Link?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:00 schreef Muzz_ het volgende:
Op youtube kun je videos vinden van mensen die door leeuwen worden verscheurd.
Dat zei ik al ja.quote:
Nee hoor, het is leuker om erover te klagen.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:03 schreef Fha het volgende:
Je kunt ook gewoon niet kijken natuurlijk, dan heb je nergens last van. Blijkbaar is dat tegenwoordig ook steeds moeilijker, gewoon niet klikken of de tv een keer uitzetten
Goed, nog maar een keer dan:quote:Op maandag 20 juli 2009 20:03 schreef Fha het volgende:
Je kunt ook gewoon niet kijken natuurlijk, dan heb je nergens last van. Blijkbaar is dat tegenwoordig ook steeds moeilijker, gewoon niet klikken of de tv een keer uitzetten
och als ze in de natuur een nest een nestje vinden moorden ze het hele hol uit inclusief mams en evt paps.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:02 schreef Gulo het volgende:
[..]
Dat zei ik al ja.![]()
Dat an sich is dus ook niet de klacht. De klacht is dat mensen hier blijkbaar op kicken. Overigens mag je afvragen in hoeverre het 'de natuur' is als iemand een pasgeboren konijntje recht voor de neus van zo'n reptiel zet. Zo gaat het niet altijd in de natuur natuurlijk.
True. Maar dan blijft het toch vreemd om hier op te kicken? Ik begrijp heus wel dat zo'n reptiel ook gevoed moet worden als je het dan toch al huisdier hebt.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:08 schreef Ra-z het volgende:
[..]
och als ze in de natuur een nest een nestje vinden moorden ze het hele hol uit inclusief mams en evt paps.
deze konijntjes (grote kans dat ze zijn gefokt als voedseldieren of 'onbruikbare' lab konijnen zijn die verkocht worden als voedsel dier) gingen toch waarschijnlijk door de shredder als ze niet in de muil van die varaan waren beland
Tjah sommige mensen krijgen er een kick van om vossen en fazanten dood te schieten. Dat snap ik ook niet, maar dan kun je wel over elke hobby die jij zelf niet hebt een topic gaan openen.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:07 schreef Gulo het volgende:
[..]
Goed, nog maar een keer dan:
het gaat er niet om dat ik het niet aan kan zien, of dat die beesten konijnen eten. Het gaat mij er om dat er lieden zien die hier op kicken. Ik vind dat vreemd, en afwijkend gedrag. Kijk dat je het interssant vind om op NGC ofzo te zien hoe zo'n reptiel jaagt, dat kan ik goed begrijpen. Maar wat nou de kick is om zo'n weerloos babykonijntje doodgebeten te zien worden?
Appels en peren.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Tjah sommige mensen krijgen er een kick van om vossen en fazanten dood te schieten. Dat snap ik ook niet, maar dan kun je wel over elke hobby die jij zelf niet hebt een topic gaan openen.
Wat een domme opmerking. Dit is welliswaar ook een appel/peren vergelijk, maar jij zou je dus ook niet druk maken over mensen die kicken op blote kinderen?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:17 schreef PeZu het volgende:
wat een kut leven moet je wel niet hebben als je je gaat druk maken over waar een ander op kickt
nee hoor het zou me niet boeien of ze erop kicken zolang ze maar niks met de kinderen doenquote:Op maandag 20 juli 2009 20:19 schreef Gulo het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking. Dit is welliswaar ook een appel/peren vergelijk, maar jij zou je dus ook niet druk maken over mensen die kicken op blote kinderen?
Nuff said.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |