Ik ook. Ik sprak dr al aan op msn. Maar ik zal dr anders zo maar es ff smsuhhquote:Op maandag 20 juli 2009 20:53 schreef TDHS het volgende:
[..]
Ah... wat een verwennerij![]()
Ik ben benieuwd naar jora's reactie.
komt eraanquote:Op maandag 20 juli 2009 20:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoi, mag ik een pm?
quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Onze razende reporter Qwea heeft je vast inmiddels al van 3 PM's voorzien!
En als je mazzel hebt ook nog twee mails!
Van de koekies was Starink, was 2007quote:Op maandag 20 juli 2009 21:04 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, was het Starink perhaps?
gernequote:Op maandag 20 juli 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Volgens mij zijn de tagjes-gevraagd-lijstjes enzo weer aangevuld.
Oh! Ik zal in het conceptbericht met het rekeningnummer ook de Paypal manier vermelden, oke?
Schatjepatatje, dan doe je toch gewoon 1 of 2 euro?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:08 schreef Xebber het volgende:
Hé, was ik er vorig jaar niet ook bij?
Uiteraard komt mijn donatie d'r aan, eerst even wat rekeningen betalen en gaan rekenen of ik 't allemaal wel van een Wajong-uitkering red. Maar natuurlijk is er niks belangrijkers voor die lievvige diertjes. Dan maar een avondje brood eten.![]()
Ik heb enkel sjips. MM is vergeten de sleutel mee te nemenquote:Op maandag 20 juli 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik vind jullie allemaal zo leuk ende grappig!![]()
Ik verslikte me haast net in mijn amandelbroodje! (Die krengen kruimelen best gevaarlijk!)
Shit, wist je dat de hele tijd al?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van de koekies was Starink, was 2007
Terugvindpietpootjes!quote:Op maandag 20 juli 2009 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Terugvindpoesjes!
Ja, had ze ook wel even mogen zeggenquote:Op maandag 20 juli 2009 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Shit, wist je dat de hele tijd al?Ik zat in 2008 ook al te zoeken
Nou, dan maak ik nu even 2 euro over, en later nog wat meer, al is 't maar om FOK! groener te krijgen.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Schatjepatatje, dan doe je toch gewoon 1 of 2 euro?
Alle beetjes helpen!
Daar kopen we zo drie flessen bleek van hoor!
Ja, was ik ff vergeten te meldenquote:Op maandag 20 juli 2009 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Shit, wist je dat de hele tijd al?Ik zat in 2008 ook al te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |