Eigenlijk moeten we nog een kleurplaat opsturenquote:Op maandag 20 juli 2009 19:34 schreef Maes het volgende:
Die mevrouw van het asiel was ook zo grappig
Zet dat ff in de OP. Dat doneren via paypal ook kan. Met een belangrijke mededeling dinges erboven ofzo.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
Oh, volgens mij doet Paypal het!
Hebben Paypallers aan alleen een emailadres genoeg?
asielactie@gmail.com dan!
mwah, ik ben niet zo van de tagjesquote:Op maandag 20 juli 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
Ja, gelezen van Schunckelstar!
(Waarom eigenlijk niet?)
Hé, als jij dat graag wilt dan doen we dat, da's wel het minste!quote:Op maandag 20 juli 2009 19:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Greys ik vinje zo lief
Ik wilde nie drammen enzo...
Vraag ff aan MM of dat klopt, dat mensen dan alleen dat mailadres nodig hebben. Ja he?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zet dat ff in de OP. Dat doneren via paypal ook kan. Met een belangrijke mededeling dinges erboven ofzo.
Stuur ik die ene user ff een PM
Je scháámt je voor ons he?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
mwah, ik ben niet zo van de tagjes
"WAT? IK HOOR JE NIET IK STA ONDER DE DOUCHE!"quote:Op maandag 20 juli 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé, als jij dat graag wilt dan doen we dat, da's wel het minste!
[..]
Vraag ff aan MM of dat klopt, dat mensen dan alleen dat mailadres nodig hebben. Ja he?
Want dat mailadres heb ik er aan gekoppeld en die bevestigingsbedragjes waren al binnen en heb ik ook bevestigd.
Staat erbijquote:het zakgeld van de verwende pappoezen van DancingPhoebe & zovty
nee hoor, helemaal nietquote:Op maandag 20 juli 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je scháámt je voor ons he?
Grapje![]()
Wat jij wilt!
quote:Op maandag 20 juli 2009 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
"WAT? IK HOOR JE NIET IK STA ONDER DE DOUCHE!"
-OF IK JE PIEMEL MOET ZUIGEN!
"JA!"
-Klootzak je hoorde me wel.
Maar het antwoord is dus ja. Aan een mail adres heb je genoeg
Ik zal het eens proberen!quote:Op maandag 20 juli 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
Oh, volgens mij doet Paypal het!
Hebben Paypallers aan alleen een emailadres genoeg?
asielactie@gmail.com dan!
toppie!quote:Op maandag 20 juli 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb het in de wiki er bij gezet, bovenin, UPDATE 20-7, twee regeltjes.
Dan komt dat in het volgende topic er wel bij in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |