abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71175550
Dan slaan ze het er toch gewoon in....
pi_71178983
quote:
Op maandag 20 juli 2009 23:12 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dus zolang ze maar vervolgd worden is het goed

Ik denk niet dat je er zo over denkt als het je dochter is. Maar ja links moet altijd het toch al rammelende systeem blijven verdedigen......
Dus ze moeten worden vastgehouden tot hun onschuld bewezen is? Ik dacht dat het rechtsysteem precies de andere kant op werkte..
Niet dat ik gevoelsmatig veel op heb met dat soorten gasten hoor. Ik zou ze vanwege hun uitstraling al opsluiten. Maar ja, justitie moet objectief zijn..
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:30:27 #178
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_71182097
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:42 schreef Ghazi het volgende:
en tientallen Nederlandse meisjes in bed kapotgescheurd hebben, dat verdient toch een pluim.
Het zal wel als trolreactie bedoeld zijn, maar misschien toch wat nuance. Het is zeker niet zo dat slachtoffers van loverboys lelieblanke meiden zijn. Turkse en Marokkaanse meisjes zijn ook prominente doelgroepen. Een stiekeme relatie, wat verkrachtingen, foto's en dreigementen zijn zeer effectief en de afkomst van de meisjes doet er dan minder toe, zo blijkt uit onderzoeken.

Het standaardbeeld van de gladde jongen en de liefdesvolle relatie klopt ook vaak niet meer. Vaak worden meiden al na één of twee dates verkracht en afgeperst. Ik heb een tijdje geleden enkele slachtoffers geïnterviewd en de verhalen waren misselijkmakend.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_71182266
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:30 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Het zal wel als trolreactie bedoeld zijn, maar misschien toch wat nuance. Het is zeker niet zo dat slachtoffers van loverboys lelieblanke meiden zijn. Turkse en Marokkaanse meisjes zijn ook prominente doelgroepen. Een stiekeme relatie, wat verkrachtingen, foto's en dreigementen zijn zeer effectief en de afkomst van de meisjes doet er dan minder toe, zo blijkt uit onderzoeken.

Het standaardbeeld van de gladde jongen en de liefdesvolle relatie klopt ook vaak niet meer. Vaak worden meiden al na één of twee dates verkracht en afgeperst. Ik heb een tijdje geleden enkele slachtoffers geïnterviewd en de verhalen waren misselijkmakend.
Vraag die ik altijd heb, waarom stoppen die meiden dan niet na 1 of 2 dates...
Is dat te verklaren ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:42:15 #180
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_71182527
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:35 schreef qonmann het volgende:

[..]

Is dat te verklaren ?
Dat staat er toch in? Het verliest heel snel het karakter van dates en liefde/relaties spelen vaak helemaal geen rol meer. Het clichébeeld uit de media schijnt volgens de mensen die ik gesproken heb helemaal niet meer te kloppen.

Als voorbeeld: Een van de dames die ik gesproken heb, is op de tweede date op een parkeerterrein door drie mannen verkracht. Daarvan waren video's en foto's, waarmee ze vervolgens werd ze afgeperst. Ze was afkomstig uit wat ik maar zal omschrijven als een schaamtecultuur en was daarmee een makkelijke prooi.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_71188626
quote:
Op maandag 20 juli 2009 20:47 schreef turnpoint76 het volgende:
. Dat besliste de rechtbank in Amsterdam De rechterlijke macht is ook al geislamiseerd dus.
Jij weet ook werkelijk overal de islam bij te betrekken, hè?

Als je een meisje was geweest was jij duidelijk in die loverboy-verhalen getrapt want je hebt het iq van een ons plankton.
pi_71189784
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:35 schreef qonmann het volgende:

[..]

Is dat te verklaren ?
Chantage en angst verstoten te worden door de eigen familie.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:29:34 #183
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71190351
Maar als je uit een eerwraakcultuur komt he?

Dan stuur je broer er niet op af met mes, loden pijp en pistool? Wat voor eergevoel is dat dan, dat wel aanspoort tot het doden van de eigen familie, maar niet het doden van twee nichterige jokers als deze heren?

Ik blijf het een onvolledige voorstelling van zaken vinden.
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:32:58 #184
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71190452
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Maar als je uit een eerwraakcultuur komt he?

Dan stuur je broer er niet op af met mes, loden pijp en pistool? Wat voor eergevoel is dat dan, dat wel aanspoort tot het doden van de eigen familie, maar niet het doden van twee nichterige jokers als deze heren?

Ik blijf het een onvolledige voorstelling van zaken vinden.
Ja maar eerwraak slaat vaak ook terug op de dame in kwestie.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:36:06 #185
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71190555
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:32 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Ja maar eerwraak slaat vaak ook terug op de dame in kwestie.
Ik weet er het fijne niet van, maar worden in West Europa vrouwelijke slachtoffers van verkrachting ook slachtoffer van eerwraak?

Nooit van gehoord en ik geloof er niets van.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:39:43 #186
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71190672
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Ik weet er het fijne niet van, maar worden in West Europa vrouwelijke slachtoffers van verkrachting ook slachtoffer van eerwraak?

Ik heb dan wel de culturele achtergrond, maar ben er ook niet heel erg in thuis hoor.
Maar het eerste probleem dat rijst is waarom de dame in kwestie zich heeft ingelaten met dat soort gasten, en niet heeft gewacht tot de neef uit Turkije met een huwelijksaanzoek kwam.
DeviantArt
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:58:20 #187
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71191399
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:39 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Ik heb dan wel de culturele achtergrond, maar ben er ook niet heel erg in thuis hoor.
Maar het eerste probleem dat rijst is waarom de dame in kwestie zich heeft ingelaten met dat soort gasten, en niet heeft gewacht tot de neef uit Turkije met een huwelijksaanzoek kwam.
Ja, daar zit ook weer wat in idd.

Boel problemen maken we met z'n allen he?
pi_71193039
Die foto's kunnen zo op een poster van de PVV, en weer een paar zetels er bij van alle bezorgde autochtone huisvaders
pi_71193135
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Die foto's kunnen zo op een poster van de PVV, en weer een paar zetels er bij van alle bezorgde autochtone huisvaders
ook allochtone, zie boven
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:42:53 #190
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71193156
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Neh, Wilders ageert niet tegen de Islam, maar tegen de uitwassen van de Islam.
Me dunkt dat deze gasten helemaal niets met de Islam te maken hebben.
DeviantArt
pi_71193290
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:42 schreef qonmann het volgende:

[..]

ook allochtone, zie boven
Die stemmen amper en zeker niet op de PVV dus daar is geen winst te behalen.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:18:10 #192
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_71196871
Ik twijfel toch wel,
Als je als vrouw gewoon zo dom bent om met dit soort gasten om te gaan,
waarom moet de overheid jou ass dan beschermen.

Dat filmpje zegt genoeg,
Is er ook maar 1 loverboy slachtoffer met een VWO opleiding en een studie?

You get what you deserve zeg maar.
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_71197086
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:18 schreef The.Apple het volgende:
Ik twijfel toch wel,
Als je als vrouw gewoon zo dom bent om met dit soort gasten om te gaan,
waarom moet de overheid jou ass dan beschermen.

Dat filmpje zegt genoeg,
Is er ook maar 1 loverboy slachtoffer met een VWO opleiding en een studie?

You get what you deserve zeg maar.
Omdat de burger beschermen een kerntaak van de overheid is? omdat de meerderheid van de Nederlanders geen VWO papiertje heeft?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:26:05 #194
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_71197180
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:23 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Omdat de burger beschermen een kerntaak van de overheid is? omdat de meerderheid van de Nederlanders geen VWO papiertje heeft?
Maar je kan mensen niet beschermen tegen zichzelf.
dan moeten ze ook wat aan het drug beleid doen.
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_71197461
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:21 schreef Whiskey_Tango het volgende:

[..]

Leuk om te horen voor de ouders van de gedeputeerde meisjes.
Bij welke provincie zijn die meisjes gedeputeerden?

Of bedoel je misschien gedupeerde meisjes.
pi_71198492
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:23 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Maar hoe zouden die meisjes hiertegen beschermd moeten worden Die gasten moeten, zodra ze veroordeeld zijn, een fatsoenlijke straf krijgen en uitzitten. Da's prima bescherming toch?

Dat meisjes om te beginnen zo dom zijn om met zulke gasten in zee te gaan, tja, daar kiezen ze zelf voor.. Daar zou de overheid niet aan moeten komen.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:35:34 #197
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_71199866
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:58 schreef LoggedIn het volgende:
Dat meisjes om te beginnen zo dom zijn om met zulke gasten in zee te gaan, tja, daar kiezen ze zelf voor.. Daar zou de overheid niet aan moeten komen.
Mee eens. Als iemand ze moet beschermen zijn het de ouders
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:38:03 #198
138914 Slappy
ambtenaar
pi_71199979
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_71200861
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, zeker als er wordt geoordeeld dat 'ze het ernaar heeft gemaakt'. Bijvoorbeeld door met zo'n jongen mee te gaan.

Tenminste zo werkt het. In die delen van Turkije waar eerwraak het meest voorkomt is het nog een graadje erger, daar is niet van belang of het echt gebeurd is, maar dat er over wordt gepraat door mensen.
pi_71200925
wtf Ansswa & Mr Diamond zijn op vrije voeten.. dit moeten we vieren met een flesje Crystal jeweetz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')