Postal is idd best een leuke film, dat heeft niets met Steven Seagal (quote:
Postal, verfilming van het spelquote:
zie hierbovenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:26 schreef werkeend het volgende:
uit welke film komen die dode kinderen?
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:25 schreef Gamer_V het volgende:
http://www.collegehumor.com/video:1889564
Zie je Arnie dat doen? NEE!
was dit niet uit Kill Switch?quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:24 schreef Bonzai. het volgende:
Er is maar 1 echte actieheld:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op maandag 20 juli 2009 13:37 schreef RemcoDelft het volgende:
Arnold is inderdaad veel stoerder dan Steven!
Dan raad ik je aan eerst even het bovenstaande filmpje te kijkenquote:
Kijk jij eerst deze maar eens:quote:Op maandag 20 juli 2009 13:49 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan eerst even het bovenstaande filmpje te kijken
gaat dit een jaren 80 actiehelden topic worden?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:51 schreef Terpentin07 het volgende:
Er ontbreken nog twee.Dolph Lundgren en Michael Dudikoff.
Stallone is idd beter dan Seagal, maar durf jij beweren dat Stallone beter is dan Arnold?quote:
quote:Michael Joseph Stephen Dudikoff (born October 8, 1954) is an American film actor known for playing martial arts experts. Dudikoff is a native of Redondo Beach, California, and graduated from West Torrance High School. He was a student at Harbor College studying child psychology when he was discovered as a model, which led to acting roles.
Dudikoff is best known as the lead actor in numerous 1980s action films, particularly the American Ninja series. He also starred in the short-lived television series Cobra. Early in his career, Dudikoff played small parts in mainstream films including the Tom Hanks vehicle Bachelor Party and the 1982 science fiction film Tron.
Inderdaad Commandoquote:Op maandag 20 juli 2009 13:38 schreef CoolGuy het volgende:
Lol, Steven Seagal is een held. Maar Schwarzenegger was beter, naar mijn mening. Die pic komt volgens mij uit Commando? Geniale film.
Ik vind dat er 2 actiehelden zijn, te weten Schwarzenegger en Stallone, en 3 antihelden die zulke kolerefilms maken dat ze gewoon tof zijn, namelijk Steven Seagal, Jean Claude van Damme en Chuck Norris.
Niemand die zo lekker in elkaar getrapt wordt als John McClanequote:
Arnold 'dat' noemenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:54 schreef Koepert het volgende:
Klagen over Seagal..... Smaken verschillen, maar om dan vervolgens met dát als vervanging te komen..
.
Jij vindt dat stoer?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:50 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Steven Seagal had dat kien gewoon geslagen!
Dat zijn eigenlijk al die acteurs wel... Ook Stallone en Arnold.. T is allemaal tof omdat t zo tenenkrommend slecht geacteerd is.. T gaat om de actie, niet om de dialoog..quote:Op maandag 20 juli 2009 13:38 schreef CoolGuy het volgende:
antihelden die zulke kolerefilms maken dat ze gewoon tof zijn, namelijk Steven Seagal, Jean Claude van Damme en Chuck Norris.
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:54 schreef Koepert het volgende:
Klagen over Seagal..... Smaken verschillen, maar om dan vervolgens met dát als vervanging te komen..
.
Het is juist de combinatie van actie en dialoogquote:Op maandag 20 juli 2009 14:02 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk al die acteurs wel... Ook Stallone en Arnold.. T is allemaal tof omdat t zo tenenkrommend slecht geacteerd is.. T gaat om de actie, niet om de dialoog..
Nee, je hebt het allebei nodig, een film met een ongelooflijk kut-verhaal is ook niet prettig om naar te kijken, en laat Steven Seagall nou alleen maar kut-verhalen in zijn kut-films hebben, altijd dezelfde standaard-rommel.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:02 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk al die acteurs wel... Ook Stallone en Arnold.. T is allemaal tof omdat t zo tenenkrommend slecht geacteerd is.. T gaat om de actie, niet om de dialoog..
quote:
Haha, onze Belgische trotsquote:
quote:
Nee Arnold-films staan altijd bol van de scherpe dialogen iddquote:Op maandag 20 juli 2009 14:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee, je hebt het allebei nodig, een film met een ongelooflijk kut-verhaal is ook niet prettig om naar te kijken, en laat Steven Seagall nou alleen maar kut-verhalen in zijn kut-films hebben, altijd dezelfde standaard-rommel.
quote:
Charles Bronson hoort niet in dit rijtje thuis door zijn legendarische rol in Once Upon a Time in the West.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:19 schreef Feestkabouter het volgende:
laten we Charles Bronson niet overslaan....
Heldquote:
Nee hoor, er is een officiële ranglijst:quote:Op maandag 20 juli 2009 14:16 schreef Koepert het volgende:
[..]
Face it.. De 1 vind Seagal beter, de ander Arnold.
HOAX !! OP NUMMER 1 HOORT NATUURLIJK MAAR 1 ECHTE HELD, MR. T !quote:Op maandag 20 juli 2009 14:23 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nee hoor, er is een officiële ranglijst:
1. Arnold![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2. Stallone![]()
3. Van Damme![]()
4. Seagal![]()
5. Chuck![]()
bron
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
HOAX !! OP NUMMER 1 HOORT NATUURLIJK MAAR 1 ECHTE HELD, MR. T !![]()
!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof die een kans maakt tegen Jackquote:Op maandag 20 juli 2009 14:30 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Dat is een rol, geen acteur. Anders kon Jason Bourne ook wel in het rijtje.
Ha, 24, wat een leuke serie was dat tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
ja maar ook met zo'n goeie film zijn de credits die je opbouwt beperkt.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:22 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Charles Bronson hoort niet in dit rijtje thuis door zijn legendarische rol in Once Upon a Time in the West.
Kuikenproducten speciaal voor mijquote:Op maandag 20 juli 2009 14:32 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
![]()
Serieus gast![]()
Na je acteercarriere gouverneur worden![]()
Na je acteercarriere kuikenproducten voor huisvrouwen gaan verkopen (tell sell)
maar Tim wat is jou wmening. Mag je Steven Seagal films wel gewoon schaamteloos kopieren?quote:
Aziatische karate-kneuzenquote:Op maandag 20 juli 2009 14:47 schreef Koepert het volgende:
En dit dan?
Ik pis op die "officiele" ranglijst.. Arnold op 1, therefor it doesnt excist..
In tegenstelling tot de duidelijk gearticuleerde stemmen van onze Júrgen en het beroerteslachtoffer..quote:Op maandag 20 juli 2009 14:54 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Seagal is idd een grote flikker in vergelijking met Schwarzenegger en Stallone. Z'n acteerprestaties zijn natuurlijk kut, maar vooral dat fluisterende nichtenstemmetje maakt 'em heel triest
quote:This ensues in him beating up a dozen or so people and breaking lots of limbs. Even one of them is an senior citizen. Maybe he was just reaching for his rollator. Now he needs a wheelchair. Way to go Forrest.
wie?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de duidelijk gearticuleerde stemmen van onze Júrgen en het beroerteslachtoffer..
Waarom nou weer júrgen (ik neem aan dat je 'jürgen' bedoelt trouwens)? Maar goed; die klinken in ieder geval niet gay en hebben aardig wat volume in hun stem. Seagal klinkt standaard als een of andere fag met een lul in zn reet.quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
Steven Seagal
Met net eronder Chuck Norris.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
Hij rukt met linksquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 08:52 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
de happy face doet het niet bij mij
hij is niet geniaal trouwens, wel vermakelijk.
quote:
quote:
Postal dusquote:Op woensdag 4 november 2009 11:31 schreef Tacobell het volgende:
[..]
![]()
Prachtig stukje knip en plak werk.
Nu vraag ik me af in welke film die kinders dood worden geschoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |