen.Dat is iedere keer weer amusant om te zien.
Hoe weet je dat ik met hem wil neuken?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Juicyhil zoekt je... nee niet wegrennen, hij wil niet neuken, maar of je met hem mee wil naar Snow Patrol.
Wellicht dat ie daarna wil neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |