abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71308482
Elin
Nee schudden kan Merel ook, ja knikken niet Echt te schattig dat filmpje!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71308643
Elin

Bij de uitnodiging van het consultatiebureau voor de gehoortest, kregen wij ook een vragenlijst met daarop de meest belachelijke stellingen zoals:
- Als ik ruzie heb/had met mijn partner vallen/vielen er wel eens klappen.
- In de afgelopen negen maanden heb ik me ongelukkig gevoeld dat ik een kind ging krijgen.
- Ik heb het gevoel dat ik er in de buurt waar ik woon helemaal bij hoor.
- Ik kan zo driftig worden dat ik er op los sla.
en nog meer van dat soort vragen....

Ik vroeg mij af of iedereen zo'n vragenlijst krijgt, of dat dit echt weer iets is voor Rotterdam?
  Moderator zaterdag 25 juli 2009 @ 09:50:44 #253
5428 crew  miss_sly
pi_71308754
Met consultatiebureau nog geen ervaring, zulen volgende week bellen voor een afspraak heb ik begrepen. De gehoortest kwamen ze hier aan huis doen gisteren, of is de test waar jij het over hebt een andere, FTA?

Wat een rare vragen idd. Die zullen wel zijn in het kader inschatten in hoeverre je een risicogezin bent, ofzo. Alsof mensen niet weten wat de sociaal wenselijke antwoorden zijn, zodat ze weten wat te moeten antwoorden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71308806
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Met consultatiebureau nog geen ervaring, zulen volgende week bellen voor een afspraak heb ik begrepen. De gehoortest kwamen ze hier aan huis doen gisteren, of is de test waar jij het over hebt een andere, FTA?

Wat een rare vragen idd. Die zullen wel zijn in het kader inschatten in hoeverre je een risicogezin bent, ofzo. Alsof mensen niet weten wat de sociaal wenselijke antwoorden zijn, zodat ze weten wat te moeten antwoorden.
Dezelfde gehoortest inderdaad, daar moesten wij voor naar het consultatiebureau, de hielprik is gedaan door de verloskundige.
Daar gaat het inderdaad ook om, om te kijken of zij vinden dat ze vaker bij je op huisbezoek gaan komen. Maar wat je zegt zo'n vragenlijst wordt dan toch wel ingevuld zoals zij het willen horen.
Ik ga het ook niet invullen, totaal nutteloos in mijn opzicht.
pi_71308831
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 08:30 schreef freecell het volgende:
Oeh, die filmpjes

Wat wordt ze al groot!!

Ik zit filmpje 2 te kijken, hoor ik naast me ineens een klein stemmetje *nenenenenenee!*

En dat tappen/drummen? Gaat niet over voorlopig!
hahaha neeeeeeeneeeeeeneeee
Hoe is het met jou en je buikje dan ?
  zaterdag 25 juli 2009 @ 09:56:46 #256
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71308838
FTA, ik heb ook zo'n lijst ja. Ik ga dat dus niet inleveren. Ik vind het buitengewoon suggestief, met name die vraag over alcohol. "ik moet minderen met alcohol en/of drugs". Als ik ja antwoord, heb ik dus een probleem, maar als ik nee antwoord, lijkt het ook alsof ik grootverbruiker ben van beide producten. Mijn glaasje wijn in het weekend valt hier volgens mij niet onder,

Nouja, ik wond me ook erg op over de Stevig Ouderschap lijst en ik zal het er eens over hebben als ik weer op het cb ben.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71308870
de lijst invullen en aanvullen met nog belachelijker vragen

voetbal je graag met baby's? : nee
sla je wel eens met je hoofd tegen de box? nee
Duw je graag je partner van de trap? nee

enzo
pi_71308903
Elin! Wat een leuke filmpjes
Fijn dat je er weer even bent, Kleurdoos.

Tjee FTA wat een rare vragenlijst! Ik vind het erg onaangenaam en minachtend klinken. Wij kregen wat vragen maar enkel gericht op evt ziektes in de famillie.
En inderdaad het lijkt me dat iedereen wel weet wat sociaal wenselijke antwoorden zijn.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71308922
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 09:59 schreef Kleurdoos het volgende:
de lijst invullen en aanvullen met nog belachelijker vragen

voetbal je graag met baby's? : nee
sla je wel eens met je hoofd tegen de box? nee
Duw je graag je partner van de trap? nee

enzo

Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 25 juli 2009 @ 10:21:22 #260
108648 cattie
lieve moeder
pi_71309132
Die lijst is volgens mij algemeen ingevoerd. De vragen zijn wat suf, maar ik vind het wel heel goed. Er wordt een risico analyse gemaakt. Want vergeet niet dat er heel wat gezinnen zijn waar wel geslagen wordt en waar dat ook normaal gevonden wordt.
pi_71309142
Stevig ouderschap inderdaad ja memmel! Gelukkig ben ik niet de enige die het belachelijk vind en dat zal ik trouwens ook zeker aangeven. Als het goed is komen ze hier wel 1x thuis en dat vind ik eigenlijk al onnodig als ze toch niet komen voor de hielprik of gehoortest. Gewoon pure bemoeienis waar ik niet op zit te wachten.

edit: Maar Cattie ik denk niet dat mensen waar dit bij van toepassing is deze vragenlijst serieus zullen invullen. Daarnaast staat er ook een vraag over of je zelf bent gedwogen tot nare seksuele ervaringen. Als dit het geval is ga je dat zeker niet tegen een of ander iemand die je nooit gezien hebt en niet kent vertellen.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 10:25:15 #262
108648 cattie
lieve moeder
pi_71309182
Maar dan kun je nooit een vragenlijst maken! Ik denk dat er zeker een groep is die die vragenlijst wel in zullen vullen terwijl er wat aan de hand is.
pi_71309496
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 23:03 schreef McLaura het volgende:

[..]

Mijn schoonmoeder en schoonzus wonen nu in H'zand. Mijn man komt uit Usquert. Heb'n wie nog aine oet Knoal? Dan heb'n wie alles
Lurker moet reageren...

Ik hoor hier nog lang niet (nog niet ), maar ik kom wel van 't Knoal...
Wat leuk dat er hier nog meer Groningers zitten!

* Morretje snel weer teruggaat naar het tweede streepjes topic..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_71309509
Spruw gelukkig geen last van gehad..wel zelf en vriendlief ook candida tijdens de zwangerschap..en dan de gruwelijkste variant.. zaten we op de bank met washandjes vol yoghurt in onze pyamabroeken (TMI i know )

en leander zegt mama wat goed

Ik heb elin nog nooit tegen een deurpost laten knallen oid..maar denk wel dat het onvermijdelijk is dat zoiets gebeurt.. wel is ze vorige week met r hoofd tegen die van paps aangeknalt..en dat ging loeihard
pi_71309647
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 09:42 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Elin

Bij de uitnodiging van het consultatiebureau voor de gehoortest, kregen wij ook een vragenlijst met daarop de meest belachelijke stellingen zoals:
- Als ik ruzie heb/had met mijn partner vallen/vielen er wel eens klappen.
- In de afgelopen negen maanden heb ik me ongelukkig gevoeld dat ik een kind ging krijgen.
- Ik heb het gevoel dat ik er in de buurt waar ik woon helemaal bij hoor.
- Ik kan zo driftig worden dat ik er op los sla.
en nog meer van dat soort vragen....

Ik vroeg mij af of iedereen zo'n vragenlijst krijgt, of dat dit echt weer iets is voor Rotterdam?
Oh, dat is die van 'Stevig Ouderschap' zeker? Dat hebben wij ook gekregen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71309679
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 10:21 schreef cattie het volgende:
Die lijst is volgens mij algemeen ingevoerd. De vragen zijn wat suf, maar ik vind het wel heel goed. Er wordt een risico analyse gemaakt. Want vergeet niet dat er heel wat gezinnen zijn waar wel geslagen wordt en waar dat ook normaal gevonden wordt.
Dat is zo, en ik vind het juist wel goed! Ze komen heus niet checken of je idd elkaar de ogen uitkrabt, maar als jij bijvoorbeeld thuis mishandeld bent, willen ze je graag dat je weet dat je met problemen bij hen terechtkunt.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_71309702
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 10:22 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:Daarnaast staat er ook een vraag over of je zelf bent gedwogen tot nare seksuele ervaringen. Als dit het geval is ga je dat zeker niet tegen een of ander iemand die je nooit gezien hebt en niet kent vertellen.
Ik wel. Geen details, maar ze mogen het wel weten.
pi_71309779
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 10:49 schreef Morretje het volgende:

[..]

Lurker moet reageren...

Ik hoor hier nog lang niet (nog niet ), maar ik kom wel van 't Knoal...
Wat leuk dat er hier nog meer Groningers zitten!

* Morretje snel weer teruggaat naar het tweede streepjes topic..
Hopelijk zien we je gauw hier, dan is Grunn'n compleet (en komt je wens snel uit!)
pi_71311142
Wat een rare vragenlijst. Hebben wij niet gehad.
Tyler schud soms nee, grappig gezicht. Maar niet zo vak als Elin. Leuke fimpjes!
pi_71311365
Wat een leuke filmpjes van Elin!
Ik geloof niet dat wij die vragenlijst gehad hebben... of misschien ben ik hem wel kwijtgeraakt, kan ook nog Anders zou ik hem denk ik toch niet invullen ook.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71314491
Elin is kjoet!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:59:33 #272
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71314741
Hier ook niet van die rare vragenlijsten. Voor de gehoortest en de hielprik kwamen ze bij ons thuis. FTA, is het verplicht dat je die lijst invult? Anders liet ik een aantal vragen gewoon 'open' hoor...
pi_71314961
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 10:59 schreef McLaura het volgende:

[..]

Oh, dat is die van 'Stevig Ouderschap' zeker? Dat hebben wij ook gekregen.
wij ook.. wat een gelul zeg die vragenlijst...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71316665
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:59 schreef mikoxx het volgende:
Hier ook niet van die rare vragenlijsten. Voor de gehoortest en de hielprik kwamen ze bij ons thuis. FTA, is het verplicht dat je die lijst invult? Anders liet ik een aantal vragen gewoon 'open' hoor...
Nee, is niet verplicht.
pi_71327556
Wij hadden ook zo een vragenlijst.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')