Jij noemt het maf, ik noem het een manier om de aandacht te vestigenquote:Op maandag 20 juli 2009 21:13 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nou, dan maak ik nu even 2 euro over, en later nog wat meer, al is 't maar om FOK! groener te krijgen.![]()
Ik ga geen Steun-dierenasiel-actie-avatar nemen zonder groen te zijn, dat staat ook zo maf.
Lieverd, stuur je me even een mailtje met het rekeningnummer naar nickname at gmail en zo?![]()
Joh, gewoon bij het vuilnis zettenquote:Op maandag 20 juli 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, wat schattig (moet het toch nog even zeggen) dat je iets hebt over gemaakt namens alle vier je hondjes
Die Boris ligt me hier een partij te snurken zeg!
Zou er nog inruilgarantie op zitten?
ik ga een mailtje sturen naar het fok adres. momentjequote:Op maandag 20 juli 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
Ing, je bent zo snel met opschonen... had je dat via het fok mailadres getest?
hij vroeg jou tochquote:Op maandag 20 juli 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand Xebber al gemaild?
Dan ga ik hem groen regelen!
Oke, ik mail hem!quote:Op maandag 20 juli 2009 21:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
hij vroeg jou toch
Hij noemde je zelfs lieverd!
Ja, Xebber heeft mail...quote:Op maandag 20 juli 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand Xebber al gemaild?
Dan ga ik hem groen regelen!
Wat ben je ook een voorbeeldig slaafje.quote:
Heb je gekeken? in je shirt he! om te tjekken of ze er nog waren?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, Xebber heeft mail...
Ja, @fok doet het...
In aparte mapjesquote:
Echt? Eerlijk zeggen, anders even PM-en mag ook, want ik stort er zo eentje terug hoor!quote:Op maandag 20 juli 2009 21:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ing en mijn brakke internetverbinding deden vaag dus nu is het bedrag twee keer overgemaakt. Je kunt er nu een B pakket van maken![]()
Laat het tagje maar zitten.
Hahahha, jij kon het ook niet vinden?quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, wat schattig (moet het toch nog even zeggen) dat je iets hebt over gemaakt namens alle vier je hondjes
Die Boris ligt me hier een partij te snurken zeg!
Zou er nog inruilgarantie op zitten?
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahahha, jij kon het ook niet vinden?![]()
Greys en Qwea
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx, en dat voor een kattenhaatster he!
Maar mijn honden zijn na zaterdag ineens weer een stuk meer catproof, ik had dr bijna een mee naar huis genomen ware het niet dat ik m echt stom vond.
Chico vond m zo lief![]()
[ afbeelding ]
Ter compensatie doen we nu maar iets goeds voor al die arme diertjes daar!
Snurkende Boor zou lekker passen bij snurkende Frits hier!
Nah was de ene namens mijn dikkiedoedel freggel en de ander namens de freggel die hier nu onder mijn neus scheetjes ligt te laten.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Eerlijk zeggen, anders even PM-en mag ook, want ik stort er zo eentje terug hoor!
En zeker weten geen tagje? En ook geen kleurtje?
rustig aanquote:Op maandag 20 juli 2009 21:23 schreef Xebber het volgende:
Hé, maak me eens groen, met die mails waren jullie ook zo snel.
thnx!quote:Op maandag 20 juli 2009 21:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nah was de ene namens mijn dikkiedoedel freggel en de ander namens de freggel die hier nu onder mijn neus scheetjes ligt te laten.
Ik hoef helemaal niks te hebben. Succes met de actie![]()
Sorry schat.quote:
Grapje toch, right?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:23 schreef Xebber het volgende:
Is 't de tijd van de maand of zo?quote:
Natuurlijk.quote:
Hey op bote pussy's, hoe naakter hoe beter!quote:
Nee, je toon stond me even niet aan.quote:
Met die PI en smiley kwam ie nogal gemeend overquote:
Ik heb al langggggg gePMd voor je groene kleur, piemel!quote:Op maandag 20 juli 2009 21:23 schreef Xebber het volgende:
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met die PI en smiley kwam ie nogal gemeend over
Gewoon zoals je huidig linkje er ook staat, maar dan telkens handmatig updatenquote:Op maandag 20 juli 2009 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Hey, hoe doe je nou zo een linkje in je sig als het topic steeds maar verandert?
Kheb ook leuke inspiratie...
en ging Frits de blote poes likken?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey op bote pussy's, hoe naakter hoe beter!
En nu schrijft ze vindt ook nog goedquote:Op maandag 20 juli 2009 21:30 schreef Qwea het volgende:
i Hara einai i pio kavliaria gomena ston kosmo. zegt (21:29):
Nou Qwea, wat origineel en scherp zegze vindt me orgineel en scherp!
Miranda zegt (21:30):quote:Op maandag 20 juli 2009 20:47 schreef TDHS het volgende:
Ik begrijp dat als je spullen hebt (of voor ze wil aanschaffen) dat het ook goed is. Welk merk hondenvoer hebben ze eventueel nodig?![]()
Overigens heeft de IKEA hele handige opbergbakken die bij ons thuis dienst doen als hondentoilet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |