quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:00 schreef Starlie het volgende:
Zat net even op de site van A3 luchtballonnen en toen kwam ik deze foto's tegen, toch wel leuk om (weer) te posten dacht ik zo!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was om 25 oktober 2006!

quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:30 schreef dgklieke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
meer foto's op woensdag 25 oktober 2006

Oei, je laat me blozen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:24 schreef zouzou het volgende:
Chere Pearle ? Ik geloof niet dat u bent er zo een persoon die altijd probeert altijd mensen kwijtsen , om hun KEUS ? Ik denk dat u verveelt zich en u gewoon andacht wilt , u wilt mensen laten denken dat u een heks bent ! Ik denk dat u bent een intelligente, leuke persoon, dat is mijn idee !
Staat juist heel charmant.quote:Ik vind huub leuk maar ik vind lieke ook leuk, dat weet zij, laatste kado dat zijn heeft vn de Franse fans gekregen was een gouden hoefijzer maar toen wij hebben haar contact verloren omdat zij was weg ! Ik vind Lieke een mooie,sportive moderne mooie persoon, maar ik vind Huub een Claire ook leuke personnen!
Voila, sorry vr mijn SLECHTE Nederlands.![]()

Onzin, er is indertijd genoeg over gezegd. Er is ook over gemaild.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die account wordt al een hele tijd gebruikt, en iedereen die toen meelas, zich ingelezen heeft en verder denkt van de hoed en de rand te weten die wist dat ook.
Achteraf gaan piepen dat het belachelijk is dat zo'n account gebruikt mag worden is te triest voor woorden en een typische newbie reactie.
Andermaal onzin. Ludo Sanders bestaat niet.quote:Ludo Sanders post ook op FOK! zou hij het wel echt zijn??

quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:00 schreef Starlie het volgende:
Zat net even op de site van A3 luchtballonnen en toen kwam ik deze foto's tegen, toch wel leuk om (weer) te posten dacht ik zo!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was om 25 oktober 2006!

Goed, het was dus al een keer besproken.... als de account er een jaar later nog steeds is dan zegt dat genoeg lijkt me.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onzin, er is indertijd genoeg over gezegd. Er is ook over gemaild.
De koningin ook niet?quote:[..]
Andermaal onzin. Ludo Sanders bestaat niet.

quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:46 schreef STAP01 het volgende:
[ code verwijderd ]
Erger nog! Hij was toch dood?![]()
![]()

quote:

Is hij aan het bevallen?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:33 schreef Suikeroom het volgende:
hij is nu wel aan het knallen 100%
[ afbeelding ]

dat moet je aan jaap vragen want die moet zich dan opgevenquote:Op zondag 26 juli 2009 16:17 schreef jopiebaco het volgende:
Kan ik voor het programma Ik kom bij je eten op RTL 4 Jaap ook uitnodigen, gemeend?

Niet slecht.quote:

quote:Op zondag 26 juli 2009 18:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand (met Brian)?

Oja, dat dacht ik al, maar was niet zeker. Merci.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:22 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toen Natasia net weg was uit DGK

quote:Op zondag 26 juli 2009 19:58 schreef Mooiiiiiii het volgende:
TVP ,omdat Sophie"dochter van ex DGK bewoners Huub en Claire het waard is![]()
en misschien sommige mensen leuke filmpjes of gifjes kunnen plaatsen over DGK
![]()
![]()

Goed filmpje,Huub liet Lieke dat allemaal voelen,maar haar kansen zijn verkeken wat betreft Huubquote:

Tatjanaquote:Op zondag 26 juli 2009 23:39 schreef mazaru het volgende:
Tweede sexy kalender voor Amanda
http://www.bruno.nl/nieuw(...)der-voor-amanda.html
Ze wil net zo beroemd worden als haar grote voorbeeld Tatjana Simic.

Wees er maar trots op, op dat wannabe loverboy-gedrag.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:55 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Goed filmpje,Huub liet Lieke dat allemaal voelen,maar haar kansen zijn verkeken wat betreft Huub

Pfffffquote:Op zondag 26 juli 2009 23:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wees er maar trots op, op dat loverboy-gedrag.

Nah, dan zal ik je blij maken.quote:

Heb je lang moeten zoekenquote:

Nee hoor, dat hoefde niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:27 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Heb je lang moeten zoekenDeze is veulll leuker
De lieve Huub,geen woorden verder nodig.en nu zelf papa en Claire mama..Wat een gelukkig leven zal dat meisje krijgen..

Sweet dreams @TBquote:Op maandag 27 juli 2009 00:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoefde niet.
Nou, omdat je ze gek bent op Huub en Claire.![]()

Ga je slapen? Wel handjes boven de dekens he?quote:

Dus veel mensen keken wel naar DGK,heeft ie mooi bereikt dan.Kijkcijfer canon Huub.Geen wonder dat ie nu een goede baan heeft bij J d Mol,en van harte gegundquote:Op maandag 27 juli 2009 01:05 schreef Meds het volgende:
Goh dat filmpje van Huub met die kindertjes, was dat voor of nadat hij een hoer voor het oog der natie naaide?

Tja ,als je een vent hebt heb je geen hulpmiddelen nodig. Dus handen boven de dekensquote:Op maandag 27 juli 2009 01:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ga je slapen? Wel handjes boven de dekens he?![]()
![]()

Nouja, je bent zo aan het soppen op Huub dat ik me kan voorstellen dat je het toch wel moeilijk vindt.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:27 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Tja ,als je een vent hebt heb je geen hulpmiddelen nodig. Dus handen boven de dekensJij begint erover,niet ik,en ik zeg nu lekker pitten

Inderdaadquote:Op maandag 27 juli 2009 01:39 schreef Suikeroom het volgende:
mods zouden eventueel wat reacties kunnen verwijderen

quote:Op maandag 27 juli 2009 01:05 schreef Meds het volgende:
Goh dat filmpje van Huub met die kindertjes, was dat voor of nadat hij een hoer
voor het oog der natie naaide?
quote:Op maandag 27 juli 2009 01:33 schreef Meds het volgende:
Als het babietje later hoer wil worden kan pa daar moeilijk iets tegenin brengen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 01:31 schreef Meds het volgende:
En die "goedbetaalde" baan... tja tis maar wat je referentiekader is.
Het is maar gewoon productiewerk, en dat is een duur woord voor koffie
halen en kopietjes maken.

Laat de witte mannetjes maar komenquote:Op maandag 27 juli 2009 02:56 schreef PC eend het volgende:
Ik heb dit topic gemailed naar een psychiater...
Hulp is onderweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |