Of Ibanez, hè!quote:
De reissues zijn betaalbaar, wat let je? 600 euro ofzo...quote:
mja, maar die reissues hebben afgezien van het uiterlijk niks met het origineel te maken.. jammer genoegquote:Op maandag 20 juli 2009 23:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
De reissues zijn betaalbaar, wat let je? 600 euro ofzo...
Close enough, niet? Het geluid schijnt aardig in de buurt te komen, heb ik mij laten vertellen!quote:Op maandag 20 juli 2009 23:56 schreef triple_A het volgende:
[..]
mja, maar die reissues hebben afgezien van het uiterlijk niks met het origineel te maken.. jammer genoeg
misschien wel gaaf om te hebben ja, in ieder geval totdat ik een echte airline heb.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Close enough, niet? Het geluid schijnt aardig in de buurt te komen, heb ik mij laten vertellen!
Goed voor de creativiteitquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:59 schreef guitarist het volgende:
Net echt de beste prank ooit uitgehaald.
Ik moest gitaar inspelen voor een heel rustig zielig liedje en heb met een Line 6 met alles vol open echt hele lelijke dingen erover genomen. Die koppen toen we het lieten horen...
De zangeres sliep al, dus de prank gaan we morgen nog een keer doen. (ik zal even proberen te filmen)
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:22 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Dat zijn de nieuwe TVP's he![]()
(btw, check ff mijn vraag in je fobo)
Pfff, Roadgrill wannabe'squote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:31 schreef Goover het volgende:
BBQ en Gitaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeger zeiden ze al van toffe muziek "this tune cooks!"quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:31 schreef Goover het volgende:
BBQ en Gitaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Op zich maakt hij gebruik van een template, namelijk Joomla. Hij heeft voornamelijk features zitten tweaken en graphics zitten maken. Je moet wel wat php/css/html-kennis hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:35 schreef DrD00m het volgende:
Heeft de toetsenist zin om zo'n soort template voor mijn band in elkaar te fietsen?
(en hoeveel vraagt hij)
Ross the Boss ook nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:44 schreef TeleluvR het volgende:
Zijn mooie, degelijke instrumenten. In mijn ogen fijner dan een Epi LP, maar daar ben ik sowieso niet zo bijzonder kapot van!
Klinkt echt goorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:12 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand hier ervaring met een Twangbanger in een strat?
Ik vind strats geweldig maar het brugelement vind ik over het algemeen niet zo geweldig! Tele daarentegen....
Nu je het zegt...quote:
Dude, hou die zieke shit even voor jequote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:12 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand hier ervaring met een Twangbanger in een strat?
Ik vind strats geweldig maar het brugelement vind ik over het algemeen niet zo geweldig! Tele daarentegen....
Uiteindelijk willen we allemaal eenen Tele.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:31 schreef TeleluvR het volgende:
Het gave blijf ik vinden van al die tele batsers bashers dat ze over 10-20 jaar allemaal op teles spelen!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:54 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Uiteindelijk willen we allemaal eenen V.
Wedden van nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:31 schreef TeleluvR het volgende:
Het gave blijf ik vinden van al die tele batsers bashers dat ze over 10-20 jaar allemaal op teles spelen!
Zelfs jij!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wedden van niet. Voor mij iets makkelijker te beweren dan voor anderen, wellicht
.
Welnee. Over 10 jaar hebben ik misschien helemaal geen gitaar meer vast. Heb sowieso al 2 maanden geen gitaar meer gespeeldquote:
Damn, wat doe je dan voor werk?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:19 schreef TeleluvR het volgende:
Yep, de drukte van het werk. Maak toch eigenlijk wel weken van 50-60 uur en ben daarna toch redelijk uitgeblust. Zit nu in week 2 van 2 weken vakantie en kan eindelijk weer eens wat snaren plukken...
Promotie-onderzoek, genetica van borstkanker.quote:
Laten we het hopen...quote:
Nou ja, per definitie meer dan dat je 60 uur in de week werkt zodat jij en je baas in een grotere Mercedes kunnen rijden.quote:
Update: veren zijn binnen, net erop gezet en het probleem lijkt verholpenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:13 schreef GuitarJJ het volgende:
Wtf.. zie net dat er verschillende veren aan mijn FR-tremelo zitten. Ééntje is dikker dan de ander (maybe ook sterker). Misschien is dat de reden dat hij soms zo raar doet :S Even nieuwe veren bestellen.
Think again.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben de enige hier die veel tijd heeft om gitaar te spelen. Ik zit nog op school.
Ik autoloos en wat de baas rijdt zou ik niet weten, vast niet heel erg groot. Tsja, het is werk voor de liefhebber, voor het geld hoef je het echt niet te doen, dan kun je beter het bedrijfsleven in!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou ja, per definitie meer dan dat je 60 uur in de week werkt zodat jij en je baas in een grotere Mercedes kunnen rijden.
Then again: jij werkt met tietenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik autoloos en wat de baas rijdt zou ik niet weten, vast niet heel erg groot. Tsja, het is werk voor de liefhebber, voor het geld hoef je het echt niet te doen, dan kun je beter het bedrijfsleven in!
Nee.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:11 schreef Witchfynder het volgende:
Als je 5 dagen in de week, 8,5 uur per dag met gitaren werkt, heb je 's avonds nog zin om voor jezelf te spelen?.
Wil je alle smerige details? Want ik werk met patientenmateriaal: Ik krijg dus alle ranzige afgezette borsten te zien, incl. tumor... Alles went, maar niet iets waar je onder het eten over praat...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Then again: jij werkt met tieten![]()
On a more serious note: als je eenmaal gepromoveerd bent, kan het hard gaan. Over het algemeen betaalt de academische wereld niet slecht, weet ik van mijn vrouw.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wil je alle smerige details? Want ik werk met patientenmateriaal: Ik krijg dus alle ranzige afgezette borsten te zien, incl. tumor... Alles went, maar niet iets waar je onder het eten over praat...
Nee, in vergelijking met het bedrijfsleven is academia maar een arm land. Maar inderdaad qua sfeer en werkinvulling is het er goed toeven (al ken ik het dan alleen als student).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wil je alle smerige details? Want ik werk met patientenmateriaal: Ik krijg dus alle ranzige afgezette borsten te zien, incl. tumor... Alles went, maar niet iets waar je onder het eten over praat...
Academische wereld betaalt nou niet bepaald super, als ik kijk naar mijn reeds gepromoveerde collega's. In het bedrijfsleven krijg je flink meer betaalt, maar daar staat binnen de universiteit wel bijna oneindige vrijheid tegenover wat betreft eigen inbreng/creativiteit en plezier in je werk is het ALLERbelangrijkste dat er is (qua werk dan!)
Breng ze Mike Oldfield stijl zelf uitquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:17 schreef Cynic het volgende:
Hoi!
Ik ben behoorlijk fanatiek liedjes aan het schrijven maar ik kom er gewoon niet aan toe ze met één van mijn bands te oefenen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |