Correctie, 795!quote:
Waarschijnlijk staat dat er morgen wel op hoor!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:13 schreef Goodbye het volgende:
Mijne nog niet? Hoe lang duurt een transactie van Rabo naar ING eiks? Meerdere dagen?
Ik zag hetquote:Op maandag 20 juli 2009 16:07 schreef Qwea het volgende:
ik heb even een mailtje van conny beantwoord
Ligt eraan. Als ik wat naar MM overmaak, is het er gelijk. Rabo - Postbank.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:13 schreef Goodbye het volgende:
Mijne nog niet? Hoe lang duurt een transactie van Rabo naar ING eiks? Meerdere dagen?
Wil je dat in je fipo weer even omgooien?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
Zo, ik ben der weer ff...
Al 795!
Dabamaster was daar mee bezig, dacht ikquote:Op maandag 20 juli 2009 16:21 schreef TheFrankey het volgende:
ben ik al groen? Ben ik al groen? Is het een idee om een geldmeter in de op te zetten?
Rabo - rabo is kwestie van ff met je ogen knipperenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:21 schreef Goodbye het volgende:
En ik maar denken dat dat er altijd 'gelijk' op stond, domme doos dat ik ben![]()
Maar dat kan komen omdat ik altijd alleen maar van Rabobank naar Rabobank overmaak
Heej groentjequote:Op maandag 20 juli 2009 16:21 schreef TheFrankey het volgende:
ben ik al groen? Ben ik al groen? Is het een idee om een geldmeter in de op te zetten?
Daar is al iemand mee bezig, maar ik zou niet weten hoe zoiets werkt.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:21 schreef TheFrankey het volgende:
Dan moet je gewoon handmatig dat updaten op een nader te bepalen webpaginaquote:Op maandag 20 juli 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar is al iemand mee bezig, maar ik zou niet weten hoe zoiets werkt.
Wordt dat aan mijn persoonlijke rekening gekoppeld dan?
Ah oke! Dus net zoals wij nu in de fipo doen met die lijst, kunnen we dan het bedrag ook nog even flink laten opvallen in de OP!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:29 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon handmatig dat updaten op een nader te bepalen webpaginaEn dan kun je dat als plaatje in de OP zetten. Tenminste, zo zou ik het maken.
Ga naar PROFIELquote:Op maandag 20 juli 2009 16:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil ook wel een linkje in mijn sig, hoe doe ik dat in hemelsnaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |