Ik ga mijn moeder eens vragen binnenkortquote:Op maandag 20 juli 2009 19:07 schreef Qwea het volgende:
Dames, heren... De volgende bedrijven zijn gemailt
[..]
En ik ga nu dettol doen. Nog meer ideeën?
binnen nu en 10 min?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga mijn moeder eens vragen binnenkort
Staat niet int lijstje van DTH bij wat z ekunnen gebruikenquote:Op maandag 20 juli 2009 19:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
HIlls.
Dat gaat Ing vast voor je willen aanpassen!quote:Op maandag 20 juli 2009 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
zovty is met een kleine z.
en het geld is van "het zakgeld van de verwende pappoezen van DancingPhoebe & zovty"
Mag dat in het lijstje?
http://www.dierengroothandel.com/quote:Op maandag 20 juli 2009 19:07 schreef Qwea het volgende:
Dames, heren... De volgende bedrijven zijn gemailt
[..]
En ik ga nu dettol doen. Nog meer ideeën?
FOK! gaan we om niets vragen, die hebben vorig jaar al heel veel bijgedragen.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:16 schreef sander-3 het volgende:
[..]
http://www.dierengroothandel.com/
http://www.sligro.nl/Pages/default.aspx
http://www.hartvoordieren.nl/
En misschien dat fok nog iets wil bijleggen ofzoMisschien 1 euro per aangevraagd abbonement ofzo.
En misschien kun je op marktplaats een oproep doen? Voor bezems of schoonmaakspullen weet ik het..
Komt er nu aan!quote:Op maandag 20 juli 2009 19:17 schreef Schunckelstar het volgende:
ik zie nu pas dat de actie al loopt![]()
ik wil wel weer wat doneren, kan iemand me een pm sturen met betaalgegevens?
Wist ik nietquote:Op maandag 20 juli 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
FOK! gaan we om niets vragen, die hebben vorig jaar al heel veel bijgedragen.
Het moet niet zo zijn dat ze zich daarmee hebben verplicht het elk jaar te doen
quote:Op maandag 20 juli 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Qtje, wat ben je toch goed bezig met je mails!
Of ze hebben nu 10 mailtjesquote:
Goede samenvattingquote:Op maandag 20 juli 2009 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Weer nieuwe donateurs!![]()
Bijna 900![]()
![]()
Q is on tha roll![]()
Fipo aangepast.
Zo, ben ik nu weer bij?
En fok stelt al de FP, de tagjes, de kleurtjes en het forum beschikbaar.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
FOK! gaan we om niets vragen, die hebben vorig jaar al heel veel bijgedragen.
Het moet niet zo zijn dat ze zich daarmee hebben verplicht het elk jaar te doen
maak er maar 20 van. Ik ging MM roepen omdat ik het niet snapte. En die heeft ook nog vet vaak op die knop lopen rammen:')quote:
Dat dusquote:Op maandag 20 juli 2009 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
En fok stelt al de FP, de tagjes, de kleurtjes en het forum beschikbaar.
Ik wil Danny/fok hiervoor dan ook even bedanken!
ja, maar ik heb raboquote:Op maandag 20 juli 2009 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Postbank - Postbank staat er direct bij
quote:Op maandag 20 juli 2009 19:28 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, maar ik heb rabo![]()
overigens wil ik geen kleurtje en tag graag
Goed dat je dat ff zegtquote:Op maandag 20 juli 2009 19:28 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, maar ik heb rabo![]()
overigens wil ik geen kleurtje en tag graag
Eigenlijk moeten we nog een kleurplaat opsturenquote:Op maandag 20 juli 2009 19:34 schreef Maes het volgende:
Die mevrouw van het asiel was ook zo grappig
Zet dat ff in de OP. Dat doneren via paypal ook kan. Met een belangrijke mededeling dinges erboven ofzo.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
Oh, volgens mij doet Paypal het!
Hebben Paypallers aan alleen een emailadres genoeg?
asielactie@gmail.com dan!
mwah, ik ben niet zo van de tagjesquote:Op maandag 20 juli 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
Ja, gelezen van Schunckelstar!
(Waarom eigenlijk niet?)
Hé, als jij dat graag wilt dan doen we dat, da's wel het minste!quote:Op maandag 20 juli 2009 19:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Greys ik vinje zo lief
Ik wilde nie drammen enzo...
Vraag ff aan MM of dat klopt, dat mensen dan alleen dat mailadres nodig hebben. Ja he?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zet dat ff in de OP. Dat doneren via paypal ook kan. Met een belangrijke mededeling dinges erboven ofzo.
Stuur ik die ene user ff een PM
Je scháámt je voor ons he?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
mwah, ik ben niet zo van de tagjes
"WAT? IK HOOR JE NIET IK STA ONDER DE DOUCHE!"quote:Op maandag 20 juli 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé, als jij dat graag wilt dan doen we dat, da's wel het minste!
[..]
Vraag ff aan MM of dat klopt, dat mensen dan alleen dat mailadres nodig hebben. Ja he?
Want dat mailadres heb ik er aan gekoppeld en die bevestigingsbedragjes waren al binnen en heb ik ook bevestigd.
Staat erbijquote:het zakgeld van de verwende pappoezen van DancingPhoebe & zovty
nee hoor, helemaal nietquote:Op maandag 20 juli 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je scháámt je voor ons he?
Grapje![]()
Wat jij wilt!
quote:Op maandag 20 juli 2009 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
"WAT? IK HOOR JE NIET IK STA ONDER DE DOUCHE!"
-OF IK JE PIEMEL MOET ZUIGEN!
"JA!"
-Klootzak je hoorde me wel.
Maar het antwoord is dus ja. Aan een mail adres heb je genoeg
Ik zal het eens proberen!quote:Op maandag 20 juli 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
Oh, volgens mij doet Paypal het!
Hebben Paypallers aan alleen een emailadres genoeg?
asielactie@gmail.com dan!
toppie!quote:Op maandag 20 juli 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb het in de wiki er bij gezet, bovenin, UPDATE 20-7, twee regeltjes.
Dan komt dat in het volgende topic er wel bij in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |