quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:00 schreef Starlie het volgende:
Zat net even op de site van A3 luchtballonnen en toen kwam ik deze foto's tegen, toch wel leuk om (weer) te posten dacht ik zo!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was om 25 oktober 2006!
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:30 schreef dgklieke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
meer foto's op woensdag 25 oktober 2006
Oei, je laat me blozen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:24 schreef zouzou het volgende:
Chere Pearle ? Ik geloof niet dat u bent er zo een persoon die altijd probeert altijd mensen kwijtsen , om hun KEUS ? Ik denk dat u verveelt zich en u gewoon andacht wilt , u wilt mensen laten denken dat u een heks bent ! Ik denk dat u bent een intelligente, leuke persoon, dat is mijn idee !
Staat juist heel charmant.quote:Ik vind huub leuk maar ik vind lieke ook leuk, dat weet zij, laatste kado dat zijn heeft vn de Franse fans gekregen was een gouden hoefijzer maar toen wij hebben haar contact verloren omdat zij was weg ! Ik vind Lieke een mooie,sportive moderne mooie persoon, maar ik vind Huub een Claire ook leuke personnen!
Voila, sorry vr mijn SLECHTE Nederlands.![]()
Onzin, er is indertijd genoeg over gezegd. Er is ook over gemaild.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die account wordt al een hele tijd gebruikt, en iedereen die toen meelas, zich ingelezen heeft en verder denkt van de hoed en de rand te weten die wist dat ook.
Achteraf gaan piepen dat het belachelijk is dat zo'n account gebruikt mag worden is te triest voor woorden en een typische newbie reactie.
Andermaal onzin. Ludo Sanders bestaat niet.quote:Ludo Sanders post ook op FOK! zou hij het wel echt zijn??
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:00 schreef Starlie het volgende:
Zat net even op de site van A3 luchtballonnen en toen kwam ik deze foto's tegen, toch wel leuk om (weer) te posten dacht ik zo!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was om 25 oktober 2006!
Goed, het was dus al een keer besproken.... als de account er een jaar later nog steeds is dan zegt dat genoeg lijkt me.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onzin, er is indertijd genoeg over gezegd. Er is ook over gemaild.
De koningin ook niet?quote:[..]
Andermaal onzin. Ludo Sanders bestaat niet.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:46 schreef STAP01 het volgende:
[ code verwijderd ]
Erger nog! Hij was toch dood?![]()
![]()
quote:
Is hij aan het bevallen?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:33 schreef Suikeroom het volgende:
hij is nu wel aan het knallen 100%
[ afbeelding ]
dat moet je aan jaap vragen want die moet zich dan opgevenquote:Op zondag 26 juli 2009 16:17 schreef jopiebaco het volgende:
Kan ik voor het programma Ik kom bij je eten op RTL 4 Jaap ook uitnodigen, gemeend?
Niet slecht.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand (met Brian)?
Oja, dat dacht ik al, maar was niet zeker. Merci.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:22 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toen Natasia net weg was uit DGK
quote:Op zondag 26 juli 2009 19:58 schreef Mooiiiiiii het volgende:
TVP ,omdat Sophie"dochter van ex DGK bewoners Huub en Claire het waard is![]()
en misschien sommige mensen leuke filmpjes of gifjes kunnen plaatsen over DGK
![]()
![]()
Goed filmpje,Huub liet Lieke dat allemaal voelen,maar haar kansen zijn verkeken wat betreft Huubquote:
Tatjanaquote:Op zondag 26 juli 2009 23:39 schreef mazaru het volgende:
Tweede sexy kalender voor Amanda
http://www.bruno.nl/nieuw(...)der-voor-amanda.html
Ze wil net zo beroemd worden als haar grote voorbeeld Tatjana Simic.
Wees er maar trots op, op dat wannabe loverboy-gedrag.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:55 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Goed filmpje,Huub liet Lieke dat allemaal voelen,maar haar kansen zijn verkeken wat betreft Huub
Pfffffquote:Op zondag 26 juli 2009 23:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wees er maar trots op, op dat loverboy-gedrag.
Nah, dan zal ik je blij maken.quote:
Heb je lang moeten zoekenquote:
Nee hoor, dat hoefde niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:27 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Heb je lang moeten zoekenDeze is veulll leuker
De lieve Huub,geen woorden verder nodig.en nu zelf papa en Claire mama..Wat een gelukkig leven zal dat meisje krijgen..
Sweet dreams @TBquote:Op maandag 27 juli 2009 00:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoefde niet.
Nou, omdat je ze gek bent op Huub en Claire.![]()
Ga je slapen? Wel handjes boven de dekens he?quote:
Dus veel mensen keken wel naar DGK,heeft ie mooi bereikt dan.Kijkcijfer canon Huub.Geen wonder dat ie nu een goede baan heeft bij J d Mol,en van harte gegundquote:Op maandag 27 juli 2009 01:05 schreef Meds het volgende:
Goh dat filmpje van Huub met die kindertjes, was dat voor of nadat hij een hoer voor het oog der natie naaide?
Tja ,als je een vent hebt heb je geen hulpmiddelen nodig. Dus handen boven de dekensquote:Op maandag 27 juli 2009 01:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ga je slapen? Wel handjes boven de dekens he?![]()
![]()
Nouja, je bent zo aan het soppen op Huub dat ik me kan voorstellen dat je het toch wel moeilijk vindt.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:27 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Tja ,als je een vent hebt heb je geen hulpmiddelen nodig. Dus handen boven de dekensJij begint erover,niet ik,en ik zeg nu lekker pitten
Inderdaadquote:Op maandag 27 juli 2009 01:39 schreef Suikeroom het volgende:
mods zouden eventueel wat reacties kunnen verwijderen
quote:Op maandag 27 juli 2009 01:05 schreef Meds het volgende:
Goh dat filmpje van Huub met die kindertjes, was dat voor of nadat hij een hoer
voor het oog der natie naaide?
quote:Op maandag 27 juli 2009 01:33 schreef Meds het volgende:
Als het babietje later hoer wil worden kan pa daar moeilijk iets tegenin brengen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 01:31 schreef Meds het volgende:
En die "goedbetaalde" baan... tja tis maar wat je referentiekader is.
Het is maar gewoon productiewerk, en dat is een duur woord voor koffie
halen en kopietjes maken.
Laat de witte mannetjes maar komenquote:Op maandag 27 juli 2009 02:56 schreef PC eend het volgende:
Ik heb dit topic gemailed naar een psychiater...
Hulp is onderweg
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jammer dat het er niet meer is (dgk).
En de tekst er dan ook nog even bijquote:
lang er na! sterker nog had geloof ik al 4 of 5 bezoek gehad van een dame of dames van lichte zeden,quote:Op maandag 27 juli 2009 01:05 schreef Meds het volgende:
Goh dat filmpje van Huub met die kindertjes, was dat voor of nadat hij een hoer voor het oog der natie naaide?
Trek je er niets van aan. Sommige mensen hebben zelf nou eenmaal geen leven en blijven hangen in beelden die ze op tv hebben gezien.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:33 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
lang er na! sterker nog had geloof ik al 4 of 5 bezoek gehad van een dame of dames van lichte zeden,
zit weer met verbazing te kijken naar de discussies die zich hier ontspint tussen voor en tegenstanders...
guys we zijn al over de helft van 2009.....
Ik zit ook met stijgende verbazing deze reeks te volgen.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:40 schreef mazaru het volgende:
Jammer dat dat soort mensen hebben leren schrijven.
Geef toe, het was niet alledaags en op zich niet gek dat men het nog steeds heeft over bepaalde dingen die Huub heeft gedaan. Kun je het nergens anders over hebben of moet je het elke dag even noemen dan heb je wel een probleem, maar op zich niet gek dat het beeld is blijven hangen en dat het af en toe eens wordt genoemd. Ook nu nog.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben zelf nou eenmaal geen leven en blijven hangen in beelden die ze op tv hebben gezien.
Het is niet gek dat er nog over gesproken wordt. Maar de opmerkingen van die Meds zijn te gek voor woorden.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geef toe, het was niet alledaags en op zich niet gek dat men het nog steeds heeft over bepaalde dingen die Huub heeft gedaan. Kun je het nergens anders over hebben of moet je het elke dag even noemen dan heb je wel een probleem, maar op zich niet gek dat het beeld is blijven hangen en dat het af en toe eens wordt genoemd. Ook nu nog.
ik vond die andere foto's van kerst 2006 leuker maar die zal ik hier maar niet plaatsenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Bijna drie jaar geleden, Kerst 2006, Sylvia, Nena, Bart en Huub.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow, heb dat nooit teruggezien (net zoals bijna alles eigenlijk)quote:Op maandag 27 juli 2009 13:02 schreef jopiebaco het volgende:
Huub, hoe heet dit nummer, weet je vast wel?
http://www.clipser.com/watch_video/32467&mvpageno=1 hoe heet dit liedje? mooi beeld btw als je Huub en Brian van de achterkant ziet.
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:02 schreef jopiebaco het volgende:
Huub, hoe heet dit nummer, weet je vast wel?
http://www.clipser.com/watch_video/32467&mvpageno=1 hoe heet dit liedje? mooi beeld btw als je Huub en Brian van de achterkant ziet.
was er toen niet een reeks van uitjes die niet doorgingen door nowlive? met die stichting aap stemming enzoquote:Op maandag 27 juli 2009 13:35 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wow, heb dat nooit teruggezien (net zoals bijna alles eigenlijk)
Hij had Natasia eruitgestemd of ging zo Natas eruit stemmen toch?
had smiddags zonder camera met Brian en Amanda gesproken (we waren wezen varen met zijn vieren zonder camera omdat een uitje, powerboat varenn ofzo, niet was doorgegaan omdat de race niet doorgegaan)en ze overgehaald om Natas eruit te stemmen,
zag hem toen zo huilen niet normaal meer, hij zat er helemaal doorheen. Volgens mij de enige keer dat Brian en ik bijelkaar waren als 1 van ons het moeilijk hadden, was wel intens moment
Hoezo overtuigd? Ze wilde er zelf uit. Je dicht jezelf weer teveel eer toe.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:35 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wow, heb dat nooit teruggezien (net zoals bijna alles eigenlijk)
Hij had Natasia eruitgestemd of ging zo Natas eruit stemmen toch?
had smiddags zonder camera met Brian en Amanda gesproken (we waren wezen varen met zijn vieren zonder camera omdat een uitje, powerboat varenn ofzo, niet was doorgegaan omdat de race niet doorgegaan)en ze overgehaald om Natas eruit te stemmen,
zag hem toen zo huilen niet normaal meer, hij zat er helemaal doorheen. Volgens mij de enige keer dat Brian en ik bijelkaar waren als 1 van ons het moeilijk hadden, was wel intens moment
Sterker nog, ik weet zeker dat Jaap wint.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:22 schreef Jian het volgende:
Ik hoop dat Jaap wint, ..... Ajax kan wel een goeie spits gebruiken ..............
[ afbeelding ]
echt?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sterker nog, ik weet zeker dat Jaap wint.
Die is echt niet zwanger hoor, dat geloof ik gewoon niet! Vindt haar, met alle respect, ook niet echt een moeder typje, volgens mij is Sylvia echt iemand die van haar vrijheid geniet en waar kinderen niet in haar leven passen.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:46 schreef beequeen het volgende:
Er is verdomde moeilijk achter te komen of Syl zwanger is niet dat het echt belangrijk is, ben gewoon nieuwsgierig. Je ziet haar buik niet of nauwelijks. Ze ziet er wel wat moeiig uit maar dat kan ook van het stappen komen en ze rookt nog steeds.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's van Eer's Hyves.
Geen idee maar volgens mij is het op 1 april naar buiten gebracht dus dat zegt al genoeg denk ikquote:Op maandag 27 juli 2009 16:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Hoe is het verhaal ooit erin gekomen dat Sylvia zwanger is?
quote:
je was er niet eens bij,quote:Op maandag 27 juli 2009 14:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo overtuigd? Ze wilde er zelf uit. Je dicht jezelf weer teveel eer toe.![]()
Overigens, ik denk dat na het vertrek van Natasia was (weet het niet 100% zeker).
deze niet geloof ik,quote:Op maandag 27 juli 2009 13:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
was er toen niet een reeks van uitjes die niet doorgingen door nowlive? met die stichting aap stemming enzo
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
niet waar ouwe roddelmuts, wiebe is helemaal geen homo en Peter ook niet,
Spoilsport.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:42 schreef ditisHuub het volgende:
niet waar ouwe roddelmuts, wiebe is helemaal geen homo en Peter ook niet,
Huub noemt me ook al oud.quote:
Ik heb gezien dat zij ze allemaal verzekerd heeft dat het niet erg is. Ik heb nog veel meer gezien dan jij weet, vergeet dat niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:35 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
je was er niet eens bij,
en het gebeurde grotendeels zonder camera. Daar konden we zonder camera praten dus was Brian ook niet bang dat het publiek het zou uitleggen als backstabben.
Daar kon ik ook zeggen dat we toestemming hadden om haar eruit te stemmen (wat ook zo was)
dit was vlak voor het stemmen, Natasia was net bij hem weggelopen en had gezegd dat het goed was. Dat weglopen zat ook in Brians Jaarfilmpje.
Ze wilde er zelf uit maar ook weer niet, maar ze wilde eruit gestemd worden, maar dat mocht je echt niet in scene zetten, dat was ten strengste verboden. Brian twijfelde enorm of ze het echt wel wilde, omdat ze al zover was gekomen etc. Heb de hele middag zonder camera op hem ingepraat, en ook echt gemeend. Het was ook het beste voor haar om te vertrekken,
heb net de link naar Brian ge sms et, denkt dat hij het ook wel een vet filmpje vond, en mogen jullie drie maal raden wie mij net een heel lief berichtje stuurde via hyves, yairo, zoontje van Natasia
haal die misschien maar wegquote:Op maandag 27 juli 2009 16:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
(misschien dat ze ons daarom wel alleen zonder camera en alleen minimale begeleiding lieten weggaan, om ervoor te zorgen dat ontslagronde zou lukken)
Het was al een done deal, niets mysterieus aan.quote:
Huub toch, denk je nu echt dat streamers dat niet doorhadden? Het lag er dikker bovenop dan het vet van ZDNGMW.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:35 schreef ditisHuub het volgende:
Ze wilde er zelf uit maar ook weer niet, maar ze wilde eruit gestemd worden, maar dat mocht je echt niet in scene zetten, dat was ten strengste verboden.
ja de Russische Emin Pariz & Christina Princessquote:Op maandag 27 juli 2009 20:30 schreef musicfreakyme het volgende:
Is dat niet onze gast in de Gouden Kooi?
![]()
http://eminpariz.hyves.nl/
Emin Pariz
Ik vond ze wel lachen......quote:Op maandag 27 juli 2009 20:45 schreef STAP01 het volgende:
Oh, ik weet nog toen zij de kooi in kwamen. Ik was zo kwaad (ik niet alleen trouwens)! Weer Pro Brain/Amanda bezoek en anti Huub. hahaha Wat een commotie om...niets!
Zeg ik, een done deal, ze wilde gewoon naar huis en het hokje wist het ook, precies zoals wij het ook wisten.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub toch, denk je nu echt dat streamers dat niet doorhadden? Het lag er dikker bovenop dan het vet van ZDNGMW.
FEBO FAIL.
Christina is irl erg leuk!!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:54 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ja de Russische Emin Pariz & Christina Princess
[ afbeelding ]
en zo tezien leeft het hondje ook nog na al dat gegooi met dat hondje
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |