Je denkt dat ik vlucht voor de Turken en Marokkanen in Nederland?quote:
Jahaaaa, snap ik!quote:Op maandag 20 juli 2009 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar denk je dat ze hun slachtoffers op uitzoeken?
Een garpje weetjewel. Gewoon een garpige garp.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je denkt dat ik vlucht voor de Turken en Marokkanen in Nederland?hoe sad.
Jij hebt inside-info (uit eigen ervaring)?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:26 schreef LaTiNo het volgende:
Hoe kun je in HEMELSNAAM op deze homo's vallen als meisje?
Oké dan, ik zal ze de groeten doen namens jou.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:26 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Een garpje weetjewel. Gewoon een garpige garp.
De reportage ziet er wel erg gefabriceerd uit. Het is wel duidelijk wat de insteek was en waarschijnlijk is men op zoek gegaan naar meisjes die het vooroordeel bevestigen.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Check dit filmpje eens
http://www.dumpert.nl/med(...)lekkah_of_boos_.html
De goede naam van de vrouwenhandel?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Het zijn wel weer buitenlanders die de goede naam van de prostitutiesector, de vrouwenhandel en de Nederlandse opvoedkunde bezoedelen.
Te-ring zeg, zo overduidelijk fout dat het bijna cabaret moet zijn. En een rechter heeft wat mij betreft direct een overtuigend bewijs in handen na het zien van deze foto's. Wat een ongelofelijke kutpaupers zeg.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
voor diegene" die niet bekend zijn met deze charismatische heerschappen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:27 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij hebt inside-info (uit eigen ervaring)?
kzat er niet ver naastquote:Op maandag 20 juli 2009 16:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bert had toch zo'n shirt?
[ afbeelding ]
Hoezo? Ze zullen er wel normaal uitzien. Anders zal er niet aan te verdienen zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:32 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Damn, ik vraag me echt af hoe die meisjes er uit zien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |