Nou dan... dan... danquote:Op maandag 20 juli 2009 16:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Schat, ik BEN een Brabantse. Sterker nog, ik zeg mede nee tegen mijn baan omdat ik terug wil.. In Eindhoven stappen heb ik dus al wel een aantal keer gedaan
Is je scriptie nou nog niet af?quote:
Daarom. Begin is erquote:Op maandag 20 juli 2009 16:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook benieuwd!! In ieder geval beter dan niets
Dag LL
Nou, dat kon dus niet want ze wilden dan met opzegtremijnen inbouwen dat ik sowieso mijn contract moest uitdienen (t/m eind juni 2010) en ik ben gewoon niet meer gelukkig hier. En stel al zou ik blijven, dan moet ik 12 oktober verhuizen naar een huis hier in de buurt en dan (als ik een nieuwe baan heb) een maand later weer? Nee dankje, het is mooi geweest..quote:Op maandag 20 juli 2009 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit nu dat je vertrekt. En dat snap ik dus niet. Lekker blijven zitten tot je iets anders gevonden hebt.
Maar, maar... als jij helemaal daar bent, dan hebben mijn pogingen om je naar het strand te krijgen nog minder kans van slagen...quote:Op maandag 20 juli 2009 16:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Schat, ik BEN een Brabantse. Sterker nog, ik zeg mede nee tegen mijn baan omdat ik terug wil.. In Eindhoven stappen heb ik dus al wel een aantal keer gedaan
Jij wou toch gemeen?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou dan... dan... dan... dan... snap ik je post niet
.
Het kan alleen maar beter worden nuquote:
Ja, dat klopt..quote:Op maandag 20 juli 2009 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar, maar... als jij helemaal daar bent, dan hebben mijn pogingen om je naar het strand te krijgen nog minder kans van slagen....
En je hebt nog steeds een ijsje tegoed, volgens mij.
Dan moet je zeker haast gaan maken ja.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En nu moet ik eigenlijk wel haast maken, want 2 augustus vertrek ik met de motor naar de Dolomieten.
Alhoewel de vraag is of dat doorgaat (voor mij dan) , misschien blijf ik thuis omdat 't slecht gaat met m'n moeder.
Nou ja, dan maken je vriend en jij er een dagje uit naar Zandvoort van.quote:
En gelukkig hebben we dan de foto's nog!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:42 schreef Nijns het volgende:
Gelukkig kan FOK! overal mee naartoe verhuizen
Wat is dat ineens voor iets raars, met die opzegtermijnquote:Op maandag 20 juli 2009 16:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, dat kon dus niet want ze wilden dan met opzegtremijnen inbouwen dat ik sowieso mijn contract moest uitdienen (t/m eind juni 2010) en ik ben gewoon niet meer gelukkig hier. En stel al zou ik blijven, dan moet ik 12 oktober verhuizen naar een huis hier in de buurt en dan (als ik een nieuwe baan heb) een maand later weer? Nee dankje, het is mooi geweest..
Die moet je ook niet ruiken maar eten.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:43 schreef Fha het volgende:
Mijn pizza ruikt tot nu toe helemaal niet lekker nog
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die moet je ook niet ruiken maar eten.
je komt wel dichter bij mij wonenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:42 schreef Nijns het volgende:
Gelukkig kan FOK! overal mee naartoe verhuizen
Geef maar hier.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:43 schreef Fha het volgende:
Krijg ik ook een ijsje als ik naar zandvoort kom?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, dan maken je vriend en jij er een dagje uit naar Zandvoort van.
Krijgt hij ook een ijsje van me!
Weer een stap dichter bij een baan bij jou in de club!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je komt wel dichter bij mij wonen
Ik zou niet proberen hem dat voorstel te pmen, ik denk niet dat ie er echt zin in heeftquote:Op maandag 20 juli 2009 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, dan maken je vriend en jij er een dagje uit naar Zandvoort van.
Krijgt hij ook een ijsje van me!
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En gelukkig hebben we dan de foto's nog!
Wat voor pizza heb je?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:43 schreef Fha het volgende:
Precies, anders had ik het wel gedaan, dan had ik de tijd nog wel uitgezeten.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is dat ineens voor iets raars, met die opzegtermijn
Dan wordt het een stuk minder interessant idd.
Alleen als het van Muck magquote:Op maandag 20 juli 2009 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Krijg ik ook een ijsje als ik naar zandvoort kom?
Muck lust ook ijsjesquote:
Ik moet waarschijnlijk 24 aug. rijden op zandvoortquote:Op maandag 20 juli 2009 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Krijg ik ook een ijsje als ik naar zandvoort kom?
ik heb geen baan meer over hierquote:Op maandag 20 juli 2009 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer een stap dichter bij een baan bij jou in de club!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |