gezien het feit dat de grietjes voornamelijk ingezet werden bij ouwe mannetjes met een bepaalde afkomst en je op straat vaak genoeg ziet waar die het mee moeten doen denk ik niet dat de maatstaf heel hoog lagquote:Op maandag 20 juli 2009 17:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoezo? Ze zullen er wel normaal uitzien. Anders zal er niet aan te verdienen zijn.
Welke afkomst?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
gezien het feit dat de grietjes voornamelijk ingezet werden bij ouwe mannetjes met een bepaalde afkomst en je op straat vaak genoeg ziet waar die het mee moeten doen denk ik niet dat de maatstaf heel hoog lag
heeft toendertijd gewoon in de media gestaan hoor.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Welke afkomst?
Hoe weet jij welke klanten er op af komen?
Verder is het zo dat je best normaal uit kunt zien en toch een lager IQ kunt hebben. Daar azen loverboy's op: mooie meisjes die zwakbegaafd zijn.
Maar vertel eens wat meer over die klanten, je weet er veel van.
Ik denk dat het vooral de domme (ja sorry hoor, maar dat kan niet anders) meisjes zijn die hiervoor vallen. Niet vanwege een laag zelfbeeld, maar juist door een hoog zelfbeeld. (zeg je dat zo?)quote:Op maandag 20 juli 2009 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jahaaaa, snap ik!
Maar dat is dus meteen ook de reden dat die meiden op die jongens 'vallen'. Die hebben niet zozeer stront in hun ogen, als wel een bizar laag zelfbeeld.
Onze roomblanke dochters?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:28 schreef LXIV het volgende:
Een volk dat toestaat dat zijn roomblanke dochters door vreemde Muzzelmannen gehoereerd worden en te laf is om hen aan te pakken verdient niet beter dan zijn ondergang.
Zeg je hier nou werkelijk dat de slachtoffers van die loverboys tuig zijn?quote:
Ho, ho, ik vind een meisje van 12, want vanaf die leeftijd worden ze geronseld, niet direct als tuig gezien moet worden. Het zijn de gladde praatjes van het echt tuig dat hiervoor verantwoordelijk is.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:36 schreef DrPhilipAgoistante het volgende:
[..]
Onze roomblanke dochters?![]()
![]()
![]()
Het zijn hoeren!
Net zoals Murat en die andere gast niet hun zonen zijn, maar fucking pimps!
Beiden zijn tuig.
Dit is ook het eerste wat ik dacht, maar ook wel weer grappig dat de users met vooroordelen hier weer met ogen open intrappen.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:31 schreef spoor4 het volgende:
[..]
De reportage ziet er wel erg gefabriceerd uit. Het is wel duidelijk wat de insteek was en waarschijnlijk is men op zoek gegaan naar meisjes die het vooroordeel bevestigen.
Het leuke is dat die VWO meisjes denken dat zij daar nooit in zullen trappen. Nigeriaanse oplichters hebben het juist makkelijker om hoogopgeleide mensen op te lichten omdat die te weinig op hun intuïtie afgaan en teveel denken dat zij te slim zijn om zo opgelicht te worden.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:41 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Dit is ook het eerste wat ik dacht, maar ook wel weer grappig dat de users met vooroordelen hier weer met ogen open intrappen.
Zeker nooit gehoord van smaken verschillen?
Ik denk wel dat het meisjes zijn die snakken naar wat aandacht. En een pooier ziet er trouwens ook vaak niet uit zoals op die foto. Ook blanke keurig geklede jongemannen doen er aan mee.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Ho, ho, ik vind een meisje van 12, want vanaf die leeftijd worden ze geronseld, niet direct als tuig gezien moet worden. Het zijn de gladde praatjes van het echt tuig dat hiervoor verantwoordelijk is.
Meer en beter toezicht bij scholen, lijkt me erg belangrijk.
Er is toch ook een boek van een meisje dat dit is overkomen, ben effe haar naam kwijt. Elk schooljaar staan die 'heren'de nieuwe lichting, vers van de basisschool op te wachten.
Natuurlijke selectie. Het argument 'het leek zo'n leuke jongen' gaat hier niet op want echt álles aan hun straalt 'FOUT!' uit, je kan ze op 100 meter afstand al aan zien komen met hun glow-in-the-dark-gezichtsbruiner. Genoeg tijd om hard weg te rennen dus.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Ho, ho, ik vind een meisje van 12, want vanaf die leeftijd worden ze geronseld, niet direct als tuig gezien moet worden. Het zijn de gladde praatjes van het echt tuig dat hiervoor verantwoordelijk is.
Meer en beter toezicht bij scholen, lijkt me erg belangrijk.
Er is toch ook een boek van een meisje dat dit is overkomen, ben effe haar naam kwijt. Elk schooljaar staan die 'heren'de nieuwe lichting, vers van de basisschool op te wachten.
Ik denk dat verliefd worden de grootste boosdoener is in dit alles.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het leuke is dat die VWO meisjes denken dat zij daar nooit in zullen trappen. Nigeriaanse oplichters hebben het juist makkelijker om hoogopgeleide mensen op te lichten omdat die te weinig op hun intuïtie afgaan en teveel denken dat zij te slim zijn om zo opgelicht te worden.
Ja natuurlijk, want dan is het vanzelfsprekend zo dat de 'hunne' 'heel anders is dan dat soort jongens'.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:48 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Ik denk dat verliefd worden de grootste boosdoener is in dit alles.
Zo denk jij en zo denk ik, maar denk werkelijk dat er nog genoeg rondloopt die wel verliefd kunnen worden.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:48 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie. Het argument 'het leek zo'n leuke jongen' gaat hier niet op want echt álles aan hun straalt 'FOUT!' uit, je kan ze op 100 meter afstand al aan zien komen met hun glow-in-the-dark-gezichtsbruiner. Genoeg tijd om hard weg te rennen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |