Ja, dat laatste is gelogen. Alles is beter dan dat kut-hip-hop-hip.quote:MBC37 (4 uur geleden)
WTF :S zoeits snap ik dus echt niet hea:O
1 Waarom zou Akon van een Hollander gaan jatten?:O hij is zelf minimaal 6x beter dan die Maurice?
Ja, domme trol. Het is ook geinspireert door The Sunclub!!!!111quote:Trouwens, what about The Sunclub - Fiesta? Of de welbekende remake daarvan van The Underdog Project (Summer Jam)? Ik vind DJ Maurice z'n nummer vele malen meer daarop lijken.
Ja, die heeft voor alles toestemming gevraagd. Dat is toch logisch, anders word je gesnapt, wat nu bij Akon gebeurtquote:Google eens op Dj maurice, die gast gebruikt ook samples van andereen. Zou hij voor alles toestemming hebben gevraagd?
Reactie'squote:Op maandag 20 juli 2009 17:55 schreef triple_A het volgende:
rappers![]()
youtube reactie's![]()
boos worden om youtube reactie's
schoolquote:
Reactie'squote:Op maandag 20 juli 2009 17:55 schreef triple_A het volgende:
rappers![]()
youtube reactie's![]()
Ik ook van jouquote:Op maandag 20 juli 2009 17:59 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Reactie's![]()
Je typt als een compleet losgeslagen aap.
Het lied Rap Das Armas is echter ook niet het origineel, maar is weer gebaseerd op een ander lied, namelijk 'Your love', van The Outfield.quote:
quote:Roomboterboy69 (9 minuten geleden)
Akon is een neger, natuurlijk heeft hij het gestolen.
quote:Op maandag 20 juli 2009 17:55 schreef triple_A het volgende:
youtube reactie's![]()
Het gaat waarschijnlijk ook helemaal niet om dat nananananana. Op 0:56 lijkt het gewoon heel erg op dat nummer van Akon. Ken de tekst niet, maar volgens mij gaat het zo van: "It's been so long, blabla seen your face" ofzo. Dat is op dezelfde maat/melodie/whatever.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:03 schreef Kopbal het volgende:
WTF trouwens, die nummers lijken totaal niet op elkaar
Wat een falers die DJ Maurice en Buma.
Ik lach me hier rot om wat voor beeld jij schetst van mijquote:Op maandag 20 juli 2009 19:01 schreef Eddy. het volgende:
Dit topic is gedoemd te mislukken maarja, wat wil je ook anders met zo'n kneus als TS.Dat jij niet van HipHop houd wil niet zeggen dat het kut muziek is.
Ik haat Hardcore maar, ik ga toch ook niet te hele dag lopen huilen van Hardcore is kut muziek, waarom luister je Hardcore etc. etc...
Nouja, ga jij nou maar met één van je bandshirts waarop ook nog eens 2 wolven staan huilen, naar Death Trash Metal luisteren terwijl je kont afveegt met je haar van een meter lang en ondertussen ook nog eens loopt te handbangen.
![]()
TS :
[ afbeelding ].
http://www.hiphopgalaxy.com/Akon-hip-hop-4867.htmlquote:
Eensquote:Op maandag 20 juli 2009 18:13 schreef TNA het volgende:
- Optyfen met anti-klachten
- Optyfen met muziektopics
- Optyfen met deze kutmuziek
Dat topic is heilig iddquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:02 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Eens, behalve het Kinderen die nog steeds denken Zanger Bob te zijn topic natuurlijk
Iedereen die Hip-Hop waardeert weet dat Akon geen Hip-Hop is.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:58 schreef Stockton het volgende:
[..]
http://www.hiphopgalaxy.com/Akon-hip-hop-4867.html
Kan best hip hop waarderen zoals de Beastie Boys
wie zegt dat het over dat nanana gaat danquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:11 schreef trancethrust het volgende:
OK, ik heb dat nummer van die Maurice alleen geskimmed, maar bij deze de kanttekening dat de "na na na na na" daar in de verste verte niet lijkt op die van Akon. Andersgezinden moeten hun oren nakijken. Kansloos dat Buma/Stemra dit heeft toegewezen.
En dan NOS: "betrapt op plagiaat", zooo, weer een puntje voor de Nederlanders hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |