Als ik weer iets over vrouwenhandel lees, dan vraag ik me eigenlijk altijd af waarom ze er nooit bij zetten wat zo'n vrouw gemiddeld kost.quote:MONTERREY - De Mexicaanse maffia die zich bezighoudt met mensenhandel, handelt jaarlijks in 10.000 vrouwen. Die worden uit de centrale en zuidelijke deelstaten gehaald, en vervolgens naar het noorden gebracht voor seksuele uitbuiting.
Dat blijkt uit een maandag gepubliceerd onderzoek van de Universiteit van Autonoma in deelstaat Nuevo Leon (UANL).
Maffiosi beloven meisjes en vrouwen uit arme gebieden een goede baan waar ze omgerekend 35 tot 70 euro per dag mee kunnen verdienen.
Zodra ze erachter komen dat ze in de prostitutie aan de slag moeten, worden ze onderworpen aan geweld en bedreigingen om te verhinderen dat ze teruggaan.
Sekstoerisme
De noordoostelijke stad Monterrey vormt het belangrijkste centrum voor sekstoerisme, onder meer doordat het dicht bij de Verenigde Staten ligt. Van elke tien verhandelde vrouwen gaan drie door naar de VS. In totaal gaan jaarlijks vijfduizend vrouwen naar de VS en Canada.
''Mexico is momenteel de belangrijkste bestemming voor sekstoerisme in heel Latijns-Amerika'', aldus onderzoeker Arum Kumar. ''Het staat al bekend als het Bangkok van Latijns-Amerika.''
Volgens de Verenigde Staten is de handel in personen de op twee na lucratiefste business ter wereld, na drugs- en wapenhandel. De maffia in Mexico verdient er jaarlijks omgerekend ruim 4 miljard euro mee.
Bron
Denk eerder de Vatos Locos.quote:
Wat stel je voor: vrouwenhandel legaliseren?quote:Op maandag 20 juli 2009 22:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gelukkig dat de politie niets beters te doen heeft dan vrouwenhandel...... oh wacht.
Drugs legaliseren, dan hebben politie, en leger, en rechters en ambtenaren plotseling zeeën van tijd en geld over om belangrijkere zaken aan te pakken, sjeezus dat ik dat nog moet uitleggen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:35 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wat stel je voor: vrouwenhandel legaliseren?
Zitten daar nog nadelen aan, aan het legaliseren van drugs?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Drugs legaliseren, dan hebben politie, en leger, en rechters en ambtenaren plotseling zeeën van tijd en geld over om belangrijkere zaken aan te pakken, sjeezus dat ik dat nog moet uitleggen.
Misschien krijg je in het begin wat rellen van fanatieke conservatieven, maar verder zie ik alleen voordelen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:56 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Zitten daar nog nadelen aan, aan het legaliseren van drugs?
De waardering van een vrouw blijft vaak een compromis, tussen aan te zien en aan te horen, aan te zien en aan te horen, is vrij zeldzaam, en dus duurquote:Op maandag 20 juli 2009 21:27 schreef thabit het volgende:
[..]
Als ik weer iets over vrouwenhandel lees, dan vraag ik me eigenlijk altijd af waarom ze er nooit bij zetten wat zo'n vrouw gemiddeld kost.
Nee.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:56 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Zitten daar nog nadelen aan, aan het legaliseren van drugs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |