Ja dus dat is mijn schuld? Ik kan toch ook niet weten van te voren wat wel en niet geraden kan worden?quote:Op maandag 20 juli 2009 22:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
zo gaat het zo vaak met jouw vragen..er is niemand die het antwoord weet...alleen na zware hints
Maar we leren wel elke keer bij.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
zo gaat het zo vaak met jouw vragen..er is niemand die het antwoord weet...alleen na zware hints
Stand AKQ 1669quote:
Een zanger volgens mij......quote:Op maandag 20 juli 2009 23:04 schreef starla het volgende:
Onder welke naam kennen we Christopher Hamill beter?
Nu nog bedenken welke ......quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Die leadzanger van Kayagoogoo en van dat lied Neverending Storiehiehiehiehiehie
Lihmal
Ik had vorige week na een vraag van Hertog weer eens Neverending story opgezet... jeugdsentiment...quote:Op maandag 20 juli 2009 23:15 schreef starla het volgende:
[..]
Limahl, anagram van Hamill + 1
Stand AKQ 1669
5 qonmann
2 steekbal
1 iggy_in_the_house
5 De_Hertog
2 Neleos
5 starla
2 Ofyles2
1 Nico_S.
5 mr_anonimous
1 Burnett
Een captive bolt pistol idd. Door de luchtdruk schiet een metalen pin dwars door hoofden etc...quote:Op maandag 20 juli 2009 23:23 schreef starla het volgende:
iets van een luchtdrukapparaat voor bouten ofzo?
Soms..... maar hij had meestal een gasfles en die captive bolt pistol bijzich....quote:Op maandag 20 juli 2009 23:25 schreef mividaloca het volgende:
euh? hij gebruikt toch gewoon een geweer
dadiedalala
Brandbare stof, ontbrandingstempratuur en zuurstofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |