Link?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:00 schreef Muzz_ het volgende:
Op youtube kun je videos vinden van mensen die door leeuwen worden verscheurd.
Dat zei ik al ja.quote:
Nee hoor, het is leuker om erover te klagen.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:03 schreef Fha het volgende:
Je kunt ook gewoon niet kijken natuurlijk, dan heb je nergens last van. Blijkbaar is dat tegenwoordig ook steeds moeilijker, gewoon niet klikken of de tv een keer uitzetten
Goed, nog maar een keer dan:quote:Op maandag 20 juli 2009 20:03 schreef Fha het volgende:
Je kunt ook gewoon niet kijken natuurlijk, dan heb je nergens last van. Blijkbaar is dat tegenwoordig ook steeds moeilijker, gewoon niet klikken of de tv een keer uitzetten
och als ze in de natuur een nest een nestje vinden moorden ze het hele hol uit inclusief mams en evt paps.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:02 schreef Gulo het volgende:
[..]
Dat zei ik al ja.![]()
Dat an sich is dus ook niet de klacht. De klacht is dat mensen hier blijkbaar op kicken. Overigens mag je afvragen in hoeverre het 'de natuur' is als iemand een pasgeboren konijntje recht voor de neus van zo'n reptiel zet. Zo gaat het niet altijd in de natuur natuurlijk.
True. Maar dan blijft het toch vreemd om hier op te kicken? Ik begrijp heus wel dat zo'n reptiel ook gevoed moet worden als je het dan toch al huisdier hebt.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:08 schreef Ra-z het volgende:
[..]
och als ze in de natuur een nest een nestje vinden moorden ze het hele hol uit inclusief mams en evt paps.
deze konijntjes (grote kans dat ze zijn gefokt als voedseldieren of 'onbruikbare' lab konijnen zijn die verkocht worden als voedsel dier) gingen toch waarschijnlijk door de shredder als ze niet in de muil van die varaan waren beland
Tjah sommige mensen krijgen er een kick van om vossen en fazanten dood te schieten. Dat snap ik ook niet, maar dan kun je wel over elke hobby die jij zelf niet hebt een topic gaan openen.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:07 schreef Gulo het volgende:
[..]
Goed, nog maar een keer dan:
het gaat er niet om dat ik het niet aan kan zien, of dat die beesten konijnen eten. Het gaat mij er om dat er lieden zien die hier op kicken. Ik vind dat vreemd, en afwijkend gedrag. Kijk dat je het interssant vind om op NGC ofzo te zien hoe zo'n reptiel jaagt, dat kan ik goed begrijpen. Maar wat nou de kick is om zo'n weerloos babykonijntje doodgebeten te zien worden?
Appels en peren.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Tjah sommige mensen krijgen er een kick van om vossen en fazanten dood te schieten. Dat snap ik ook niet, maar dan kun je wel over elke hobby die jij zelf niet hebt een topic gaan openen.
Wat een domme opmerking. Dit is welliswaar ook een appel/peren vergelijk, maar jij zou je dus ook niet druk maken over mensen die kicken op blote kinderen?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:17 schreef PeZu het volgende:
wat een kut leven moet je wel niet hebben als je je gaat druk maken over waar een ander op kickt
nee hoor het zou me niet boeien of ze erop kicken zolang ze maar niks met de kinderen doenquote:Op maandag 20 juli 2009 20:19 schreef Gulo het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking. Dit is welliswaar ook een appel/peren vergelijk, maar jij zou je dus ook niet druk maken over mensen die kicken op blote kinderen?
Nuff said.
Welke dieren zijn dan wel huisdieren? Juist, geen enkel dier.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:57 schreef Gulo het volgende:
Kijk, ik vind het sowieso al vreemd om een reptiel als huisdier te hebben (het zijn immers geen huisdieren)
Simpel, bepaalde gedomesticeerde dieren.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:27 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Welke dieren zijn dan wel huisdieren?
Dat is dus alleen maar omdat ze zo gevormd zijn. Zie niet in waarom dat met reptielen niet zou kunnen.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:31 schreef Gulo het volgende:
[..]
Simpel, bepaalde gedomesticeerde dieren.
ja! dan piep je niet meer he?!quote:
Wie zegt dat ze dat niet zouden kunnen? FEIT is echter dat ze dat nu niet zien, en dat zal ook niet zomaar gebeuren. Maar goed, die discussie heeft verder helemaal niets met dit topic te maken.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat is dus alleen maar omdat ze zo gevormd zijn. Zie niet in waarom dat met reptielen niet zou kunnen.
Ik trek mij af op je usernaam, das de natuur.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:45 schreef Gulo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat niet zouden kunnen? FEIT is echter dat ze dat nu niet zien, en dat zal ook niet zomaar gebeuren. Maar goed, die discussie heeft verder helemaal niets met dit topic te maken.
Inderdaadquote:Op maandag 20 juli 2009 20:39 schreef Florian_ het volgende:
Mensen in dit topic het 'de natuur' vinden.
Tja, ze eten nu eenmaal geen krop sla.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaadniks natuurlijks aan om 4 baby konijntjes in je woonkamer neer te leggen zodat je varaan beest geval ze kan opeten
.
sadisten zelfsquote:Op maandag 20 juli 2009 20:51 schreef Fascination het volgende:
Gadverdamme, stelletje sadisten.Terechte klacht.
Ik snap ook wel dat ze moeten eten, ik vind deze manier alleen best duf. En het dan ook nog filmen vind ik ook maar raar.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, ze eten nu eenmaal geen krop sla.
En of het dier nu gedood wordt door de slager, door een vrieskist of door het dier zelf maakt dan ook niet veel uit, behalve dan dat het laatste het beste is voor het dier.
Hoewel varanen 9 van de 10 keer iglokonijnen krijgen.
Maar dat jouw koe in stukjes op je bord ligt is wel de natuur?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:24 schreef Nikmans het volgende:
Het is niet de natuur stelletje randapen, het is de natuur als dat in een veld ergens gebeurt.
Als het in je terrarium is terwijl je met je lul in je hand en je iphone in je andere hand zit te filmen is het geen natuur meer, maar geënsceneerd.
op the animal planet is het allemaal educatief verantwoord maar zodra je het zelf doet dan is het plots raar?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat ze moeten eten, ik vind deze manier alleen best duf. En het dan ook nog filmen vind ik ook maar raar.
Er zijn altijd mensen die willen showen en stoer doen met hun dieren, of het nu met reptielen of bv met een pittbul is.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat ze moeten eten, ik vind deze manier alleen best duf. En het dan ook nog filmen vind ik ook maar raar.
Jij knuffelt vissen?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:31 schreef Gulo het volgende:
[..]
Simpel, bepaalde gedomesticeerde dieren.
Ik knuffel vissen? Ik snap deze vraag niet. De relevantie ontgaat me sowieso. Maar nee, ik heb geen vissen. Dat vind ik ook iets raars. Maar goed, dat moet iedereen zelf weten. Net zoals iedereen zelf moet weten of hij slangen in huis heeft. ieder zijn hobby. Nogmaals, dat is niet mijn bezwaar.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij knuffelt vissen?
Of zijn dat ook geen huisdieren?
Ik vind van wel.quote:
en waarom?quote:
Zulk soort basterds die dit doen mogen ze van mij apart gelijk opknopen. Weet je wat voor een tergend langzame en pijnlijke dood dat is voor zo'n vogel. Waarschijnlijk sterft zo'n vogel 10 minuten later aan verstikking of iets dergelijks.quote:
het zou pas sadistisch zijn als ze een huisdier zouden filmen dat stierf aan verhongeringquote:
Het geheel filmen vind ik wel iets sadistisch hebben, waarom film je het anders?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
en waarom?
Ik ben een sadist volgens jou.
Ik fokte zelf de prooidieren ( muizen en ratten) ze hadden het goed, zaten in ruime kooien ( beter dan in de dierenwinkel), kregen goed te eten ( hoe gezonder de rat, hoe gezonder het voor de slang is) en hun dood was relatief gezien snel.
Muizen, ratten, konijnen zijn van nature prooidieren, daarom fokken ze ook zo snel en veel, als zo'n dier gepakt wordt raakt het meteen in shock en voelt vrijwel niks meer, dit is helemaal onderzocht.
Een biefstukje staat in een kleine ruimte, krijgt allerlei hormonen toegedient, heeft geen prettig leven en wordt dan gedood om vervolgens in stukjes gesneden te worden en op jouw bord te belanden.
Wat is nou meer sadistisch?
Ik eet overigens voornamenlijk biologisch.
Ik vind daar niets sadistisch aan. Ik zou het echter wel sadisitisch vinden als jij er genoegen uit zou scheppen om zo'n prooidier te zien lijden. En ik heb het gevoel dat dat laatste wel het geval is bij veel van dit soort filmpjesmakers.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
en waarom?
Ik ben een sadist volgens jou.
Ik fokte zelf de prooidieren ( muizen en ratten) ze hadden het goed, zaten in ruime kooien ( beter dan in de dierenwinkel), kregen goed te eten ( hoe gezonder de rat, hoe gezonder het voor de slang is) en hun dood was relatief gezien snel.
Muizen, ratten, konijnen zijn van nature prooidieren, daarom fokken ze ook zo snel en veel, als zo'n dier gepakt wordt raakt het meteen in shock en voelt vrijwel niks meer, dit is helemaal onderzocht.
Een biefstukje staat in een kleine ruimte, krijgt allerlei hormonen toegedient, heeft geen prettig leven en wordt dan gedood om vervolgens in stukjes gesneden te worden en op jouw bord te belanden.
Wat is nou meer sadistisch?
Heel goed. Ik ook.quote:Ik eet overigens voornamenlijk biologisch.
Maar de kippen die jij eet heeft altijd een heerlijk en gelukkig leven gehad en hebben nooit een pijnlijke en lange dood.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:10 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Zulk soort basterds die dit doen mogen ze van mij apart gelijk opknopen. Weet je wat voor een tergend langzame en pijnlijke dood dat is voor zo'n vogel. Waarschijnlijk sterft zo'n vogel 10 minuten later aan verstikking of iets dergelijks.
kut nu krijg ik zin in kipquote:Op maandag 20 juli 2009 21:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar de kippen die jij eet heeft altijd een heerlijk en gelukkig leven gehad en hebben nooit een pijnlijke en lange dood.
[ afbeelding ]
Je weet dat de kuikens op een lopende band worden gesorteerd, de haantje worden levend vergast of vermalen de kippen mogen met zijn allen in een klein hokje gaan zitten.
De snaveltjes worden afgeknipt of afgebrand omdat ze anders elkaar doodpikken.
Als ze vervoerd moeten worden gaan ze in een soort van grote stofzuiger, daarbij worden vaak botten gebroken,
Mensen zijn altijd zo heerlijk hypocriet, alles is goed, zolang ze het maar niet hoeven te zien.
Er zijn helaas hele veel mensen ( vooral jonge gozers) die slangen en andere reptielen in huis halen omdat ze het stoer vinden.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:15 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ik vind daar niets sadistisch aan. Ik zou het echter wel sadisitisch vinden als jij er genoegen uit zou scheppen om zo'n prooidier te zien lijden. En ik heb het gevoel dat dat laatste wel het geval is bij veel van dit soort filmpjesmakers.
[..]
Heel goed. Ik ook.
ik houd mijn babyslang in een konijnenhok, kan dat kwaad?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Er zijn helaas hele veel mensen ( vooral jonge gozers) die slangen en andere reptielen in huis halen omdat ze het stoer vinden.
Ze weten vaak niet waar ze aan beginnen, ik heb een periode reptielen opgevangen en zag de gekste dingen.
Zoals een boa constrictor onder de brandwonen omdat de lamp niet was afgedekt en de slang eromheen was gaan liggen.
Een kleine korenslang die zwaar ondervoed was omdat het beestje dood voer weigerde en de eigenaar weigerde levend voer te geven.
Een baardagaam die 1x in de 2 weken een beetje sla kreeg en meer niet, dat beestje kon niet een smeer lopen door de botontkalking.
Maar gelukkig weten de meeste wel waar ze aan beginnen en beginnen ze eraan uit fascinatie voor de dieren, ook de fascinatie voor hun eetgedrag, over hoe de spieren in hun lijf zoveel kracht kunnen hebben, doe de kaken losgekoppeld kunnen worden om hun voer naar binnen te werken enz.
Je blijft altijd mensen en fietsbellen houden.
Jij verwacht dat ik hier serieus op in ga?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik houd mijn babyslang in een konijnenhok, kan dat kwaad?
Ik denk het niet.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij verwacht dat ik hier serieus op in ga?
quote:
wat een domme eidt, van mensen met afritsbroeken en vouwfietsen naar ditquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:13 schreef Repeat het volgende:
Eens met klacht.
Mensen die reptielen hebben trouwens
utemo's/alto's/gothics
hmm, val onder geen van bovengenoemde eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:13 schreef Repeat het volgende:
Eens met klacht.
Mensen die reptielen hebben trouwens
utemo's/alto's/gothics
Ah, jij zag het dus ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een domme eidt, van mensen met afritsbroeken en vouwfietsen naar dit
Ben net wakkerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een domme eidt, van mensen met afritsbroeken en vouwfietsen naar dit
beide totaal niet passend met de mensen die reptielen houden
Hmm dat kan ook nog idd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:26 schreef ASroma het volgende:
ken ook een paar van die figuren met slangen en al dat soort "huisdieren" zijn meestal van die tokkies en kamperfiguren die niks anders hebben in het leven, en dat maar fascinerend of stoer vinden om over op te scheppen.
maar goed ieder zijn ding
obvious troll is obviousquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:27 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ben net wakker
Mensen met reptielen zijn langharige ict'ers, die vallen dus binnen dat volk wat in mn edit staat
in de volksbuurtjes vind je idd redelijk veel terrariumsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:26 schreef ASroma het volgende:
ken ook een paar van die figuren met slangen en al dat soort "huisdieren" zijn meestal van die tokkies en kamperfiguren die niks anders hebben in het leven, en dat maar fascinerend of stoer vinden om over op te scheppen.
maar goed ieder zijn ding
Lieve schat, duidelijk dat jij geen verstand van slangen hebt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:38 schreef ASroma het volgende:
duidelijk te zien dat die slang compleet overvoed is, puur en alleen waarschijnlijk omdat die gast kicked op het langzaam killen van zo'n kuikentje, zie dat beest moeite hebben met zo n kuikentje normaal gesproken gaat daar een hert in in de natuur![]()
![]()
for cryin out loud!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm, kippen wat je eet zijn wel wat anders dan de leg-ei kippen. De kippen die geslacht worden zijn dus een andere soort kippen. Deze kippen kunnen sowieso niet oud worden en krijgen later steeds meer pijn omdat ze standaard een verkeerde groei hebben. Dus is het achteraf beter dat ze geslacht worden.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar de kippen die jij eet heeft altijd een heerlijk en gelukkig leven gehad en hebben nooit een pijnlijke en lange dood.
[ afbeelding ]
Je weet dat de kuikens op een lopende band worden gesorteerd, de haantje worden levend vergast of vermalen de kippen mogen met zijn allen in een klein hokje gaan zitten.
De snaveltjes worden afgeknipt of afgebrand omdat ze anders elkaar doodpikken.
Als ze vervoerd moeten worden gaan ze in een soort van grote stofzuiger, daarbij worden vaak botten gebroken,
Mensen zijn altijd zo heerlijk hypocriet, alles is goed, zolang ze het maar niet hoeven te zien.
volgens mij is dat maar een mythe hoor.... zo n python-achtige slang krijgt vaak niet de mogelijkheid (in de natuur) om regelmatig te eten dus kan het idd voorkomen dat een slang weken niet eet. Maar zodra die de kans op eten heeft, eet ie altijd juist omdat het zo kan zijn dat ie weken niks kan eten.... maar goed je hebt gelijk ik heb er ook geen verstand van das waarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Lieve schat, duidelijk dat jij geen verstand van slangen hebt.
Als een slang geen honger heeft dan eet hij simpelweg niet.
We hebben vaak zat gehad dat een rat en een slang naast elkaar en zelfs tegen elkaar aan sliepen ( zelfs 1keer uit dezelfde waterbak dronken), als een slang geen honger heeft dan laat hij het prooidier lopen.
Wat wel kan is dat als een slang te dik is te vet voer krijgt, voederdieren met veel vet zijn bv hamsters, gerbels en dat soort dieren.
Dan kan een slang te dik worden en vetbulten krijgen.
Het si beter als ze gewoon kunnen scharrelen en daarna humaan gedood worden voor consumpie.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:45 schreef TweeBallenZak het volgende:
[..]
Ehm, kippen wat je eet zijn wel wat anders dan de leg-ei kippen. De kippen die geslacht worden zijn dus een andere soort kippen. Deze kippen kunnen sowieso niet oud worden en krijgen later steeds meer pijn omdat ze standaard een verkeerde groei hebben. Dus is het achteraf beter dat ze geslacht worden.
Het is een mythequote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:47 schreef ASroma het volgende:
[..]
volgens mij is dat maar een mythe hoor.... zo n python-achtige slang krijgt vaak niet de mogelijkheid (in de natuur) om regelmatig te eten dus kan het idd voorkomen dat een slang weken niet eet. Maar zodra die de kans op eten heeft, eet ie altijd juist omdat het zo kan zijn dat ie weken niks kan eten.... maar goed je hebt gelijk ik heb er ook geen verstand van das waar
Dat zijn dus scharrelkippen, die leven gewoon langer en hebben ook geen beperkingen o.i.d. De kippen die geslacht worden kunnen niet eens oud worden, aangezien ze later vanzelf kromme rugwervels e.d. krijgen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het si beter als ze gewoon kunnen scharrelen en daarna humaan gedood worden voor consumpie.
hier in de omgeving zitten gelukkig heel veel biologische boeren, heerlijk om kippen gewoon echt in de wei te zien lopen met alle ruimte om zich heen, bij die boer haal ik mijn kippenvlees en ook mijn eieren.
Dus omdat mensen ervoor zorgen dat ze een vreselijk leven hebben maakt het niks uit dat ze ook een nare dood hebben?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:52 schreef TweeBallenZak het volgende:
[..]
Dat zijn dus scharrelkippen, die leven gewoon langer en hebben ook geen beperkingen o.i.d. De kippen die geslacht worden kunnen niet eens oud worden, aangezien ze later vanzelf kromme rugwervels e.d. krijgen.
.quote:
Altijd handig als je eten zo uit de lucht komt vallen.quote:
Dat beest is wel stoerquote:
[stoer-amerikaans-italiaans-mobster-accent]"Look at him he is still movin!"[/stoer-amerikaans-italiaans-mobster-accent]quote:
?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:09 schreef Stekelbees het volgende:
Sowieso mensen die reptielen en shit als 'huisdier' hebben. Meestal kampers en ander zielig volk.
alle konijnen kunnen zo schreeuwenquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:26 schreef TeenWolf het volgende:
Deze heeft ook goede stembanden trouwens...![]()
Vuile flikkers zijn het gewoon. Speciaal een konijn kopen en in een bak flikkeren. En het kan geen kant op. Tussen de Nijlkrokodillen gooien zulke mensen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:26 schreef TeenWolf het volgende:
Deze heeft ook goede stembanden trouwens...![]()
En dat gebeurd er dus als een slang net gegeten heeft en geen honger heeft.quote:
Ja, wil je ze speciaal vangen oidquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vuile flikkers zijn het gewoon. Speciaal een konijn kopen en in een bak flikkeren. En het kan geen kant op. Tussen de Nijlkrokodillen gooien zulke mensen.
Die gast die met een shotgun door zn eigen voet heeft geschotenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.><(({°>
Nee daar heb je zoiets niet elke dagquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:53 schreef fullmetal het volgende:
Puur natuur, niet zeiken, normaal volk kan er prima naar kijken.
Ooit NG gekeken? Nou daar heb je zoiets elke dag.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die gast die met een shotgun door zn eigen voet heeft geschoten![]()
.
En deze foto:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De koe die jij eet heeft zeker wel kans om te ontsnappen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee daar heb je zoiets niet elke dagZoiets is pas natuurlijk als de prooi ook daadwerkelijk de kans heeft om te ontsnappen.
Daar gaat het hier niet over, het gaat erom dat ik niet voor de lol naar zo'n filmpje zou kunnen kijken. En dat mensen roepen dat dit 'de natuur' is, want dat is het niet. En dat is de manier waarop mijn vlees op m'n bord komt ook niet nee, dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
De koe die jij eet heeft zeker wel kans om te ontsnappen.
Blurrgh ben jij ook zon vieze reptielengeilerd die daar 'zichzelf in uit'?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
En dat gebeurd er dus als een slang net gegeten heeft en geen honger heeft.
Daarom moet je muizen en ratten ook altijd uit de bak halen als de slang geen honger heeft, dan kan de muis of rat aan de slang gaan knagen.
Zo was er ook heel wat om deze foto te doen.
[ afbeelding ]
De rat en hamster zouden vriendjes zijn, maar als je goed kijkt naar de ogen van de slang zie je dat de slang moest vervellen, zodra hij zijn velletje kwijt was waren ze spontaan geen vriendjes meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |