eentje die een beetje vastloopt.quote:
Wat dacht je van overige?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:58 schreef Krentenbol. het volgende:
Als wat moet ik het overmaken?Goederen Services Cadeau Kosten voor levensonderhoud Verschuldigde betaling Overige
you've got a point there...quote:Op maandag 20 juli 2009 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Op de site van Unillever, bij " onze merken" staat alles wat ze hebben.
Mss handig op dat eerst ff door te kijken?
Verschuldigde betalingquote:Op maandag 20 juli 2009 19:58 schreef Krentenbol. het volgende:
Als wat moet ik het overmaken?Goederen Services Cadeau Kosten voor levensonderhoud Verschuldigde betaling Overige
Mij best.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:00 schreef Qwea het volgende:
ik zou gewoon overige doen. "gift" mnocht je nog wat in moeten vullen daarzo.
Cillit Bang! Bang! En het vuil is wegggquote:Op maandag 20 juli 2009 20:03 schreef Qwea het volgende:
Bedankt voor het invullen van het contactformulier. Uw bericht is verzonden naar Cillit BANG. Wij doen ons uiterste best om uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.
Met dank aan hara. Want die wilde dat ik "de paarse fles met oranje spuit ding!" ging mailenquote:Op maandag 20 juli 2009 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cillit Bang! Bang! En het vuil is weggg
quote:U heeft een nieuwe betaling ontvangen
Beste ***************
******************* heeft u zojuist geld gestuurd via PayPal.
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:06 schreef Krentenbol. het volgende:
Als het goed is, is het gelukt.
Misschien staan er gegevens van mijn vader bij, maar ik het ergens iets kunnen typen dus daar staat 'Groetjes! Krentenbol.'
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Krentenbol!!!![]()
Kiek es...
[..]
Gut, wat handig zeg! Hadden we eerder moeten weten!
Je mailadres kon niet missen heurquote:Op maandag 20 juli 2009 20:06 schreef Krentenbol. het volgende:
Als het goed is, is het gelukt.
Misschien staan er gegevens van mijn vader bij, maar ik het ergens iets kunnen typen dus daar staat 'Groetjes! Krentenbol.'
Oh dus dan is het helemaal gelukt, want er staat ook nog 5 email adressen van mijn vader bij Paypal enzo.quote:
Misschien wachten, als iemand 5 euro over wil maken dan zit je weer onder de 10.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Ja! Er staat 15 euri op de Paypal rekening!![]()
Zal ik dat direct terughalen naar de Asielrekening?
Vraag jezelf af ;quote:Op maandag 20 juli 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Jaaahaaaaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 20 juli 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Mailtje teruggestuurdquote:Op maandag 20 juli 2009 20:12 schreef Raissa het volgende:
Ik (en milanese) wil graag pakket A+B doneren
-edit- En milanese komt zich zo aanmelden als rijder![]()
Ik kon even niet meer op de naam komenquote:Op maandag 20 juli 2009 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met dank aan hara. Want die wilde dat ik "de paarse fles met oranje spuit ding!" ging mailen
*meldt als vrijwillger voor rijden*quote:Op maandag 20 juli 2009 20:12 schreef Raissa het volgende:
Ik (en milanese) wil graag pakket A+B doneren
-edit- En milanese komt zich zo aanmelden als rijder![]()
Nee ze hebben bij binnenkomst hout ofzo liggen en verder wel flink plavuizen.quote:Plavuizen! Zouden ze dat overal hebben?
Huh?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:16 schreef NanKing het volgende:
Dames
asielactie@fok.nl is nu van jullie.
Dit is een ffwd adres wat gelinkt is naar asielactie@gmail.com.
Je kunt mensen dus nu naar het fokadres laten mailen en dan komt het automatisch bij het gmail adres.
Met dank aan Iteejert natuurlijk voor het adres instellen
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:16 schreef NanKing het volgende:
Dames
asielactie@fok.nl is nu van jullie.
Dit is een ffwd adres wat gelinkt is naar asielactie@gmail.com.
Je kunt mensen dus nu naar het fokadres laten mailen en dan komt het automatisch bij het gmail adres.
Met dank aan Iteejert natuurlijk voor het adres instellen
Lief van jequote:Op maandag 20 juli 2009 20:17 schreef milanese het volgende:
[..]
*meldt als vrijwillger voor rijden*
Thuisbasis: Lelystad, Nissan Qashqai om af te laden en de bereidwilligheid om van Groningen naar Maastricht te rijden voor het goede doel
Niets moet, maar ik dacht is wel leuk om zo'n emailadres te gebruikenquote:Op maandag 20 juli 2009 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Huh?
Ik snap het niet? Moeten we dan de OP ff aanpassen?![]()
Ja, blond idd
Willen jullie Groen? Zo ja, dan vraagt Greys ff tagje voor jullie aan.quote:
Uiteraardquote:Op maandag 20 juli 2009 20:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Willen jullie Groen? Zo ja, dan vraagt Greys ff tagje voor jullie aan.
Oh, dat had ik niet gezien (stond niet in de OP volgens mij). Maaar, ik kom hier niet zo vaak, ben niet zo'n Fokforum heldquote:Op maandag 20 juli 2009 20:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Overigens hebben we eerder geroepen dat er geen rijders meer nodig zijn, maar daar komen we een beetje van terug![]()
Tegen het eind van de actie gaan we kijken wat waar ligt, wie nog wil en wie dan waar heen zou kunnen gaan.
Oke! Nee, ik dacht ff dat er iets niet goed ging met de gmail ofzoquote:Op maandag 20 juli 2009 20:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niets moet, maar ik dacht is wel leuk om zo'n emailadres te gebruiken.
Ik ben ook uitgebreid wezen posten in jullie Dribble-topic...dat zal het zijn!quote:Op maandag 20 juli 2009 20:21 schreef Raissa het volgende:
[..]
UiteraardZo heb ik dit topic ook gevonden!
Die FP berichtjes en in de index hangen, werkt ook echt al een trein om ergens de aandacht op te vestigen.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb even gekeken, bij de vorige actie hadden we na 2 dagen 175 euro
En vlak het groene kleurtje niet uit, dat werkt ook als een tiet en hadden we voorgaande jaren niet.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die FP berichtjes en in de index hangen, werkt ook echt al een trein om ergens de aandacht op te vestigen.
Mooi!quote:Op maandag 20 juli 2009 20:17 schreef jora23 het volgende:
[..]
Nee ze hebben bij binnenkomst hout ofzo liggen en verder wel flink plavuizen.
Zeker weten dat dat echt goed meehelpt.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En vlak het groene kleurtje niet uit, dat werkt ook als een tiet en hadden we voorgaande jaren niet.
Wel een tagje vorig jaar, maar dat groene valt echt op bij andere users!
2007 volgens mij!quote:Op maandag 20 juli 2009 20:35 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, waren jouw koekjes van 2007 of 2008
Ik ga even kijken of ik dat terug kan vinden in één van de 395893253829 topicsquote:Op maandag 20 juli 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
2007 volgens mij!
Ik ga snel een nieuw topic aanmaken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |