)
 )

Vrouwenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
Heer Greys mag ook in de lijst Ing!
Tussenstand 760,--!
(Hij weet het zelf nog niet, maar ik kan ook overboeken van zijn rekening)

quote:Op maandag 20 juli 2009 15:15 schreef Greys het volgende:

Hij staat erbij!quote:Op maandag 20 juli 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
Tussenstand 760,--!

Dat is onze gezamenlijke rekeningquote:
 Vandaar dat ik daar ook van kan overboeken. En dan ga ik hem privé ook nog wat aftroggelen en stort ik zelf nog van mijn eigen rekening. Dus NIETS mis met vrouwen!
 Vandaar dat ik daar ook van kan overboeken. En dan ga ik hem privé ook nog wat aftroggelen en stort ik zelf nog van mijn eigen rekening. Dus NIETS mis met vrouwen!   

Tussenstand 760,--!
 !
 !

Tussenstand 760,--!

geniaalquote:Op maandag 20 juli 2009 15:28 schreef anboni het volgende:
Hoe een legitieme vraag toch wat verkapte reclame kan bevatten: Giften en belasting

quote:Op maandag 20 juli 2009 15:26 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hahaha.. jouw onderschrift is echt hilarisch.
 heb je die van PDL al gezien?
 heb je die van PDL al gezien?

Slim van je!quote:Op maandag 20 juli 2009 15:28 schreef anboni het volgende:
Hoe een legitieme vraag toch wat verkapte reclame kan bevatten: Giften en belasting

Soms kunnen ze ermee doorquote:Op maandag 20 juli 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is onze gezamenlijke rekeningVandaar dat ik daar ook van kan overboeken. En dan ga ik hem privé ook nog wat aftroggelen en stort ik zelf nog van mijn eigen rekening. Dus NIETS mis met vrouwen!

Dat gaat snel!
 Dat gaat snel!   

Ik zag dat je het graag wilde en ik vertrouw jou en Muis als mijn broekzak, dus jullie konden ook vast groen!quote:

Hihihi, wat lief!quote:Op maandag 20 juli 2009 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag dat je het graag wilde en ik vertrouw jou en Muis als mijn broekzak, dus jullie konden ook vast groen!
En je hebt er nog zeker tot 12 september plezier van hoor, dus ga maar rustig op vakantie!

Dat spreekwoord kon ik nog nietquote:Op maandag 20 juli 2009 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag dat je het graag wilde en ik vertrouw jou en Muis als mijn broekzak, dus jullie konden ook vast groen!
En je hebt er nog zeker tot 12 september plezier van hoor, dus ga maar rustig op vakantie!

!
 !

Correctie, 795!quote:

Waarschijnlijk staat dat er morgen wel op hoor!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:13 schreef Goodbye het volgende:
Mijne nog niet? Hoe lang duurt een transactie van Rabo naar ING eiks? Meerdere dagen?

Ik zag hetquote:Op maandag 20 juli 2009 16:07 schreef Qwea het volgende:
ik heb even een mailtje van conny beantwoord

Ligt eraan. Als ik wat naar MM overmaak, is het er gelijk. Rabo - Postbank.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:13 schreef Goodbye het volgende:
Mijne nog niet? Hoe lang duurt een transactie van Rabo naar ING eiks? Meerdere dagen?

Wil je dat in je fipo weer even omgooien?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zag het
Zo, ik ben der weer ff...
Al 795!

Dabamaster was daar mee bezig, dacht ikquote:Op maandag 20 juli 2009 16:21 schreef TheFrankey het volgende:
ben ik al groen? Ben ik al groen? Is het een idee om een geldmeter in de op te zetten?

Rabo - rabo is kwestie van ff met je ogen knipperenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:21 schreef Goodbye het volgende:
En ik maar denken dat dat er altijd 'gelijk' op stond, domme doos dat ik ben
Maar dat kan komen omdat ik altijd alleen maar van Rabobank naar Rabobank overmaak

Heej groentjequote:Op maandag 20 juli 2009 16:21 schreef TheFrankey het volgende:
ben ik al groen? Ben ik al groen? Is het een idee om een geldmeter in de op te zetten?

Daar is al iemand mee bezig, maar ik zou niet weten hoe zoiets werkt.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:21 schreef TheFrankey het volgende:

Dan moet je gewoon handmatig dat updaten op een nader te bepalen webpaginaquote:Op maandag 20 juli 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar is al iemand mee bezig, maar ik zou niet weten hoe zoiets werkt.
Wordt dat aan mijn persoonlijke rekening gekoppeld dan?
 En dan kun je dat als plaatje in de OP zetten. Tenminste, zo zou ik het maken.
 En dan kun je dat als plaatje in de OP zetten. Tenminste, zo zou ik het maken.

Ah oke! Dus net zoals wij nu in de fipo doen met die lijst, kunnen we dan het bedrag ook nog even flink laten opvallen in de OP!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:29 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon handmatig dat updaten op een nader te bepalen webpaginaEn dan kun je dat als plaatje in de OP zetten. Tenminste, zo zou ik het maken.

Ga naar PROFIELquote:Op maandag 20 juli 2009 16:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil ook wel een linkje in mijn sig, hoe doe ik dat in hemelsnaam?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |