+ 1 Dit wordt pingpongenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Brandbare stof, ontbrandingstempratuur en zuurstof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Jammer.
Bestond er maar een Erik Nevland Award, dan maakte mr_anonimous zeker kans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Geen jaffa....quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Jammer.
Bestond er maar een Erik Nevland Award, dan maakte mr_anonimous zeker kans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
Sa..aquote:
Sabra en Chatila (Shatila) heette de vluchtelingenkampen. Sommige zeggen 700 doden anderen spreken over 3500... Bruut geslacht met bijlen, messen, geweren en pistolen. Kijk naar Waltz with Bashir waarin vanuit Israëlisch oogpunt over deze wandaad wordt gesproken....quote:
Pruisenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
Noem de vier Koninkrijken die tijdens de Slag bij Waterloo tegen Frankrijk vochten.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pruisen
Engeland Groot-Brittanië. (stop toch eens met het noemen van Engeland als GB bedoeld wordt.)
Rusland
Oostenrijk?
Mwa, het was geen heel bekend koninkrijk, maar wel een belangrijk koningsgeslacht. Dus wie weet..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:28 schreef PhysicsRules het volgende:
ik heb het inmiddels ook opgezocht.Dit moet je echt weten, lijkt me sterk dat iemand dit gokt zonder een hint.
Nee, maar je denkt wel in de juiste richting. Nassau deed overigens wel mee maar was een Hertogdom. Ik ben niet de originele vraagsteller, maar aangezien hij specifiek naar Koninkrijken vraagt neem ik aan dat dit niet goed isquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:36 schreef steekbal het volgende:
ben bezig in de kleine keizer van Martin Bril, maar zover ben ik nog niet: koningsgeslcaht is Nassau ?
Ik ken geen Koninkrijk Tudor. Niet de oorspronkelijke vraag uit het oog verliezen hequote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:52 schreef steekbal het volgende:
tudor ?
Even gechecked....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:02 schreef steekbal het volgende:
duitse koningshuis dus ? Op de engelse troon, George, was die van Hannover? (ken ik van blackadder)
Rowan Atkinson?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:09 schreef steekbal het volgende:
Wie speelde de rol van prins George in Blackadder ?
quote:
Klopt, alles van George tot en met Queen Victoria was Hanoverian. Daarna hield het op omdat overerving niet in vrouwelijke lijn mocht, en werd de nieuwe naar Saxe-Coburg. Later is dat veranderd in Windsor, maar in feite zitten nog steeds nazaten van de Hanoverians op de Engelse troon.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:07 schreef steekbal het volgende:
eindelijk, waar blackadder al niet goed voor is...
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:16 schreef De_Hertog het volgende:
Hugh Laurie
Dat wist ik ook nog welquote:
Ontstaat daar tegenwoordig al ruzie over? Handig, die awardsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:24 schreef mr_anonimous het volgende:
voor er weer ruzie ontstaat ik ben nu bezig met een nieuw topic te openen!
Ach soms ben ik iets te ijverig maar vergeet ik het mee te delen......quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ontstaat daar tegenwoordig al ruzie over? Handig, die awards
Ik vergeet vaak dat het al weer zo laat isquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach soms ben ik iets te ijverig maar vergeet ik het mee te delen......![]()
AKQ #1670 Waltz with Bashir in Waterloo
Nee, maar ga maar door in het volgende topic, heb de vraag daar al geplaatstquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Zweden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |