Of Ibanez, hè!quote:
De reissues zijn betaalbaar, wat let je? 600 euro ofzo...quote:
mja, maar die reissues hebben afgezien van het uiterlijk niks met het origineel te maken.. jammer genoegquote:Op maandag 20 juli 2009 23:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
De reissues zijn betaalbaar, wat let je? 600 euro ofzo...
Close enough, niet? Het geluid schijnt aardig in de buurt te komen, heb ik mij laten vertellen!quote:Op maandag 20 juli 2009 23:56 schreef triple_A het volgende:
[..]
mja, maar die reissues hebben afgezien van het uiterlijk niks met het origineel te maken.. jammer genoeg
misschien wel gaaf om te hebben ja, in ieder geval totdat ik een echte airline heb.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Close enough, niet? Het geluid schijnt aardig in de buurt te komen, heb ik mij laten vertellen!
Goed voor de creativiteitquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:59 schreef guitarist het volgende:
Net echt de beste prank ooit uitgehaald.
Ik moest gitaar inspelen voor een heel rustig zielig liedje en heb met een Line 6 met alles vol open echt hele lelijke dingen erover genomen. Die koppen toen we het lieten horen...
De zangeres sliep al, dus de prank gaan we morgen nog een keer doen. (ik zal even proberen te filmen)
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:22 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Dat zijn de nieuwe TVP's he![]()
(btw, check ff mijn vraag in je fobo)
Pfff, Roadgrill wannabe'squote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:31 schreef Goover het volgende:
BBQ en Gitaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeger zeiden ze al van toffe muziek "this tune cooks!"quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:31 schreef Goover het volgende:
BBQ en Gitaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Op zich maakt hij gebruik van een template, namelijk Joomla. Hij heeft voornamelijk features zitten tweaken en graphics zitten maken. Je moet wel wat php/css/html-kennis hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:35 schreef DrD00m het volgende:
Heeft de toetsenist zin om zo'n soort template voor mijn band in elkaar te fietsen?
(en hoeveel vraagt hij)
Ross the Boss ook nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:44 schreef TeleluvR het volgende:
Zijn mooie, degelijke instrumenten. In mijn ogen fijner dan een Epi LP, maar daar ben ik sowieso niet zo bijzonder kapot van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |