Goed voor de creativiteitquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:59 schreef guitarist het volgende:
Net echt de beste prank ooit uitgehaald.
Ik moest gitaar inspelen voor een heel rustig zielig liedje en heb met een Line 6 met alles vol open echt hele lelijke dingen erover genomen. Die koppen toen we het lieten horen...
De zangeres sliep al, dus de prank gaan we morgen nog een keer doen. (ik zal even proberen te filmen)
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:22 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Dat zijn de nieuwe TVP's he![]()
(btw, check ff mijn vraag in je fobo)
Pfff, Roadgrill wannabe'squote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:31 schreef Goover het volgende:
BBQ en Gitaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeger zeiden ze al van toffe muziek "this tune cooks!"quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:31 schreef Goover het volgende:
BBQ en Gitaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Op zich maakt hij gebruik van een template, namelijk Joomla. Hij heeft voornamelijk features zitten tweaken en graphics zitten maken. Je moet wel wat php/css/html-kennis hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:35 schreef DrD00m het volgende:
Heeft de toetsenist zin om zo'n soort template voor mijn band in elkaar te fietsen?
(en hoeveel vraagt hij)
Ross the Boss ook nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:44 schreef TeleluvR het volgende:
Zijn mooie, degelijke instrumenten. In mijn ogen fijner dan een Epi LP, maar daar ben ik sowieso niet zo bijzonder kapot van!
Klinkt echt goorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:12 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand hier ervaring met een Twangbanger in een strat?
Ik vind strats geweldig maar het brugelement vind ik over het algemeen niet zo geweldig! Tele daarentegen....
Nu je het zegt...quote:
Dude, hou die zieke shit even voor jequote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:12 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand hier ervaring met een Twangbanger in een strat?
Ik vind strats geweldig maar het brugelement vind ik over het algemeen niet zo geweldig! Tele daarentegen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |