Ik ben student geweest, telt dat ook?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik moet de eerste student nog tegenkomen die nooit pizza als ontbijt eet.
Kutkramp. Ik zou zeggen net als bij het duiken, bij de vin pakken en de kramp er uit trekken.quote:
whehehe ja, dingen die afbrekenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken over glazen, komkommers en dat soort stuff in holtes waar het niet voor bedoeld is.
serieus, dat gebeurtquote:
Ohhhhhhhhh stop it!!!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kutkramp. Ik zou zeggen net als bij het duiken, bij de vin pakken en de kramp er uit trekken.
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
O
[..]
Die mental images moet ik niet op het werk vormen
och het is nog altijd beter dan vacuum zuigen in het bad of dat je vriendin ineens kutkramp krijgt en daarom dus naar het ziekenhuis moet gaan terwijl je nog in haar zit...
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik moet de eerste student nog tegenkomen die nooit pizza als ontbijt eet.
daar kunnen ze op de EHBO uitgebreid over meepratenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken over glazen, komkommers en dat soort stuff in holtes waar het niet voor bedoeld is.
Jij werkt ergens in een ziekenhuis oidquote:Op maandag 20 juli 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe ja, dingen die afbreken
[..]
serieus, dat gebeurt
en mannen die verklaren dat ze uitgleden en zo die bus scheerschum in de anus terecht is gekomen![]()
Ik niet, telt dat ook?quote:
Wantquote:Op maandag 20 juli 2009 16:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
tenzij het avondeten als ontbijt kan tellen, dan wel, maar niet voor 15.00 uur
Gewoon, dan kan ik dat echt niet binnenhouden hoorquote:
nee, maar ken mensen die op de EHBO werkenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij werkt ergens in een ziekenhuis oid?
Mwhehe denken ze nou echt dat iemand zo'n smoesje gelooft?
Nou nee, dat heb ik dus nooit gedaan, ik haal je stelling dus onderuitquote:Op maandag 20 juli 2009 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alleen als je ooit pizza als ontbijt gegeten hebt. Of nu nog steeds natuurlijk.
Neuken in de zee FTWquote:Op maandag 20 juli 2009 16:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
![]()
owja, vacuum
nee, geen ervaring maar dat eenmalige, dreigende gevoel was genoeg
Oh, DaMart: TOEN had je me kunnen zien in Zandvoort
Diepzeeneuken. Al moet je dan oppassen voor decompressiezaad.quote:
En dat liet je toen niet even weten?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
![]()
owja, vacuum
nee, geen ervaring maar dat eenmalige, dreigende gevoel was genoeg
Oh, DaMart: TOEN had je me kunnen zien in Zandvoort
[..]
Maja, de waarheid is ook zo wat..quote:Op maandag 20 juli 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, maar ken mensen die op de EHBO werken
en nee, niemand gelooft die smoezen want ze worden wekelijks gebruikt
Jij snapt mij!quote:
Komkommer in sushi krijgt ineens een andere smaakquote:Op maandag 20 juli 2009 16:15 schreef Pheno het volgende:
"Ja, mijn vrouw vroeg of ik de komkommer kon aangeven, maar toen draaide ze om".
Is dat een uitnodiging?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diepzeeneuken. Al moet je dan oppassen voor decompressiezaad.
En voor zwangerschap... straks krijg je een kind met een waterhoofdquote:Op maandag 20 juli 2009 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diepzeeneuken. Al moet je dan oppassen voor decompressiezaad.
Ik kende jou toen nog nietquote:Op maandag 20 juli 2009 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat liet je toen niet even weten?.
Wees blij dat krab te duur is om te rollen.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Komkommer in sushi krijgt ineens een andere smaak
[..]
Is dat een uitnodiging?
Ik heb 's ochtends (als ik moe ben) altijd problemen met eten naar binnen krijgen.. maar of dat nu pizza of brood is maakt weinig uit. Alleen yoghurt gaat er dan nog fatsoenlijk inquote:Op maandag 20 juli 2009 16:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gewoon, dan kan ik dat echt niet binnenhouden hoor
Prachtigquote:Op maandag 20 juli 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, maar ken mensen die op de EHBO werken
en nee, niemand gelooft die smoezen want ze worden wekelijks gebruikt
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
En voor zwangerschap... straks krijg je een kind met een waterhoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |